دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

با ایجاد سایبان، استخرتان را برای پاییز آماده کنید

Prepare-your-pool-for-fall-by-creating-a-canopy-2

وجود یک استخر در داخل ملک به روندی تبدیل شده است که روز به روز نیز افراد بیشتری به دنبال آن هستند. با این حال، گذراندن زمان زیاد در زیر نور خورشید می تواند عواقب خطرناکی از جمله آفتاب سوختگی شدید داشته باشد. به همین دلیل است که افرادی که استخرهای شنا را در املاک خود دارند، ترجیح می دهند سایبان پارچه ای های استخر را نصب کنند تا بتوانند بدون نگرانی از آسیب های خورشید و ریختن برگ های زرد داخل آب در فصل پاییز لذت ببرند. نصب سایبان استخر مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

هر سال با فرا رسیدن فصل پاییز، برگ ها شروع به ریزش می کنند و زمان آن می رسد که آستین های خود را بالا بزنید و دست به کار شوید و استخر خود را برای پاییز و زمستان آماده کنید. نگهداری از استخر باید یک کار ادامه دار در تمام طول سال باشد که نیاز به صرف زمان و حوصله دارد، اما امکاناتی وجود دارد که آماده سازی استخر را راحت تر می کنند. 

 7 مزیت استفاده از سایبان برای استخر در طول پاییز

استخرهای شنا یک سرمایه گذاری بزرگ توسط هر صاحب خانه ای است. داشتن یک استخر می تواند شما را متوجه مسئولیت های اضافه ای کند. در حالی که فهرستی از دستورالعمل هایی وجود دارد که باید رعایت شوند، یک سایبان ساده استخر می تواند معجزه کند. آیا درباره ی این فکر کرده اید؟ سایبان ها حداکثر مزایا را ارائه می دهند که می توانند به شما کمک کند تا استخرها را با کمی تلاش به خوبی حفظ کنید. اجازه دهید به سرعت 7 مزیت اصلی که سایبان با کیفیت استخر می تواند ارائه دهد را بررسی کنیم: 

1.هزینه های عملیاتی استخر خود را کاهش دهید 

پارچه به کار رفته در سایبان استخری نه تنها اشعه ماوراء بنفش خورشید را مسدود می کند، بلکه به کاهش شدید گرما در داخل استخر و فضای باز کمک می کند. با استفاده منظم از سایبان ها، استخر شما در برابر تابش نور خورشید که می تواند استخر را خراب کند، محافظت می شود. هم چنین با سطوح کم تر تبخیر آب، شما قادر خواهید بود تا هزینه های نگهداری استخر خود را کاهش دهید.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: مشخصات پارچه مناسب برای سایبان پارچه ای

2.محافظ اشعه ماورا بنفش خورشید 

یک سایبان تا 99 درصد در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند و در درجه اول برای محافظت در برابر نور خورشید طراحی شده است. آن ها به طور موثر پرتوهای خطرناک UV مضر برای بدن ما را فیلتر می کنند. قرار گرفتن مداوم و زیاد در معرض نور می تواند بر پوست و بدن آسیب وارد کند. همیشه بهتر است سایبان استخری داشته باشید که شما را از تابش پر شدت خورشید بپوشاند.

3.جلوی افتادن برگ ها در استخر را بگیرید 

با وجود سایبان استخر در فصل پاییز، برگ ها، چوب ها یا گل ها روی سایبان فرو می افتند نه در استخر. این به جلوگیری از انباشت زباله های نا خواسته در استخر و در فضای باز کمک می کند. 

4.ایجاد منظره ای زیبا در محوطه استخر شما

نصب سایه‌ بان‌های استخر باعث می‌شود ملک شما از نظر زیبایی ظاهری به خصوص در فصل پاییز دلپذیرتر به نظر برسد. استخر های شنا با ساختار های سایه دار کامل و جذاب تر به نظر می رسند. از دیدن این که چگونه یک سازه پارچه ای استخر ساده می تواند ظاهر کلی حیاط شما را دگرگون کند، شگفت زده خواهید شد.

5.حریم خصوصی

سایبان ‌های استخر با مسدود کردن دید به استخر شما از تراس همسایه‌ تان، حریم خصوصی خوبی را ارائه می‌ دهند. 

6.جلوگیری از بروز عارضه های پوستی

بسیاری از افراد پس از گذراندن مدت طولانی در استخر از تحریک پوست شکایت دارند. این به دلیل اثر ترکیبی قرار گرفتن در معرض نور خورشید و کلر در آب است. کلر به آب استخر اضافه می شود تا میکروب های موجود را از بین ببرد. اما زمانی که استخر با سایبان استخری پوشانده شود، از تأثیر نور خورشید بر کلر و در نتیجه از تأثیر این واکنش بر روی پوست جلوگیری می شود.

7.استخر را تمیز نگه دارید

هنگامی که استخر شنای شما با سایبان پارچه ای پوشیده می شود، آب از هر گونه فضولات پرنده یا زباله ای که ممکن است در صورت عدم پوشاندن استخر به داخل راه پیدا کند، پاک می شود. این یکی دیگر از مزایای نصب سایه بان استخر است.

خرید سایبان پارچه ای استخر یک قدم عالی برای افزایش کارایی و زیبایی محوطه استخر شما به شمار می رود و با مزایای بی شماری همراه است. سایبان های پارچه ای با کیفیت، استخر شما را خنک و تمیز نگه می‌دارند و از شما و خانواده ‌تان در برابر اشعه ‌های مضر UV خورشید محافظت می‌کنند، حریم خصوصی ایمنی را فراهم کرده و علاوه بر همه این ها ملک شما را جذاب‌ تر نشان می‌دهند. سایبان های استخر با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند و قطعاً ارزش سرمایه گذاری را دارند. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله سایبان پارچه ای بادبانی را نیز مطالعه کنید. 

روکش استخر برزنتی

در حالی که برخی ممکن است ترجیح دهند استخر حیاط خلوت خود را در طول فصل پاییز در معرض عوامل خارجی قرار دهند، کارشناسان توصیه می کنند که صاحبان استخر با پوشاندن استخرهای خود با  پارچه برزنت های سنگین از خطرات احتمالی اجتناب کنند. یک روکش برزنت محکم استخری محافظت در برابر آب و هوای نامساعد را فراهم کرده و هم چنین از تجمع زباله و برگ های پاییزی درختان در استخر جلوگیری می کند. اتصالات برزنتی با کاربری آسان به شما امکان می دهد به تناسب خوبی دست پیدا کنید و در نصب آن ها دچار هیچ مشکلی نشوید.

آیا می دانید سایبان استخر را از کجا تهیه کنید؟

دنیای چادر یک شرکت برجسته در ایران است که سایبان های استخری با کیفیت بالا را ارائه می‌ دهد که در مواد، رنگ‌ ها و تثبیت‌ کننده‌ های UV مختلف با ضمانت ‌های خوب ارائه می‌ شوند. با تجربه گسترده، ما اطمینان حاصل می کنیم که تمام نیاز های مشتری با محصولات خود برآورده می شود. اگر سوالی دارید، با ما تماس بگیرید. ما فقط یک تماس فاصله داریم. 

انتخاب شما در مورد متریال به کار رفته در پارچه، چه اکریلیک یا وینیل، به نوع آب و هوای رایج در منطقه شما و کاربرد مورد نظرسازه های پارچه ای بستگی دارد. اگر درجه حرارت های متفاوتی را تجربه می کنید، اکریلیک بهترین گزینه برای خرید می باشد. اما اگر مواد اولیه محکم ‌تری را ترجیح می‌ دهید و رطوبت و گرمای کمتری را تجربه می‌کنید، وینیل بهترین راه است. برای حداکثر راحتی و طراحی، اکریلیک به دلیل قابلیت تنفس و تنوع در انتخاب پارچه و سبک، مناسب است.

انواع کیسه خواب
راهنمای انتخاب بهترین روکش صندلی ماشین شما

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat