دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری ماشین های صنعتی

container-fabric-of-industrial-machines

 پارچه های کانتینری ماشین های صنعتی یا برزنت های ترانزیتی نوعی از پارچه های برزنتی است که امروزه در صنایع مختلف و به خصوص صنعت حمل و نقل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از نامگذاری این پارچه می توان فهمید که یکی از کاربردهای اصلی آن ، روکش کردن بار ماشین های سنگین و کانتینر هاست. 

از دیگر کاربردهای آن در صنعت می توان به تولید روکش برای ماشین های صنعتی و سایر دستگاه ها نام برد. در این مطلب قصد داریم تا درخصوص پارچه کانتینری ماشین های صنعتی، ویژگی ها و سایر کاربردهای آن سخن بگوییم. پس اگر علاقه مند به دانستن اطلاعات بیش تر در خصوص این نمونه برزنت ها هستید تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

فروشگاه دنیای چادر ، ارائه دهنده انواع پارچه های برزنتی و نمونه های کانتینری در تمامی رنگ ها و سایز مورد نیاز شما می باشد. به راحتی می توانید از طریق مراجعه حضوری به این فروشگاه یا سایت اینترنتی دنیای چادر اقدام به خرید نمایید. 

 برزنت های ترانزیتی چیست؟

پارچه کانتینری ماشین های صنعتی امروزه از پرکاربردترین پارچه ها در صنایع و تولیدات می باشند. این پارچه ها را از مواد طبیعی نخ پنبه ای یا مصنوعی پلی آستر می سازند. البته استفاده از پلی استر کمی متداول تر است. یکی از تفاوت این دو نمونه در براقی سطح نمونه های پلی آستر است. 

از آن جایی که این پارچه ها بافت ضخیم و خشنی دارند، برای محافظت از وسایل گوناگون بسیار مناسب هستند. الیاف پارچه ترانزیتی به قدری مستحکم است که اجازه عبور هیچ مواد و ... را از خود نمی دهد و کاملا نفوذ ناپذیر است. به همین دلیل است که آن ها را با نام پارچه های ضد آب هم می شناسند.

این پارچه ها در طرح ها و رنگ های مختلف توسط تولید کنندگان داخلی و خارجی تولید و به بازارها عرضه می گردند. هم چنین ضخامت این پارچه می تواند متفاوت باشد. این ضخامت بستگی به تعداد لایه های قرار گرفته از مواد پلی استر بر روی هم دارد. اما از پرمصرف ترین آن ها نمونه های سه لا و شش لا می باشند که شش لا دارای ضخامت بالا و مقاوم ترین پارچه برزنت است. 

کاربردهای پارچه کانتینری در صنعت

  در این بخش می خواهیم درخصوص کاربردها و موارد استفاده ی پارچه کانتینری در صنعت سخن بگوییم.

روکش پارچه کانتینری برای ماشین های صنعتی

اولین کاربرد این محصولات تولید روکش هایی با پارچه کانتینری ماشین های صنعتی است. این پارچه ها را می توان برای تولید روکش های انواع تجهیزات و دستگاه های صنعتی به کار برد.

با این کار دیگر در زمانی که نیازی به استفاده از دستگاه یا دیگر وسایل و تجهیزات ندارید، می توانید آن ها را با این چادر کانتینری ها بپوشانید تا در برابر عوامل محیطی و دچار آسیب نگردند و هیچ آلودگی و گرد و غباری بر این دستگاه ها وارد نشود.

این امر سبب افزایش طول عمر دستگاه ها و ماشین های صنعتی و دستگاه ها می گردد و استهلاک و هزینه تعمیرات و نگهداری آن ها را کاهش می دهد.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه برزنت برای روکش قایق ها

خرید برزنت مناسب برای لوازم ورزشی

استفاده از پارچه کانتینری در صنعت حمل و نقل

صنعت حمل و نقل نیز یکی دیگر از صنایعی است که کاربرد پارچه کانتینری ماشین های صنعتی را در آن به وفور می بینیم. کم تر ماشینی های باری را پیدا خواهید کرد که برای جا به جایی کالا و بار های خود از روکش های ترانزیتی استفاده نکرده باشند.

این روکش ها را بر روی بخش کانتینر این ماشین ها می کشند. این کار سبب جلوگیری از ورود گرد و غبار یا آب باران و ... به درون کانتینر و آسیب به بار می شود. این پارچه ها به راحتی در سایز و ابعاد مناسب کانتینر شما قابل سفارش دهی می باشند.

کاربرد پارچه های ترانزیتی

  • از دیگر کاربردهای برزنت های ترانزیتی در تولید انواع سایبان ها ، چترها ، کالسکه ها و ... می باشد. هم چنین از آن ها برای پوشاندن مکان های روبازی همچون استخرها و سوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد برگزاری نمایشگاهی موقتی دارید، می توانید به جای اجاره کردن مکان و پرداخت هزینه های بسیار بالا برای آن، اقدام به خرید پارچه های ترانزیتی برای چادرهای نمایشگاهی و یا اجاره آن ها نمایید.

این پارچه از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند و در انواع رنگ ها ارائه می گردند. هم چنین بسیار مقاوم می باشند و در برابر باد و طوفان های شدید هم دچار آسیب نمی گردند. قیمت پارچه کانتینری ها بسیار معقول و منطقی است و می توانند بهترین گزینه برای شما باشند. 

محصولاتی که با پارچه کانتینری می توان تولید کرد؟

تولید انواع چادرها نیز از دیگر کاربردهای پارچه کانتینری ماشین های صنعتی است. انواع چادرهای موقتی، تونلی، اسکلتی، مسافرتی و ... را می توان با استفاده از این پارچه ها تولید کرد. برپایی این پارچه ها و چادرهای تولیدی آن بسیار آسان است و این کار توسط خود شما یا فروشگاه دنیای چادر امکان پذیر است.

این پارچه ها و محصولات تولیدی آن در تمامی مناطق و شرایط آب و هوایی و فصول مختلف سال قابل استفاده می باشد و هیچ محدودیتی از این بابت نخواهید داشت. خرید و سفارش دهی آن ها در ابعاد و اندازه های مورد نیاز شما از فروشگاه دنیای چادر امکان پذیر است.

هم چنین می توانید محصولات برزنتی، روکش های ترانزیتی و چادرهای نمایشگاهی از جنس برزنت ترانزیتی را در اندازه دلخواه خود سفارش دهی کنید تا در کم ترین زمان و به بهترین شکل برای شما طراحی و دوخته شوند. هم چنین اجرای تمامی پروژه های برزنتی و ساز های چادری یا پارچه ای توسط متخصصان فروشگاه دنیای چادر در سراسر کشر امکان پذیر است.

روش استفاده از سازه پارچه ای
آیا پارچه سازه کششی ضد آب است؟

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat