دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کتان برزنت

Linen-tarpaulin-_20220122-083558_1

پارچه برزنت کتان از انواع پارچه های برزنتی است. برزنت ها، پارچه های محکم و بزرگی هستند که انعطاف پذیر و مقاوم در برابر آب می باشند. برزنت های مختلف از مواد مختلفی مانند الیاف پنبه نخی، پلی استر، پلی اتیلن و غیره تشکیل شده اند. مشمع های برزنتی چند کاره هستند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند. آن ها در یک سایت ساخت و ساز برای پوشاندن مصالح ساختمانی یا در کامیون یا تریلی تخت به عنوان چادر ترانزیتی برای محافظت از باری که حمل می کنند، مورد استفاده قرار می گیرند. مشمع های ترانزیتی یکی از این نوع برزنت ها هستند که برای پوشاندن بار حمل شده بر روی تریلی تخت استفاده می شود. 

آن ها برای انواع خاصی از بار استفاده می شوند زیرا قابلیت تنفس دارند و کم تر ساییده می شوند. به طور معمول، هر راننده کامیون تعداد کمی از پارچه های برزنتی را در مواقع اضطراری همیشه با خود نگه می دارد. برزنت های کتان سبک وزن، مقرون به صرفه و بادوام هستند. دنیای چادر، یک مقصد برای خرید برزنت های کتان با بهترین کیفیت و قیمت است. اگر قصد خرید پارچه برزنت کتان را دارید، بهتر است نخست اطلاعات جامعی از آن به دست آورید. در این مقاله به برخی از ویژگی ها و کاربرد های پارچه های کتان برزنت پرداخته ایم.

  سازگاربودن پارچه برزنت کتان با محیط زیست

برزنت کتان از پنبه ساخته می شود. این امر پارچه های برزنتی کتان را دوستدار محیط زیست می کند. اگر از پارچه کتان برزنت به درستی مراقبت شود، دوام بیشتری نسبت به برزنت های پلی خواهد داشت. مشمع های برزنتی کتان را به راحتی می توانید در صورت خراب شدن دور بیندازید و اطمینان داشته باشید که پس از مدتی کاملاً تجزیه شوند و آسیبی به محیط زیست وارد نکنند. برزنت های کتان همه کاره هستند و می توانید بارها و بارها از آن ها در کاربری های متفاوت استفاده کنید. هنگامی که این برزنت ها فرسوده شدند، می توانید از آن برای اهداف دیگری مانند پوشاندن دوچرخه یا مواردی از این دست استفاده کنید. همه این ویژگی ها پارچه کتان برزنت را دوستدار محیط زیست می کند.

قابل تنفس بودن برزنت کتان

پارچه برزنت های کتان از الیاف طبیعی ساخته شده اند، بنابراین اجازه می دهند هوا بین لایه های الیاف جریان یابد. این یک ویژگی مهم است زیرا اجازه نمی دهد مواد فلزی مورد پوشش زنگ بزنند. برزنت های قابل تنفس کتان از ایجاد رطوبت بر روی بار جلوگیری می کنند. از این رو، این برزنت ها بیشتر برای بارهای حساس به رطوبت در نظر گرفته می شوند. خاصیت تنفسی برزنت پارچه ای کتان، آن را به گزینه ای عالی برای پوشاندن بار در کامیون های تخت به ویژه در هوای شرجی و بندری تبدیل می کند. 

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه برزنت آلاچیق

استفاده آسان

برزنت های کتان سبک وزن و مقاوم در برابر آب هستند، از این رو کار با آن ها آسان می شود. اما وزن آن ها به گونه ای است که در مناطق باد خیز نیز قابل استفاده باشند. یکی از نکات مهم برای رانندگان، در اختیار داشتن یک یا چند چادر ترانزیتی کتان برای کاهش آسیب در مواقع اضطراری است.

مقاوم بودن برزنت کتان در برابر آب

یک پوشش مومی روی  پارچه برزنت های کتان اعمال می شود که آن را در برابر آب مقاوم می کند. باید توجه داشته باشید که پارچه کتان برزنت ضد آب نیست زیرا در این صورت برزنت های کتانی قابلیت تنفس خود را از دست می دهند. از آن جایی که این برزنت ها در برابر آب مقاوم هستند، از تجهیزات یا بار در هنگام باران تا حد رضایت بخشی محافظت می کنند. این ویژگی هم چنین درصد قابل توجهی از رطوبت را نیز سد کرده و از رشد کپک و باکتری جلوگیری می کند و به این ترتیب بار را از آسیب مصون نگه می دارد.

مراقبت از تجهیزات 

برزنت های کتان برای ایمن سازی تجهیزات مختلف ساختمانی، صنعتی، کشاورزی و غیره ایده آل هستند. این برزنت ها ضد شعله بوده و به همین دلیل می توان از آن ها در مکان هایی که مواد قابل احتراق وجود دارد، استفاده کرد. به دلیل ویژگی ‌ها و مزیت های شگفت‌انگیزشان، گزینه‌ای عالی برای بارگیری تجهیزات در نظر گرفته می‌شوند.

پارچه های برزنت کتان تا چه حد کاربرد دارند؟
برزنت های بوم را می توان در شرایط جوی مختلف مانند گرما، باران یا برف استفاده کرد زیرا قابلیت تنفس و مقاومت خوبی در برابر آب دارند. آن ها بیشتر در شرایط بیرونی برای پوشش هر نوع تجهیزات یا مبلمان فضای باز استفاده می شوند. می توانید از این  پارچه برزنت ها در محل های ساختمانی برای پوشش و ایمن سازی مصالح ساختمانی استفاده کنید. پارچه های برزنتی کتان می توانند در برابر زنگ زدگی محافظ باشند. 

این در نهایت باعث افزایش طول عمر تجهیزات می شود. اگر شما قصد حمل مواد غذایی را دارید، نیاز است که در تمام طول مسیر تازگی و طراوت خود را حفظ کنند. در چنین شرایطی خرید و استفاده از یک برزنت کتانی بهترین گزینه است. هم چنین اگر می خواهید از هر گونه لوازم التحریر محافظت کنید، برزنت های کتان گزینه خوبی هستند. با این حال، بهتر است برای طولانی مدت از برزنت های کتان برای پوشاندن تریلی ها یا سایبان ها استفاده نشود، زیرا در درز ها مقاومت پارگی کمی دارند. همچنین باید از استفاده از این برزنت ها در مناطق با اشعه ماوراء بنفش بالا اجتناب کرد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله برزنت خام را نیز مطالعه کنید. 

پارچه کتان برزنت را چگونه باید تمیز کرد؟

برزنت های کتان در مدت زمان معینی کثیف می شوند. از این رو تمیز نگه داشتن آن ها بسیار مهم است. برای تمیز کردن برزنت های کتان، کافی است با کمک صابون یا مواد شوینده ای که به طور خاص برای تمیز کردن پارچه های برزنتی کتان طراحی شده اند، لکه ها را پاک کنید. به این ترتیب می توانید برزنت ها را به راحتی تمیز کنید. دلیل این که مشمع های برزنتی کتان را نباید با استفاده از ماشین لباسشویی و خشک کن تمیز کرد، این است که این برزنت ها با موم پوشانده شده اند و می توانند لباسشویی و خشک کن را لکه دار کنند.

ما در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با پارچه برزنت کتان آشنا کنیم. تمامی نمونه های برزنت را می توان در فروشگاه دنیای چادر یا وبسایت اینترنتی آن دید و سفارش داد. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه ارائه و فروش انواع پارچه کانتینری و محصولات برزنتی، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. هم چنین انجام تمامی پروژه های سازه ای یا محصولات برزنتی که نیاز به نصب داشته باشند را در سراسر کشور اجرا می نماید.

مشمع کانتینری آنتی باکتریال
همه چیز درباره چادر نمایشگاهی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat