دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

همه چیز درباره پارچه برزنت

Everything-about-tarpaulin

پارچه های برزنت اغلب ساخته شده مواد متراکم مانند پلی اتیلن و دارای روکش پی وی سی هستند. برزنت با کیفیت مقاوم، انعطاف پذیر، ضد آب و گاهی ضد آتش است. پارچه های برزنتی به روش های مختلفی برای محافظت از مردم و اشیاء در برابر باد، باران و آفتاب استفاده می شود. می توان از آن ها در حین ساخت و ساز برای محافظت از ساختمان هایی که در حال ساخت هستند یا آسیب دیده اند یا بعد از یک بلای طبیعی برای محافظت از مردم استفاده کرد.

مشمع های برزنتی هم چنین می توانند برای جمع آوری و نگهداری انواع کالا ها، زباله ها، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و ... به کار روند. پارچه های برزنت در رنگ بندی متفاوتی قابل خرید هستند. برای مثال برزنت ‌های آبی مدت‌هاست که به دلیل مقرون به صرفه بودن و در دسترس بودن، از محبوبیت زیادی برخوردار بوده‌اند.

 برزنت پی وی سی چیست؟

پارچه برزنت پی وی سی به دلیل ساختار شیمیایی ویژه خود، از با کیفیت ترین مشمع های برزنتی می باشد که فرمول شیمیایی آن باعث شده تا در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاوم باشد و محکم تر و قوی تر از سایر پارچه های کانتینری می باشد. هم چنین باید به خاطر داشت که پارچه های پی وی سی سازگار با محیط زیست هستند و برای استفاده گسترده در بسیاری از بخش های صنعتی در سراسر جهان از جمله مصارف ساختمانی، حمل و نقل و کشاورزی توصیه می شوند. مشمع برزنت پی وی سی یک سبک عالی از برزنت با کیفیت است. پارچه های برزنت پی وی سی در دماهای بسیار بالا و پایین می توانند استفاده شوند، بدون این که هیچ تاثیری بگیرند. 

یک آلاچیق چادری ساخته شده از پارچه برزنت پی وی سی بدون هیچ نگرانی در روز های خیلی گرم و خیلی سرد سال قابل استفاده هستند. پارچه های برزنت پی وی سی کاملاً ضد آب بوده و هیچ رطوبتی به آن نفوذ نمی کند. در نتیجه در روز های بارانی بدون ترس از خیس شدن می توانید در فضای داخلی آلاچیق وقت بگذرانید. پارچه برزنت پی وی سی هم چنین مقاوم در برابر خوردگی حاصل از عناصر خارجی است. به این ترتیب یک آلاچیق ساخته شده از مشمع برزنتی پی وی سی سال های سال برای شما کار خواهد کرد و به این ترتیب انتخابی مقرون به صرفه به حساب می آید.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: کاربرد برزنت کامیون

 برزنت پلی اتیلن

پارچه برزنت پلی اتیلن به دلیل ساختار خود ضد آب بوده و قادر به مقاومت در برابر کشش در همه جهات هستند. هم چنین به دلیل فرمول شیمیایی ویژه خود می توانند برای سال ها در معرض عناصر مختلف قرار گرفته و دوام بیاورند. 

 برزنت های پلی استر با روکش وینیل

برزنت های پلی با روکش وینیل دارای گره هایی برای محکم سازی هستند. آن ها به عنوان سدی مستحکم در برابر اشعه های ماورا بنفش عمل کرده و برای مقاومت در برابر سایش و باد های سنگین طراحی شده اند. شما می توانید در هوای زمستانی و هوای گرم بدون نگرانی از شرایط آسیب رساندن به وسایل موجود در فضای داخلی از آن ها استفاده کنید. این برزنت ها همچنین کاملاً ضد آب بوده و در برابر کپک و قارچ نیز مقاوم هستند.

پارچه برزنت نخی

پارچه برزنت نخی برترین برزنت های طبیعی موجود برای خرید هستند. برزنت های نخی، ضد آب و تنفس پذیر نیز می توانند باشند و ویژگی های حرارتی نسبتاً خوبی نیز دارند. هم چنین نباید از این موضوع غافل شد که استفاده از نخ در هر پارچه ای، آن را بسیار سبک می کند و تبادل گرمایی را راحت تر می کند.

همچنین ما به شما پیشنهاد می کنیم که مقاله پارچه کتان برزنت را نیز مطالعه کنید.

پارچه برزنت کتان

پارچه برزنت کتان از انواع پارچه های برزنتی است. برزنت ها، پارچه های محکم و بزرگی هستند که انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب می باشند. مشمع های برزنتی کتان چند کاره هستند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند. آن ها در یک سایت ساخت و ساز برای پوشاندن مصالح ساختمانی یا در کامیون یا تریلی تخت به عنوان چادر ترانزیتی برای محافظت از باری که حمل می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند. مشمع های ترانزیتی یکی از این نوع برزنت ها هستند که برای پوشاندن بار حمل شده بر روی تریلی تخت استفاده می شود.

آن ها برای انواع خاصی از بار استفاده می شوند زیرا قابلیت تنفس دارند و کم تر ساییده می شوند. به طور معمول، هر راننده کامیون تعداد کمی از پارچه های برزنتی را در مواقع اضطراری همیشه با خود نگه می دارد. برزنت های کتان سبک وزن، مقرون به صرفه و بادوام هستند. دنیای چادر، یک مقصد برای خرید برزنت های کتان با بهترین کیفیت و قیمت است. این جا در دنیای چادر، شما بهترین کیفیت برزنت، پارچه ترانزیتی و... را با مناسب ترین و ارزان ترین قیمت برای برآورده کردن تمام نیازهای خود دریافت خواهید کرد.

روکش برزنتی چه کاربردهایی دارد؟
پارچه ضد آب چیست؟

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat