دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

زمانی که از سایبان پارچه ای استفاده میکنیم با چه مشکلاتی روبرو میشویم؟

What-problems-do-we-face-when-using-fabric-canopies-2

سایبان ها یک سرمایه گذاری عالی برای خانه شما هستند زیرا به شما این امکان را می دهند که از فضای باز لذت ببرید، چه در هنگام باران و چه در هنگام تابش آفتاب. هم چنین از عرشه یا پاسیو شما در برابر عناصر طبیعی محافظت می کند که به طور بالقوه می تواند در طول زمان به آن ها آسیب برساند. علاوه بر این، یک عنصر بصری دل پذیر به نمای بیرونی خانه شما اضافه می کند و در عین حال بهره وری انرژی خانه شما را بهبود می بخشد.

با وجود تمام این مزایا، سایبان پارچه ای ها مانند هر کالای دیگری در معرض مشکلاتی هستند که در طول زمان به دلیل قطعات مکانیکی یا عدم نگهداری ایجاد می‌ شوند. هنگامی که سایبان شما مشکلی دارد، تعمیر آن تا زمانی که بدانید چه چیزی باعث این مشکل شده است، دشوار نیست. در این مقاله به برخی از مشکلات رایجی که ممکن است در مورد سایبان های پارچه ای با آن ها روبه رو شوید و نحوه رفع آن ها می پردازیم. 

سنسور سایبان پارچه ای 

 سازه های پارچه ای های جمع شونده یا موتور دار، همان طور که از نامشان پیداست، دارای سنسور های الکتریکی هستند که سایبان ها را به طور خودکار کشیده و جمع می کنند. این موارد کوچک کار با سایبان ها را بسیار راحت می کند، اما احتمالاً باعث ایجاد مشکلات مکانیکی مختلفی می شود. به عنوان مثال، اگر برق نباشد، باید از عملکرد دستی برای کار با سایبان جمع شونده خود استفاده کنید. هنگامی که از خانه دور هستید و سنسور ها کار نمی کنند، عرشه یا پاسیو شما در معرض شرایط آب و هوایی شدید قرار می گیرد، مگر این که کسی را مجبور به تعمیر آن کنید.

یکی از راه‌های رفع این مشکل این است که با افراد حرفه ‌ای تماس بگیرید تا بتوانند تعیین کنند که آیا سنسور ها باید دوباره کالیبره شوند، دوباره نصب شوند یا به طور کامل جایگزین شوند. صرف نظر از مشکل، متخصصان به دانش فنی مجهز هستند تا مجبور نباشید سایبان ها را تعویض کنید.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: نکات خرید سایبان پارچه ای

موتور سازه های پارچه ای 

سایبان پارچه ای جمع شونده با استفاده از موتور ها کار می کنند. اگر موتور خراب یا آسیب دیده باشد، در اثر حرکت ممکن است تکان بخورد یا سایبان ممکن است در یک موقعیت گیر کند و شما را با سایبان جمع شونده شکسته مواجه کند. همان طور که موتور ها با الکتریسیته کار می کنند، گرمای بیش از حد می تواند باعث شود که قطعات مکانیکی برای انجام کار خود دچار مشکل شوند. در مواقع دیگر، موتور ممکن است به سادگی از کار بیفتد و دیگر کار نکند. اگر موتور سایبان شما به درستی کار نمی کند یا کاملاً از کار افتاده است، باید سایبان را به صورت دستی حرکت دهید.

به جای این که با سایبان خود به صورت دستی کار کنید، می توانید خدمات تعمیر سایبان سقفی را از شرکت نصب سایبان خود درخواست کنید. آن ها ممکن است بتوانند تعمیر پارچه سایبان را ارائه دهند یا شما را به متخصصان دیگر معرفی کنند. در هر صورت، برای تعمیر سایبان خود از متخصص کمک بگیرید. 

مسیر حرکت سایبان 

 همان طور که سایبان های پارچه ای موتوردار یا جمع شونده، جمع می شوند، روی مسیرهایی حرکت می کنند که معمولاً از فلز ساخته شده اند. با این حال، مواقعی وجود دارد که به دلیل جمع شدن آوار، روغن کاری نبودن یا تاب برداشتن مسیر، سایبان ‌ها ممکن است دچار اختلال در عملکرد شوند. اگر همچنان به مشکل مربوط به مسیر های سایبان پارچه ای خود توجه نکنید، در خطر آسیب گسترده و پر هزینه به بقیه سیستم هستید. زنگ زدگی و پیچ خوردگی نیز می تواند جلوه ناخوشایندی را به خانه شما وارد کند.

بهتر است به جای رها کردن آن همان طور که اکثر مردم انجام می ‌دهند، مسیر ها را برای تجمع زباله ‌ها بررسی کنید یا این که ببینید آیا به مقداری روغن‌ کاری نیاز دارد یا خیر. هم چنین ممکن است متوجه شوید که سایبان شما هر زمان که باز یا جمع می شود، صدای ناخوشایندی تولید می کند. در هر یک از این موارد، گرفتن یک متخصص برای انجام خدمات تعمیر سایبان سقف احتمالاً به حل این مشکل کمک شایانی خواهد کرد.

پارچه سایبان 

خواه سایبان شما ثابت باشد یا موتوردار، پارچه آن چیزی است که به سایبان شما ظاهر کلی آن را می دهد. می توان آن را از پارچه های مختلفی مانند بوم، وینیل، پلی استر یا اکریلیک تهیه کرد. هم چنین بسته به شرکت نصب سایبان پارچه ای شما، متریال ارائه شده می تواند ترکیبی از این مواد باشد تا بیشتر از آن چه انتظار دارید، دوام بیاورد. با این حال، مانند هر پارچه دیگری که در خانه دارید، سایبان ‌های پارچه ‌ای می‌توانند به مرور زمان کم رنگ و پاره شده و یا تحلیل بروند. حتی ممکن است برخی به دلیل شرایط آب و هوایی کپک زده یا پوسیده شوند. ممکن است فکر کنید که پارچه های مصنوعی دوام بیشتری دارند، اما آن ها نیز از مشکلاتی مانند پارگی و محو شدن مصون نیستند. این مشکلات می تواند کارایی سایبان های پارچه ای شما را کاهش داده و ظاهری ناخوشایند برای خانه یا پاسیوی شما ایجاد کند.

راه حل این موضوع ساده است. سایبان پارچه ای خود را بر اساس راهنمایی های حرفه ای تعویض کنید. مگر در مواقعی که پارگی کوچکی روی سایبان جدید شما باشد، می‌توانید از خدمات تعمیر پارچه سایبان برای رفع مشکل بهره ببرید.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله مشخصات سایبان پارچه ای سوپرمارکت را نیز مطالعه کنید.

 آسیب به پارچه سایبان

حتی پارچه های درجه یک برای سایبان های تجاری نمی توانند برای همیشه دوام بیاورند و البته گاهی اوقات عواقب ناخواسته ای را نیز متحمل می شوند. اگر پارگی‌های کوچک یا بخیه‌ های شل پیدا کردید، آن چیز ها معمولاً می‌توانند به سرعت در جای خود توسط یک متخصص تعمیر شوند. تعمیرات نیز بهینه خواهد بود و عمر سایبان های پارچه ای شما را بدون کاهش زیبایی آن ها افزایش می دهد. به همین دلیل بسیار مهم است که سایبان های پارچه ای خود را به طور منظم بررسی کنید. هر چه تعمیر کوچک تر باشد، راه حل کم هزینه و ارزان قیمت تر خواهد بود.

شما می توانید برای خرید و تعمیر انواع سازه چادری، سازه کششی و ... با کارشناسان دنیای چادر در ارتباط باشید. 

آیا سازه چادری برای طراحی محل نگهداری از وسایل نظا...

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat