دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

از چه مواد اولیه ای برای تولید پارچه ترانزیتی استفاده می شود؟

What-raw-materials-are-used-to-produce-transit-fabrics-1

 دنیای چادر یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای بزرگ از پارچه ترانزیتی در ایران با بهره وری بسیار بالا، تکنیک پیشرفته، کارکنان حرفه ای و تجهیزات بروز است. ما برزنت های پلاستیکی را کاملاً طبق اطلاعات سفارش مشتریان تولید می کنیم و کیفیت بالای محصولات ما وزن، اندازه و رنگ را تا حد امکان تضمین می کنند.

مواد اولیه و مراحل ساخت پارچه ترانزیتی پلی اتیلن 

  • 1.مواد اولیه: پلی اتیلن با کیفیت 100% خالص.
  • 2.اکسترود کردن: ذره HDPE توسط اکسترودر به ابریشم تبدیل می شود.
  • 3.بافت: در این مرحله با استفاده از فناوری های بروز پارچه اصلی بسیار یکدست می شود.
  • 4.پوشش فیلم: مواد پوشش LDPE است. پس از این مرحله، پارچه ها به رول های بزرگ ضد آب تبدیل می شوند.
  • 5.لمینیت: برای عرض زیاد یا طول زیاد، به اتصال نیاز داریم. این مرحله شامل: طناب های PP در سجاف، لبه های پوشیده شده، چشمک های آلومینیومی، گوشه های پلاستیکی تقویت شده و غیره می باشد.
  • 6.بسته بندی.
  • 7.تحویل.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه ترانزیتی ضدآب

مواد اولیه برای تولید پارچه ترانزیتی PVC چیست؟ 

به عنوان بخش مهمی از تولید یک پارچه برزنت پی وی سی نفیس، انتخاب مواد اولیه با کیفیت بالا برای تولید کننده ضروری است. علاوه بر این، مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تأثیر زیادی بر قیمت پارچه ترانزیتی دارد که یکی از عوامل مهم مورد توجه خریدار است. باید به کیفیت مواد اولیه و هم چنین دوام و استحکام زیاد آن اهمیت زیادی داد. 

قبل از پردازش، مواد خام باید به شدت آزمایش شوند. این با هدف تضمین کیفیت آن ها می باشد. شرکت دنیای چادر انواع پارچه های ترانزیتی PVC شفاف با ویژگی های منحصر به فرد تولید می کند. ما این جا هستیم تا بینش و راهنمایی در مورد مواد اولیه صحیح پارچه ترانزیتی PVC برای رفع نیازهای برنامه شما را ارائه دهیم. 

فرآیند تولید پارچه ترانزیتی پی وی سی 

تولید  پارچه برزنت پی وی سی با بکارگیری ماشین مکانیکی عمودی صورت می گیرد. پس از سوهان کشیدن، در خشک کن خشک شده و برش داده می شود و به صورت دایره ای تقسیم و بسته بندی می شود. خشک کن ها دو نوع هستند؛ یکی برق سوز و دیگری دیگ. ماشین های عمودی نیازهای بالایی به مواد اولیه دارند و باید درجه خاصی از خلوص برای مواد اولیه را در اختیار داشته باشند. بوم PVC تولید شده توسط دستگاه عمودی اغلب کمی گران تر است و به تبع آن خلوص محصول برزنت نیز بالا تر است. 

فرآیند تولید و ویژگی های برزنت پی وی سی تولید شده با مواد اولیه مرغوب 

ظاهر: رنگ و درخشندگی خوب، براق و بازتابنده. یک طرف صاف صاف است و طرف دیگر اشیاء دانه ای دارد که نشان می دهد جزء رزین به درستی اضافه شده و درجه حرارت مناسب است. هیچ سوراخ سوزنی وجود ندارد، رزین دارای چگالی بالا، خاصیت ضد فرسودگی و عمر طولانی است.

نیروی کششی: در فرآیند تولید هرچه چگالی تار و پود نخ بیشتر باشد، نیروی کششی نیز قوی ‌تر است.

عملکرد ضد آب: 100٪ عملکرد ضد آب، کیفیت چسب خوب، بوم سوراخ سوراخ نمی شود، همه در نتیجه تولید با مواد اولیه با کیفیت بالا. افزودن مواد، ترکیب رزین و چگالی همگی عملکرد پارچه ضد آب PVC را تعیین می کنند.

سطح نرم: پارچه ترانزیتی با کیفیت در لمس با دست، نرم احساس می شود. ضخامت مشمع ترانزیتی در واقع مطابق با نیاز است. این به دلیل ترکیب رزین بالا و فناوری پردازش خوب است.

عملکرد حفاظت از محیط زیست: برزنت پی وی سی بر پایه رشته پلی استر با کیفیت بالا، با روکش دو طرفه PVC، سازگار با محیط زیست، دارای سطح صاف، رنگ روشن، ضد آب، نسوز، ضد زنگ، ضد کپک، مقاوم در برابر سرما و دمای بالا، ضد اشعه ماوراء بنفش و ضد فرسودگی است. 

مواد اولیه شیمیایی در مشمع ترانزیتی پی وی سی چیست؟ 

انواع مختلفی از مواد مورد استفاده در برزنت پی وی سی وجود دارد و آن چه امروزه مردم آن را برزنت می نامند مفهومی گسترده است و لزوماً از پارچه ساخته نمی شود. پارچه کانتینری PVC نوعی برزنت است که طی فرآیندی تولید و فرآوری می شود که به عنوان ماده ضد آب یا ضد رطوبت و ضد یخ استفاده می شود. این از مواد الیافی و مواد شیمیایی آلی به عنوان مواد اولیه ساخته شده است و از طریق فرآیند تولید برزنت پی وی سی ساخته می شود.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه ترانزیتی ضد حریق را نیز مطالعهکنید. 

 الزامات استفاده از مواد اولیه با کیفیت برای برزنت ترانزیتی پلاستیکی پلی اتیلن

پلی اتیلن یک رزین ترموپلاستیک است که توسط اتیلن پلیمریزه شده است. در صنعت، هم چنین شامل کوپلیمرهای اتیلن و مقدار کمی آلفین است. پلی اتیلن بی بو، غیر سمی و مومی بوده و دارای مقاومت عالی در دمای پایین است، پایداری شیمیایی خوبی دارد و می تواند در برابر اکثر خوردگی های اسیدی و قلیایی مقاومت کند. در حلال های معمولی در دمای اتاق نامحلول است و خواص عایق الکتریکی خوبی دارد. پلی اتیلن را می توان با روش های قالب گیری گرمانرم عمومی پردازش کرد.

در فرآیند استفاده از پلی اتیلن برای تولید پارچه ترانزیتی، سازندگان برزنت پلاستیکی پلی اتیلن اغلب الزامات بسیار سختی در مورد مواد اولیه دارند، زیرا اگر مواد برزنتی فاقد صلاحیت باشد، کیفیت برزنت تحت تأثیر قرار می گیرد. مواد اولیه مورد نیاز برزنت پلی اتیلن به شرح زیر است: در تولید برزنت پلی اتیلن در صورت وجود ناخالصی، سیستم کاتالیست و عملکرد آن را از بین می برد و به طور مستقیم بر کیفیت برزنت تأثیر می گذارد.

بنابراین، با استفاده از مواد پلی اتیلن، کیفیت محصول بالا، قیمت مناسب و خدمات خوب است. در تولید مشمع کانتینری ضد آب پلاستیکی پلی اتیلن از برخی مواد افزودنی نیز استفاده می شود. اما باید توجه داشت که هر چه افزودنی خالص تر باشد، بهتر است، زیرا می تواند به طور موثری مصرف مواد اولیه و انتشار آلاینده ها را کاهش دهد که برای حفاظت از محیط زیست بسیار مفید می باشد. به طور کلی هر چه خلوص پلی اتیلن بالاتر باشد، بهتر است.

آیا سازه چادری برای طراحی محل نگهداری از وسایل نظا...
آیا از پارچه کانتینری در تولید چتر میتوان استفاده ...

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat