دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی ماشین سنگین

the-most-suitable-price-for-heavy-machine-tarpaulin-tents

قیمت چادر برزنتی ماشین سنگین در این مجموعه فروش آنلاین مقرون به صرفه تر از همه جا ارائه می گردد. شما می توانید همین حالا با مناسب ترین قیمت مرغوب ترین پارچه برزنت را در کمترین زمان به صورت آنلاین سفارش دهید.

 مشخصات بهترین چادر برزنتی ماشین سنگین

همانطور که مستحضر هستید یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان رساندن تولیدات خود با همان کیفیت اولیه به دست مصرف کنندگان هست.
زیرا این تولیدات در شرایط زمانی گوناگون باید مسافت طولانی را طی کنند تا به دست مصرف کننده نهایی برسند. از آنجایی که تولیدکنندگان عمده می دانند رضایت مصرف کنندگان چه تاثیر بالایی در میزان درآمد آنها خواهد گذاشت، رضایت مصرف کنندگان را اولین ملاک برای توسعه تجارت و کسب و کار خود قرار داده اند و به همین دلیل دارندگان کامیون ها را در قبال سلامت به مقصد رساندن بار محوله به آن ها مسئول می دانند.
پس باید راه حلی وجود داشته باشد که تا چرخه انتقال کالا در همه فصول سال در برابر عوامل طبیعی مانند برف و باران به نحو احسن صورت بپذیرد.
یکی از رایج ترین راه‌های محافظت از بار حامل کامیون جهت جلوگیری از وارد شدن آسیب و صدمه به آن استفاده از چادر ماشین می‌باشد.
همانطور که اشاره کردیم استفاده از پارچه برزنت ضد آب ماشین اولین و بهترین راه حل جهت پیشگیری از وارد شدن خسارت و آسیب به بار داخل کامیون است. همین امر سبب شده که امروزه انواع و اقسام چادرها ماشین سنگین تولید و روانه بازار گردد.

پیشنهاد برای مطالعه:

برزنت ترانزیتی در کجا مورد استفاده قرار می گیرد؟

تقسیم بندی انواع چادر برزنت ماشین سنگین

به طور کلی، مهمترین تقسیم ‌بندی‌ چادر ماشین سنگین براساس نوع پارچه‌ای است که در آن بکار رفته است.
شایان ذکر است که پارچه ‌های برزنتی یکی از بهترین موارد برای انتخاب تولید چادر برزنتی تریلی می باشند. از آنجایی که یکی از عوامل صدمه زا در مسیر حمل و نقل کالا عوامل طبیعی مانند اشعه نور خورشید و برف و باران می باشد، پس اولین ویژگی بهترین چادر ماشین سنگین باید متناسب با این شرایط بوده به نحوی که بهترین چادر ماشین سنگین چادری است که قادر باشد علاوه بر پوشش بار، آن را از عوارض نور مستقیم خورشید و همچنین از عوارض برف، باران و طوفان در امان نگه دارد.
همانطور که مستحضر هستید؛ پارچه‌های برزنتی دارای خاصیت ضد آب و همچنین ضد حرارت هستند به نحوی که هیچ روزنه نفوذی در متریال این پارچه‌ها برای عبور از مایعات و همچنین نور خورشید وجود ندارد.
ویژگی منحصر به فرد دیگر این پارچه‌ ها این است که دارای قابلیتی هستند که رد دوخت بر روی آن‌ها باقی نمی‌ ماند و همین عامل سبب شده است که احتمال نفوذ مایعات از چادرهایی که از این جنس تهیه شده‌اند به صفر برسد.
به طور کلی چادر برزنت ماشین سنگین دارای یک لایه داخلی از جنس پنبه می باشد تا گردش هوا براحتی در آن صورت گرفته و منجر به کپک نشود.
علاوه بر این لایه پنبه ای، یک لایه پلاستیکی به‌ عنوان پوشش ضد آب بر روی پارچه ‌ها بکار رفته‌ است.
چادرهای ماشین سنگین، که از جنس برزنت هستند، دارای ۲ نوع سبک و سنگین می باشند. لازم به ذکر است که چادرهای سنگین ‌وزن مقاومت بالاتری در برابر عوامل طبیعی مانند پوسیدگی در مقابل خورشید دارند و به خاطر سنگین بودن خیلی سخت از روی خودرو جابجا می شوند.
البته ناگفته نماند؛ قیمت چادر برزنتی ماشین سنگین، سنگین وزن بخاطر داشتن ویژگی ها و کیفیت بهتر از چادر برزنتی سبک بیشتر است.

در همین رابطه بخوانید:

آیا پارچه کانتینری برای روکش دوچرخه مناسب است؟

نرخ قیمت چادر برزنتی ماشین سنگین در بازار


لازم به ذکر است که نرخ چادر برزنتی ماشین سنگین به عوامل متعددی از جمله کیفیت پارچه بکار رفته، کیفیت دوخت، شیوه خرید و مرکز خرید وابسته است.
شایان ذکر است که یکی از تاثیر گذارترین عوامل در نرخ قیمت یک کالا مرکز فروش و شیوه خرید می باشد و بر همین اساس می توان گفت که امروزه انتخاب شیوه آنلاین از مراکز فروش معتبر اینترنتی یکی موثرترین راه حل ها جهت کاهش نرخ تمام شده کالا می باشد.
پس توصیه ما به شما خریداران عمده چادر برزنتی تریلی انتخاب شیوه آنلاین است.مجموعه دنیای چادر یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع چادر برزنتی ماشین است که توانسته دو اصل قیمت و کیفیت این چادرهای کاربردی را، متناسب با هم به عرضه رسانیده باشد.

مرکز فروش ویژه انواع چادر برزنتی تریلی و کامیون

همانطور که متوجه شدید، قیمت چادر برزنتی ماشین سنگین در شیوه خرید آنلاین برای شما متقاضی محترم انواع پارچه کانتینری بسیار اقتصادی تر خواهد بود.

با توجه به اگاهی ما از دغدغه اصلی شما جهت انتخاب مرکز فروش اینترنتی معتبر برای خرید چادر برزنتی تریلی و کامیون، تلاش کردیم تا به صورت مستقیم و بدون واسطه انواع چادر برزنتی را در اختیار شما قرار دهیم.
برای پایان دادن به دغدغه شما عزیران جهت انتخاب یک فروشگاه امن اینترنتی برای خرید چادر ماشین باید بگویم که این مرکز فروش از معتبرترین و خوش نام ترین مراکز فعال در این عرصه می باشد.
پارچه برزنت کانتینری | عرضه پارچه برزنت کانتینری ب...
خرید اینترنتی پارچه سایبان |خرید پارچه برزنت سایبا...

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat