دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشخصات پارچه مناسب برای سایبان پارچه ای

Fabric-specifications-suitable-for-fabric-awnings-1

سایبان ها ساختار مهمی برای صرفه جویی در انرژی و هزینه هستند که اکثر خانه ها باید داشته باشند پارچه های سایبان در اشکال، اندازه ها و مواد مختلف با قیمت های متفاوت موجود هستند. گاه شاید لازم باشد جهت انتخاب پارچه مناسب، بودجه خود را مقداری بالا تر ببرید. نوع پارچه ای که خریداری می کنید، می تواند در طولانی مدت تاثیر بسیار زیادی در کارآمدی سایبان پارچه ای داشته باشد. برخی از پرمصرف ترین مواد استفاده شده در ساخت سایبان پارچه ای عبارتند از: وینیل، اکریلیک، پلی استر وینیل کامپوزیت و سایر الیاف طبیعی.

حالا سوال این است که مشخصات پارچه مناسب برای سایبان پارچه ای چیست؟ همه چیز بستگی به چیزی دارد که شما به دنبال آن هستید. در این مقاله خلاصه ای سریع از مشخصات برخی از رایج ترین مواد مورد استفاده در پارچه های سایبان امروزی آورده شده است.

پارچه های وینیل و پلی استر کامپوزیت سایبان پارچه ای

دوام بالایی دارند و ضد آب هستند. پارچه وینیل روی فریم سازه کششی محکم می ماند و ذاتاً ضد حریق است. پارچه های پلی استر هم چنین سبک و انعطاف پذیر می باشند. این نوع کامپوزیت با کیفیت تطبیق پذیری و انعطاف پذیری را برای انواع کاربرد های مسکونی و تجاری ارائه می دهد.

پارچه های اکریلیک سایبان پارچه ای

نسبت به برزنت های کتان ترکیب پنبه ای بادوام تری دارند. سایبان پارچه ای های ساخته شده با پارچه های اکریلیک یک ویژگی طراحی جذاب را ارائه می دهند و آب را دفع می کنند اما نمی توان آن ها را کاملاً ضد آب در نظر گرفت. سایبان های پارچه ای اکریلیک برای خانه هایی که در مناطق مرطوب قرار دارند عالی هستند. آن ها در برابر کپک و ساییدگی و اشعه ماوراء بنفش نیز تا حد قابل قبولی مقاومت می کنند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: سایبان پارچه ای بادبانی

پارچه های با روکش پی وی سی

نیز از انواع دیگر پارچه های با کیفیت و درجه یک سایبان های چادری هستند. برخی از پارچه های سایبان با وینیل پوشیده شده اند. سایبان های وینیل شفاف تر هستند و همچنین می توانند سنگین باشند. آن ها همچنین در مقاومت در برابر کپک و اشعه ماوراء بنفش خوب هستند.

در نهایت می توان از سایبان های پارچه ای ساخته شده از الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه نیز استفاده کرد. مواد طبیعی ارزان تر هستند و قیمت کم تری دارند اما می توانند به راحتی آسیب ببینند و از بین بروند. سایبان های پارچه ای با الیاف طبیعی بیشتر از نمونه های کامپوزیت اکریلیک یا وینیل یا وینیل پلی استر خود نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.
پارچه مقاوم در برابر آب و آتش

اگر به دنبال پارچه سایبان با کیفیت و درجه یک مقاوم در برابر آب و آتش هستید که از نظر بهره وری انرژی نیز کارآمد باشد، ممکن است پارچه کامپوزیت وینیل پلی استر برای شما مناسب باشد.پارچه های با الیاف طبیعی ضد آب مانند پارچه های اکریلیک 3 فصل با روکش پوشش داده می شوند تا آب را در هنگام تماس دفع کنند. گر سایبان جمع شونده دارید، پارچه اکریلیک 3 فصل می تواند انتخاب خوبی باشد، زیرا می توانید سازه های پارچه ای خود را در هوای نامساعد جمع کنید.

با این حال، اگر قصد دارید در تمام طول سال از پاسیو یا تراس خود استفاده کنید، بوم اکریلیک 4 فصل یک گزینه ارجح است. از طرف دیگر، پارچه های ضد آب برای محافظت در برابر باران و همچنین برای جلوگیری از نفوذ آب به پارچه و پاسیو شما طراحی شده اند. اگر قصد دارید از آن برای مقاصد تجاری مانند رستوران‌ها، بارها و کافه‌ها استفاده کنید، بوم سایبان وینیل ضد آب را انتخاب کنید، زیرا به شما امکان می‌دهند با وجود هوای بارانی خدمات 24 ساعته ارائه دهید. آن ها همچنین فضای بیرونی شما را بدون توجه به میزان بارندگی مکرر یا شدید خشک نگه می دارند.

سایبان پارچه ای محافظ در برابر آفتاب  UV 

سایبان ها همیشه در معرض عناصر بیرونی قرار دارند و به ویژه در برابر اثرات مخرب خورشید آسیب پذیر می شوند. هنگامی که پارچه های سایبان با دقت انتخاب شوند، با محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، کاهش تابش نور، کنترل گرما و کمک به کاهش هزینه های انرژی، نقش اساسی در به حداقل رساندن جنبه های منفی نور خورشید دارند. پارچه های بافته شده و مصنوعی مانند اکریلیک یا وینیل در زمینه حفاظت از خورشید بهتر از پارچه های با الیاف طبیعی مانند پنبه هستند.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله عمر مفید سایبان پارچه ای چقدر است را نیز مطالعه کنید. 

انتخاب پارچه مناسب هنگام خرید سایبان پارچه ای
یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید سایبان پارچه ای باید در نظر بگیرید، توانایی سازنده شما در ارائه مشخصاتی است که متناسب با پروژه و بودجه شما باشد. ما دقیقاً این کار را انجام داده و محصولات پارچه ای مهندسی شده سفارشی را مطابق با نیازهای شما ارائه می دهیم. خوشبختانه، انواع مختلفی از مواد و محصولات سایبان با کیفیت در بازار موجود هستند که متناسب با بودجه و قیمت مد نظر شما باشند. به یاد داشته باشید، یک سایبان خوب می تواند شما را در هزینه های مربوط به انرژی جلو انداخته، آسیب های ناشی از نور خورشید را به خانه و اثاثیه شما کاهش دهد و از خانواده شما محافظت کند.

 نتیجه گیری

انتخاب شما در مورد متریال به کار رفته در پارچه، چه اکریلیک یا وینیل، به نوع آب و هوای رایج در منطقه شما و کاربرد مورد نظرسازه های پارچه ای بستگی دارد. اگر درجه حرارت های متفاوتی را تجربه می کنید، اکریلیک بهترین گزینه برای خرید می باشد. اما اگر مواد اولیه محکم ‌تری را ترجیح می‌ دهید و رطوبت و گرمای کمتری را تجربه می‌کنید، وینیل بهترین راه است. برای حداکثر راحتی و طراحی، اکریلیک به دلیل قابلیت تنفس و تنوع در انتخاب پارچه و سبک، مناسب است.
همه چیز درباره چادر نمایشگاهی
رویه های تشکیل دهنده سازه کششی و ساختار آن ها

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat