دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشخصات سایبان پارچه ای سوپرمارکت

Specifications-of-supermarket-fabric-awnings-_20220328-113641_1

سایبان پارچه ای های تجاری واقعاً می توانند در ساختمان یا مغازه شما تبدیل به جلوه ای برجسته شوند. آن ‌ها نوعی تابلو هستند که می ‌توانند به یک دیوار مسطح ابعاد بیشتری ببخشند و نمای کسب ‌و کار شما را برای مشتریان گذری جذاب ‌تر نشان دهند. شما می توانید آن ها را برای تکمیل تابلو های موجود در ویترین مغازه خود طراحی کنید و یک بخش بازاریابی اضافی برای تبلیغ نام تجاری خود اضافه کنید. 

سایبان های پارچه ای سوپرمارکت در طیف گسترده ای از سبک ها قابل خریداری هستند 

سایبان‌ های تجاری انواع، اندازه ‌ها و طرح‌ های مختلفی دارند تا بتوانید سایبان‌ های تجاری را انتخاب کنید که مناسب شرایط شما باشد. می‌توانید یک سایبان پارچه ای کوچک ‌تر را روی ورودی اصلی خود نصب کنید یا یک سایبان متحرک و قابل جمع شدن بزرگ ‌تر را برای پوشاندن قسمت بیرونی غذا خوری که می‌تواند در ماه ‌های زمستان یا در هوای نامساعد بسته شود، به کار بگیرید. آن ها هم چنین می توانند از مواد مختلف ساخته شوند. شما می توانید یک متریال بوم سنگین انتخاب کنید تا جلوه ای طبیعی تر و کلاسیک تر به سایبان خود بدهید.

بوم نسبت به نمونه های مصنوعی خود ارزان قیمت تر است، با این حال نسبت به عناصر حساس تر است و احتمالاً نیاز به تعویض بیشتری دارد. برای گزینه ای بادوام تر و ماندگارتر، می توانید پارچه های کامپوزیت وینیل مرغوب و پلی استر درجه یک یا اکریلیک با کیفیت را انتخاب کنید. این مواد در شرایط بیرونی مقاومت بیشتری دارند و هم چنین در برابر قارچ و کپک آسیب پذیر نیستند. 

سایبان پارچه ای فضای قابل استفاده شما را گسترش می دهد

نصب سایبان پارچه ای های تجاری می تواند یک راه عالی برای کمک به گسترش فضای ملک قابل استفاده شما باشد. اگر صاحب یک رستوران یا کافه هستید، می توانید از متراژ مربع زیر سایه بان برای نشستن بیشتر در مواقع معتدل تر سال استفاده کنید. صندلی بیشتر به معنای مشتریان احتمالی بیشتر است و مشتریان بیشتر به معنای سود بیشتر برای تجارت شما است! 

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: سایبان پارچه ای فضای باز

سایبان پارچه ای می تواند سایه و سرپناه ارائه دهد 

سایبان پارچه ای سوپرمارکت نه تنها می توانند ظرفیت صندلی اضافی را برای شما فراهم کنند، بلکه می توانند از مهمانان شما در برابر آفتاب، باران و برف نیز محافظت کنند. به طور خاص، اگر صاحب یک رستوران یا سوپرمارکت هستید، ممکن است متوجه شوید که زمان‌ های اوج مصرفی دارید که مشتریان شما باید برای میزشان صف بکشند. اگر آن خط در بیرون سرریز شود، مشتریان شما مکان امن و راحت تری برای انتظار خواهند داشت. برای کسب ‌وکار های دیگر، مواقعی وجود دارد که مشتریان شما نیز ممکن است بیرون منتظر باشند، مانند هنگام فروش که نیاز دارید تعداد افراد در فروشگاه خود را در یک زمان محدود کنید. یا اگر منتظر یک سواری هستند و می‌خواهند وقتی رسید آن را ببینند. 

سایبان یک فضای اجتماعی دعوت کننده ایجاد می کند

سازه های پارچه ای سوپرمارکت به شما این امکان را می دهد که فضایی دلپذیر را به مشتریان خود هدیه دهید. فضای باز اغلب نسبت به داخل مغازه محیطی زیباتر دارد، به خصوص در روزهای روشن و دلپذیر. چیدمان برخی از محصولات به خصوص میوه ها در فضای باز نیز می تواند سطح استرس شما را کاهش داده و تمرکز و خلاقیت شما را افزایش دهد. این بهترین راه برای جمع شدن با دوستان و به اشتراک گذاشتن یک زمان اجتماعی آرامش بخش است. اگر مشتریان شما از فضای سایه بیرونی که برایشان فراهم می کنید راضی باشند، مطمئن باشید که باز هم برای خرید به مغازه شما بر می گردند! 

 سایبان پارچه ای برای تبلیغات در پیاده رو عالی است

 اگر می خواهید تبلیغات ویژه یا فروش بیرونی در پیاده رو برگزار کنید، سایبان های پارچه ای برای این منظور عالی هستند. شما می توانید یک قفسه یا میز ترخیص کالا را در خارج از درب ورودی خود قرار دهید تا مشتریان بالقوه را جذب کنید و آن ها را به داخل فروشگاه خود بیاورید. یک سایبان پارچه ای مناسب می تواند کالایی را که در بیرون قرار می دهید از آسیب دیدن توسط عناصر مخرب خارجی محافظت کند.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله خصوصیات سایبان پارچه ای فودکورت را نیز مطالعه کنید.

آن ها از اقلام داخل فروشگاه شما محافظت می کنند

سایبان پارچه ای های سوپرمارکت نه تنها می‌توانند از مشتریان شما که در بیرون از مغازه منتظر هستند یا خرید می کنند و محصول یا مواد تبلیغاتی شما را که در بیرون تنظیم می‌کنید از عوامل محافظت کنند، بلکه می‌توانند از کالا ها و دکور های داخل فروشگاه شما نیز محافظت کنند. پرتو های فرابنفش خورشید بسیار قدرتمند هستند و می توانند با شکستن پیوند های شیمیایی باعث محو شدن رنگ روی اکثر اجسام شوند. برخی از اشیاء مانند مواد رنگی و آبرنگ بیشتر در معرض محو شدن هستند، بنابراین فرش، لباس و رنگ می توانند تحت تأثیر قرار گیرند. نور مرئی و گرمای خورشیدی نیز می تواند به محو شدن کمک کند. نصب سایبان های تجاری به جلوگیری از ورود نور خورشید به فروشگاه شما و احتمالاً آسیب رساندن به کالا کمک می کند. 

سازه های پارچه ای می توانند به شما در صرفه جویی در خدمات خود کمک کنند

سایبان های پارچه ای تجاری می توانند با جلوگیری از تابش نور خورشید در داخل ساختمان به شما در صرفه جویی در قبوض آب و برق کمک کنند. این کار باعث می‌شود که در تابستان فضای شما خنک‌ تر شود و کم تر از تهویه مطبوع استفاده کنید. اگر سایبان جمع شونده دارید، می ‌توانید در روز های زمستانی که خورشید می ‌درخشد، آن را جمع کنید، بنابراین از خواص گرمایشی عالی خورشید استفاده کنید، مکان خود را گرم‌ تر نگه دارید و انرژی کم تری برای گرم کردن آن مصرف کنید. 

شما می توانید برای سفارش و خرید انواع سازه چادری، پارچه ای، کششی و غیره با مشاوران و کارشناسان دنیای چادر در ارتباط باشید.

عایق کردن برق با برزنت نسوز
استفاده از سازه چادری در تمام فصول

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat