دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

همه چیز درباره چادر نمایشگاهی

Everything-about-the-exhibition-tent-2

 چادر نمایشگاهی به شما این امکان را می دهد که توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنید و فرصتی ایده آل برای برقراری ارتباط با شرکت یا محصول خود در محیطی دلپذیر به آنها ارائه دهید. چادر نمایشگاهی شما به لطف سطح وسیعی که دارد، در عین حال مهمترین فضای تبلیغاتی در ارتباطات بصری شماست. چاپ های انفرادی و کامل، به عنوان مثال، با لوگوی شرکت شما، یک لوگوی کلمه یا یک عکس مناسب، ارزش تبلیغاتی بهینه را تضمین می کند..

 ابعاد چادر نمایشگاهی

باید بدانید که وقتی در یک رویداد تجاری مکانی را رزرو می کنید، هر متر مربع هزینه دارد. به همین دلیل ابعاد چادر تاشو شما از اهمیت بالایی برخوردار است. چادر های نمایشگاهی به دلیل استفاده گسترده ای که امروزه پیدا کرده است دارای تنوع در سایز و ابعاد می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز غرفه خود ابعاد آن را انتخاب کنید. در صورت هرگونه سوال در مورد خرید، اجاره و یا سایز بندی چادر نمایشگاهی می توانید با مشاوران دنیای چادر در ارتباط باشید. 

انواع چادر نمایشگاهی 

چادر های نمایشگاهی در انواع مختلفی تولید و عرضه می شوند که انواع آن ها شامل موارد زیر می باشد:

1.چادر برزنتی
2.چادر ترانزیتی
3.چادر ضد آب
4.چادر کانتینری
5.چادر نمایشگاهی غرفه
6.چادرنمایشگاهی داربست

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: چه نوع چادر نمایشگاهی مناسب محل کنسرت است؟

 قیمت چادر نمایشگاهی

سازه نمایشگاهی با توجه به بازار روز در زمان های متفاوت دارای قیمت متغیر می باشد. ابعاد، جنس و نوع چادرنمایشگاهی از جمله مواردی هستند که بر قیمت چادر نمایشگاهی تاثیر دارند. 

خرید چادر نمایشگاهی 

در صنعت چادر سازی چادر نمایشگاهی های بزرگی وجود دارد که آن ها به راحتی قابل حمل و جابه جایی نیستند. از وسایل نقلیهه برای حمل این چادر ها استفاده می شود.که این چادر ها، چادر های برزنتی هستند. قطعات چادر نمایشگاهی برزنتی از هم جدا می شود و به هنگام استفاده می توانید قطعات آن را به هم وصل کنید و چادری در ابعاد و اندازه دلخواه خود به دست آورید.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله سازه چادر نمایشگاهی را نیز مطالعه کنید. 

 مواردی که هنگام انتخاب چادر نمایشگاهی باید در نظر بگیرید

ابعاد و سایز چادر نمایشگاهی
اندازه چادر را باید به گونه ای انتخاب کنید که چادر نمایشگاهی شما به اندازه تعداد افرادی که در چادر حاضر می شوند و لوازم و تجهیزات داخل آن باشد نه کوچکتر و نه بزرگتر باشد وهمچنین در مورد کیفیت جنس پارچه چادر نمایشگاهی که آن هم همانند اندازه بسیار مهم است.

متریال چادر نمایشگاهی
هنگام خرید چادر نمایشگاهی یک مورد وجود دارد که باید به آن توجه کنید، آن هم مکان مورد نظر برای چادر زدن و شرایط آب و هوایی وجوی احتمالی در محل استقرار چادر نمایشگاهی است. به عنوان مثال، جنس بوم  چادر نمایشگاهی بسیار با دوام و سنگین است و این درصورتی است که نایلون‌ها بسیار جنس سبک تری دارند اما هر دو دارای مقاومت در برابر شرایط جوی سخت می باشند.  این دو برای یک شرایط آرام و جو مناسب نیز طراحی شده‌اند. چادر نمایشگاهی از جنس پلی استرمی تواند به راحتی مدت‌های زیادی را در معرض آفتاب قرار بگیرد بنابراین این نوع جنس نیز برای چادر نمایشگاهی دارای اهمیت زیادی است زیرا علاوه بر ضد آب بودن باید دربرابر آفتاب سوزان نیز دوام و مقاومت داشته باشد.

شرایط جوی و آب و هوا
اینکه شما چادر نمایشگاهی را در چه شرایط آب و هوایی استفاده می کنید حائز اهمیت است. برای مثال ، اگر درهوای آفتابی از چادر نمایشگاهی استفاده می کنید، یک چادر ساخته شده از پلی استر برای این منطقه کاملاً مناسب خواهد بود. این یعنی توجه به شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی در دوام و ماندگاری چادر نمایشگاهی شما در آن شرایط آب و هوایی دارد. 

سخن پایانی

دنیای چادر، طیف گسترده ای از سازه چادری های با کیفیت و ارزان را ارائه می دهد. این چادر های نمایشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین گزینه خرید برای برگزاری رویداد ها هستند. هر روز که می گذرد، تعداد بیشتری از تهیه کنندگان به فکر خرید چادر نمایشگاهی به عنوان محل کنسرت می افتند. خرید چادر های نمایشگاهی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که ارائه می دهند و صرفه جویی در هزینه های جنبی، در مجموع برای شما ارزان تمام می شوند. چادر های نمایشگاهی در انواع رنگ ها، طرح ها، اندازه ها و با بکارگیری انواع پارچه ها در تولید با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

پارچه کتان برزنت
مشخصات پارچه مناسب برای سایبان پارچه ای

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat