دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت ترانزیتی در کجا مورد استفاده قرار می گیرد؟

where-is-transit-tarpaulin-used-4

یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین نمونه های پارچه برزنت، برزنت های ترانزیتی هستند. این پارچه ها را می توان از مقاوم ترین نمونه های برزنت دانست. معمولا از برزنت های ترانزیتی برای پوشاندن و مسقف کردن بخش بار کامیون استفاده می نمایند. 

در این مقاله قصد داریم تا درخصوص کاربرد برزنت های ترانزیتی و ویژگی های آن سخن بگوییم. فروشگاه دنیای چادر از بهترین ارائه دهنده های انواع پارچه برزنت ترانزیتی با کم ترین قیمت به سراسر کشور می باشد. 

ویژگی های پارچه برزنت ترانزیتی

پارچه برزنت ترانزیتی برای پوشاندن و مسقف کردن قسمت بار انواع ماشین های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد. از دلایل مهم استفاده از این پارچه برای ماشین، مقاوم بودن آن در هر شرایط جوی و آب و هوایی است. به نحوی که دیگر رانندگان نگرانی از بابت خراب شدن بارهای خود ندارند.

پارچه های ترانزیتی را از هر دو نوع الیاف طبیعی و مصنوعی همچون پلی آستر تولید می کنند. نمونه هایی از آن که از پلی آستر تولید شده اند معمولا ظاهر براق تری دارند. تنوع رنگ پارچه های ترانزیتی زیاد است و به راحتی می توانید در هنگام خرید، هر رنگ آن را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم مطلب پارچه برزنت نسوز چه نوع پارچه ای است؟ را مطالعه نمایید تا با این پارچه های فوق العاده بیشتر آشنا شوید. 

 کاربرد برزنت های ترانزیتی

کاربرد انواع پارچه برزنت با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن گوناگون است. در زیر برخی از مهم ترین این کاربردها را برای شما بیان می کنیم :

  • روکش ماشین های سنگین: از اصلی ترین کاربرد این پارچه ها برای روکش کردن بار ماشین های سنگین است. این کار باعث می شود تا بارها آسیبی نبینند و از ورود انواع آلودگی های موجود در هوا مانند گرد و خاک یا حتی آب باران و برف به بار جلوگیری شود.
  • تولید لوازم شهر بازی: از مهم ترین کاربردهای برزنت ترانزیتی ، تولید لوازم شهربازی پلاستیکی است. بسیاری از بازی های موجود در پارک ها مانند قلعه بادی، تشک های جامپینگ و ... از برزنت های کانتینری یا ترانزیتی ساخته شده است. استفاده از این پارچه سبب گشته تا با بالا و پایین پریدن کودکان بر آن ها، نه پاره شوند و نه خراب.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه برزنت برای روکش قایق ها

دیگر کاربرد های پارچه برزنت 

  • تولید سایبان ها: از آن جایی که الیاف این پارچه ها بسیار مستحکم است، نور خورشید یا آب و ... را از خود عبور نمی دهد. پس می تواند برای تولید سایبان هم گزینه بسیار مناسبی باشد.
  • تولید چتر و کالسکه: جنس پارچه به کار رفته در تولید کالسکه ها یا چترها، از پارچه های برزنت است. در این میان استفاده از نمونه های ترانزیتی بسیار متداول است و دلیل آن مقاومت و سایر ویژگی های این محصول می باشد. از طرفی، تنوع رنگ در این پارچه سبب گشته تا بتواند محصولات متنوع و بسیار زیبا را در انواع رنگ ها تهیه و تولید نمود.
  • روکش کاور بسیاری از اجناس: برای حفاظت از هر وسیله ای نیاز به وجود یک محافظ است. برخی اوقات این محافظ ها می توانند از جنس پارچه باشند. البته که ضخامت روکش برزنتی و الیاف آن به حدی است می توانند از عبور ذرات و گرد و خاک های هوا و ... محافظت نمایند. 
 مزیت استفاده از پارچه های برزنت ترانزیتی

 همان طور که گفته شد، کاربرد برزنت های ترانزیتی را در همه جا می توان دید. وسعت کاربرد این محصول، به دلیل مزیت های آن است. در زیر برخی از این مزایا را بیان می کنیم :

  • این پارچه ها بسیار محکم هستند و دوام بسیار بالایی دارند. بنابر این می توان از آن ها برای سالیان سال استفاده کرد و هیچ نگرانی از بابت خرابی آن ها نداشت.
  • این پارچه ها هیچ ذرات آب و ... را از خود عبور نمی دهند و به عبارتی نفوذ ناپذیرند.
  • کاربرد پارچه های برزنت ترانزیتی بسیار گسترده است و از آن ها می توان در تمامی مکان ها و تولید انواع محصولات استفاده کرد.
  • قیمت آن ها نسبت به کارایی و دوام بالایی که دارند بسیار مناسب است و با یک بار خرید و تهیه آن ها تا سال ها قابل استفاده می باشند و نیازی به هزینه مجددی برای آن ها نیست.
  • خرید این پارچه ها به صورت رولی و متری امکان پذیر است و می توان آن ها را در سایز و ابعاد مختلف سفارش داد.
 خرید برزنت های ترانزیتی

اگر به دنبال بهترین پارچه های برزنت ترانزیتی هستید، فروشگاه دنیای چادر بهترین گزینه برای خرید شماست. با مراجعه ی حضوری به دنیای چادر یا مراجعه به وب سایت اینترنتی آن، می توانید خریدی مطمئن را با کم ترین قیمت تجربه نمایید. 

دنیای چادر انواع پارچه های برزنت و هم چنین انواع سازه چادری، سازه کششی و... را در تمامی ابعاد ، رنگ و سایز دلخواه شما به فروش می رساند. برای دریافت اطلاعات بیش تر درخصوص کاربرد برزنت های ترانزیتی، ویژگی های آن و قیمت هر یک از آن ها می توانید با فروشندگان و مشاوران دنیای چادر تماس حاصل نمایید و از راهنمایی آن ها بهره مند گردید.

آیا پارچه ترانزیتی امکان بازیافت دارد؟
روش استفاده از سازه پارچه ای

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat