دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

راهنمای خرید سایبان سفری

travel-guide-buying-guide

 راهنمای خرید سایبان سفری

خرید سایبان پارچه ای سفری یکی از انتخاب های بسیار عالی برای تجربه طبیعت گردی فوق العاده حرفه ای در نهایت آرامش و آسایش می باشد. این سایبان ها که داری وزن سبکی هستند، پرتابل و قابل حمل بوده و پایه های فلزی مقاوم و روکش پارچه ای برای آنها در نظر گرفته میشود. دنیای چادر در ادامه راهنمای خرید و هر آنچه که باید در زمان انتخاب این سایبان پارچه ای بدانید را بررسی خواهد نمود.

سایبان سفری چیست؟

علیرغم توسعه و پیشرفت زیادی که صنعت گردشگری با آن مواجه شد و هتل ها و اقامتگاه های مجهزی که در هر گوشه از شهرها و غیره بوجود آمدند، هنوز طبیعت گردی طرفداران خودش را دارد. در طبیعت گردی افراد به دنبال استفاده از آرامش طبیعت و جنگل و کوه و کویر برای کاهش اضطراب و استرس زندگی مدرن هستند. 

به همین دلیل ترجیح می دهند چند ساعت و حتی چند روز را بدور از زندگی صنعتی و شهری در طبیعت بگذرانند. سایبان پارچه ای سفری یکی از تجهیزات بسیار ضروری در این شرایط می باشد که شرایط را برای اقامت های کوتاه مدت در طبیعت فراهم می کند.

این سایبان ها دارای پایه های فلزی می باشند که بر روی زمین قرار گرفته و روکش پارچه ای برزنتی آنها مانند سقف عمل می کند. با خرید سایبان سفری به چند مزیت مهم می توان دست پیدا نمود که عبارتند از:

  • روکش پارچه ای این سایبان ها مانع از تابش مستقیم نور خورشید شده و شرایط بهتری برای استراحت و نشستن فراهم میشود.
  • پارچه های استفاده شده برای این سایبان ها ضد آب می باشند و در شرایط بارش برف و باران می توان با خیال آسوده از آنها استفاده نمود.
  • حمل و نقل سایبان های سفری به دلیل قابل جمع و تاشدن پایه های آنها آسان می باشد و فضای کمی را اشغال می کند.
  • نصب سایبان پارچه ای های سفری بسیار آسان بوده و نیاز به تجهیزات جانبی ندارد.

نکات خرید سایبان سفری

مزایای متعدد این سایبان ها تنها زمانی در دسترس قرار میگیرد که بتواند انتخاب درستی داشت. به عبارت دیگر، در خرید سایبان سفری لازم است به چند نکته مهم توجه شود که عبارتند از:

خرید سایبان سفری برزنت

یکی از مهم ترین مواردی که لازم است در زمان خرید سایبان پارچه ای ها توجه داشت، جنس پارچه روکش و میزان استحکام آنها می باشد. توجه داشته باشید که سایبان سفری در دل طبیعت نصب میشود و ممکن است حیوانات و پرنده ها روی آنها بشنینند. به همین دلیل باید جنس روکش به گونه ای انتخاب شود که حیوانات جونده و نوک تیز پرندگان و حمله حشرات نتواند به آن آسیب وارد کند. 

یکی از بهترین و مقاومت ترین پارچه های مورد استفاده در این سایبان ها، پارچه برزنت می باشد. البته تنوع در نوع برزنت ها نیز بسیار زیاد است و بهترین انتخاب، پارچه های چند لایه با روکش پلی استر می باشند.

سایبان سفری ضد آب بخرید

علاوه برپارچه برزنت ها روکش دار، پارچه های پلاستیکی و مشمع پلی استر و پی وی سی نیز برای این سایبان ها کاربرد زیادی دارند. نمته بسیار مهم در خرید سایبان سفری، انتخاب روکش کاملا ضد آب برای آنها می باشد. این سایبان ها باید بتوانند در برابر بارش باران و برف مقاومت خوبی داشته باشند و از نفوذ ذرات آب به داخل جلوگیری کنند.

سایبان سفری نسوز

نوع خاصی از برزنت های مورد استفاده برای سایبان ها به دلیل نوع روکش به کار رفته در آنها، نسوز که یکی از انواع پارچه کانتینری می باشند که می توان به آن اشاره کرد. این سایبان ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته و مزایای زیادی را به همراه دارند. نصب این سایبان ها در کنار شعله های آتش مشکلی را ایجاد نمی کند و احتمال آتش سوزی آنها بسیار کم است. تشخیص این سایبان ها و نسوز بودن بدنه آنها نیاز به مهارت و تخصص و تجربه بالایی دارد و بهتر است از مراکز معتبر نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

توجه به مقاومت پایه های سایبان

به همان اندازه که روکش سایبان مهم است، پایه های آنها نیز اهمیت بسیار زیادی دارند.در گذشته بیشتر از پایه های چوبی برای این سایبان ها استفاده میشد که مقاومت خوبی در برابر ضربه و وزش باد شدید نداشتند. در حال حاضر این سایبان ها با پایه های فلزی بسیار مقاوم ارائه میشوند که قابل جمع شده بودن و وزن آنها نیز سبک می باشد.

قیمت خرید سایبان سفری چقدر است؟

قیمت سایبان پارچه ای سفری به چند عامل مهم بستگی دارد که مهم ترین آنها جنس پارچه مورد استفاده می باشد. هر چه پارچه مقاوم تر باشد و در برابر نفوذ آب عملکرد بهتری داشته باشد، به همان نسبت نیز قیمت بیشتری خواهند داشت. علاوه براین، جنس پایه و میزان ضخامت آن، اندازه و ابعاد سایبان و همچنین نوع خرید از دیگر مواردی هستند که بر قیمت ها اثر زیادی خواهند داشت.

خرید سایبان سفری ارزان از نمایندگی

برای خرید این سایبان ها با قیمت ارزان کافیست چند نکته مهم را در نظر بگیرید که عبارتند از:

  • سعی کنید همیشه خرید این سایبان ها را از نمایندگی ها انجام دهید. نمایندگی ها قیمت های ارزان تری برای محصولات ارائه داده و واسطه ها را کم می کنند.
  • خرید اینترنتی این قبیل محصولات باعث میشود تا تنوع بیشتری پیش رو داشته باشید و همچنین شرایط برای خرید بدون واسطه از مراکز فروش اصلی و معتبر فراهم خواهد شد.

دنیای چادر یکی از مراکز معتبر در این زمینه می باشد که خرید سایبان سفری با قیمت درب کارخانه و کاملا ارزان را فراهم نموده است. کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان ارائه داده و تمام ویژگی ها و مزایا و معایب آنها را قبل از خرید برایتان شرح خواهند داد. همچنین لازم به ذکر است که تمام خدمات گروه دنیای چادر دارای پشتیبانی بوده و کارشناسان در روزهای کاری هفته از قبل خرید تا بعد آن پشتیبانی های لازم را ارائه می دهند.

بهترین تولید کننده سازه پارچه ای
اجرای سازه کششی در تهران

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat