دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشمع کانتینری آنتی باکتریال

Antibacterial-container-linoleum

پارچه کانتینری با ترانزیتی که با نام مشمع کانتینری نیز شناخته می شوند، بر اساس کاربرد و نیاز های بازار انواع مختلفی دارند که یکی از گونه های کاربردی آن، مشمع کانتینری آنتی باکتریال است.

برای شناخت مشمع کانتینری ضد باکتری، نخست باید بدانیم چه نوع پارچه ای آنتی باکتریال است. این پارچه ها از چه ساخته شده اند و چگونه موثر هستند. 

 آنتی باکتریال

ابتدا اجازه دهید تا به درک درستی از مفهوم ضد باکتری برسیم. اصطلاح آنتی باکتریال به این صورت تعریف می شود: از بین بردن یا مهار رشد میکرو ارگانیسم ها و به ویژه میکرو ارگانیسم های بیماری زا. میکرو ارگانیسم ها شامل باکتری ها، ویروس ها، تک یاخته ها و انواع قارچ ها و کپک ها هستند.

پارچه و آنتی باکتریال 

ابتدا شاید عجیب به نظر برسد که خاصیت آنتی باکتریال را در پارچه بتوان یافت. اما بسیار ضروری و مهم است چرا که بدون لایه ای محافظتی، بسیاری از محصولات پارچه ای دچار آلودگی شده و باید دور ریخته شوند.

در مشمع کانتینری آنتی باکتریال، پارچه به یک ماده ضد میکروب آغشته می شود تا به مبارزه با عوامل مخربی که می توانند روی سطح پارچه ایجاد شوند، برآیند. این بدین معنی است که خاصیت آنتی باکتریال پارچه به طور مداوم علیه میکرو ارگانیسم ها کار می کند و در نتیجه باعث افزایش طول عمر پارچه خواهد شد.

بنابراین مشمع کانتینری آنتی باکتریال یکی از راه های تضمین طول عمر پارچه بوده و به جلوگیری از صرف هزینه های جایگزینی کمک می کند. 

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: طراحی و ساخت انبار با پارچه مشمع کانتینری

چرا باید از مشمع کانتینری آنتی باکتریال استفاده کرد؟ 

پارچه های آنتی باکتریال را می توان از انواع منسوجات از جمله پلی استر، کامپوزیت های پلی استر-وینیل و حتی اکریلیک تهیه کرد.

اثر بخشی یک مشمع آنتی باکتریال در توانایی آن در دفع میکرو ارگانیسم ها و توانایی آن در افزایش طول عمر محصولات نهفته است. به موارد کاربرد مشمع کانتینری و پارچه های ترانزیتی فکر کنید. این ها دائماً با روغن و سایر مواد آلاینده آغشته می شوند و به راحتی می توانند محل رشد باکتری ها و کپک ها را فراهم کنند.

اما استفاده از یک پارچه آنتی باکتریال می تواند مشمع را از موارد این چنینی مصون و ایمن نگه دارد. 

 ویژگی های مشمع کانتینری آنتی باکتریال
  • مشمع کانتینری آنتی باکتریال ضد باکتری بوده و به جلوگیری از رشد و پیدایش کپک ها و قارچ ها کمک می کند.
  • پارچه های ترانزیتی آنتی باکتریال، دارای مقاومت عالی در برابر گرما و شعله هستند و تا حد قابل قبولی ضد احتراق می باشند. این ویژگی برای کامیون ها و تریلی ها که باید مسائل ایمنی خاصی را رعایت کنند بسیار کارامد است، به خصوص برای آن هایی که مواد خطرناک و اشتعال زایی را حمل می کنند.
  • پارچه کانتینری ضد باکتری به دلیل ساختار شیمیایی خود در برابر لکه بسیار مقاوم است و به راحتی شسته و تمیز می شوند. این ویژگی برای این دست از پارچه ها بسیار مهم و کارامد است چرا که با ابزار و وسایل مختلفی در جریان بارگیری ها یا جابجایی ها در تماس هستند و شما به هیچ وجه نمی خواهید که پارچه ای با ظاهر کثیف و نامناسب داشته باشید.
  • این نوع از مشمع های کانتینری مقاومت عالی در برابر انتقال و عبور بو دارند و خود نیز به سختی بو می گیرند. این می تواند در بسیاری موارد مفید و کاربردی باشد.
  • مشمع های کانتینری که از نوع آنتی باکتریال هستند، ضد آب بوده و آمادگی تغییرات جوی را دارند. این پارچه ها برای استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی اعم از باد و باران و برف مناسب بوده و نگرانی از این بابت وجود ندارد. مشمع ترانزیتی آنتی باکتریال در برابر رطوبت نیز مقاوم و با دوام هستند و در محیط هایی با درصد رطوبت بالا، محصولات شما را خطری تهدید نمی کند.
  • مشمع کانتینری ضد باکتری در برابر سایش و پارگی نیز بسیار مقاوم عمل می کنند و بیش از حد انتظار دوام آورده و به راحتی دچار سایش یا پارگی نمی شوند.
  • این دست از مشمع ها بسیار انعطاف پذیر می باشند و آمادگی کارکرد های مختلف را به شما می دهند.
  • مشمع ها علاوه بر آنتی باکتریال بودن و افزون بر مقاومت در برابر قارچ ها و کپپک ها در برابر حمله حشرات و موریانه نیز ایمن می باشند. در صورتی که از مشمع ها برای ذخیره سازی یا حمل مواد غذایی استفاده می کنید، این می تواند ویژگی بسیار مهمی برای شما به شمار بیاید و از صحت و سلامت محصولات خود در هر زمانی اطمینان حاصل کنید.
  • خواص شیمیایی به کار رفته در مشمع های آنتی باکتریال، آن ها را در برابر آفتاب پر شدت و اشعه ماورا بنفش و سایر پرتو های آسیب زننده نیز مقاوم و با دوام کرده و هیچ گاه شدت آسیب زننده ای از نور خورشید محصولات شما را تهدید نمی کند.
  • این مشمع ها نقطه شکست بالایی دارند و دارای کشش سطحی زیادی در مقایسه با سایر پارچه ها می باشند.
  • پارچه های آنتی باکتریال مقاومت بالایی در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی گوناگون مانند اسید ها و قلیا ها دارند.
  • این نوع از پارچه ها به دلیل انعطاف پذیری بالا که پیش تر نیز به آن اشاره شد، به راحتی فرم گرفته و اصطلاحاً فرم پذیری بالایی دارند.
  • پارچه های ضد باکتری، ضد حساسیت نیز می باشند و ساختار شیمیایی به کار رفته در آن موجب حساسیت زا بودن پارچه نشده است. 
موارد کاربرد مشمع کانتینری آنتی باکتریال 

پارچه مشمع کانتینری ضد باکتری بسته به نیازهای شما در موارد بسیاری کاربردی و مفید است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پوشش های دیواری و سقف سبک و آنتی باکتریال
  • اتاقک های چادری و مامن و پناهگاهی سبک و ضد رطوبت
  • کاور مخزن مواد شیمیایی ضد باکتری
  • عایق کاری و جلوگیری از نفوذ و رشد باکتری
  • کاور جهت انبار کردن و حمل و نقل تجهیزات و محموله های پزشکی
  • کاور های بیمارستانی و بهداشتی

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله روش تشخیص ضد اشتعال بودن پارچه کانتینری را نیز مطالعه کنید. 

خرید پارچه کانتینری

همچنین می توانید محصولات برزنتی، پارچه ترانزیتی و چادرهای نمایشگاهی از جنس برزنت ترانزیتی را در اندازه دلخواه خود سفارش دهید تا در کم ترین زمان و به بهترین شکل برای شما طراحی و دوخته شوند. همچنین اجرا تمامی پروژه های برزنتی و سازه های چادری یا پارچه ای توسط متخصصان فروشگاه دنیای چادر در سراسر کشور امکان پذیر است.

همه چیز درباره سازه چادری
پارچه کتان برزنت

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat