دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

صندلی مسافرتی | خرید صندلی مسافرتی ارزان

kharid-sandali-mosaferati-arzan-1 صندلی مسافرتی

 هر سفر با خانواده و دوستان خود یا تعطیلات به کوه یا سواحل بدون صندلی مسافرتی تاشو ناتمام است. فقط یک صندلی تاشو می تواند راحتی و آرامش لازم را در تعطیلات در فضای باز برای شما فراهم کند.

در واقع، صندلی مسافرتی یک قسمت حیاتی از وسایل بیرونی شماست. حتی در تعطیلات، پس از یک روز طولانی و طاقت فرسا، تنها راه آرامش و تعمق در مورد تجربیات زیبا نشستن روی صندلی کمپینگ است. صندلی های کمپینگ یا مسافرتی که تا می شوند در چندین طرح و رنگ مناسب برای همه انتخاب ها وجود دارند.

خرید صندلی مسافرتی ارزان قیمت 

 برای خرید صندلی مسافرتی ارزان قیمت و با کیفیت می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا تا از میان انبوهی از طرح ها بهترین و مناسب ترین طرح را انتخاب کنید.

شما در این مرکز به بهترین و با کیفیت ترین صندلی های مسافرتی دسترسی خواهید داشت و با ضمانت معتبر آنها را خریداری خواهید کرد.

مزایای صندلی مسافرتی تاشو 

 با این صندلی به هر جایی که از داشتن صندلی برای نشستن اطمینان داری ، بروید.
 صندلی های مسافرتی که تا می شوند می توانند صاف و جمع و جور شوند.
 نگهداری و حمل آنها آسان است.
 صندلی های مسافرتی تاشو از نظر وزن سبک ساخته می شوند.
 آنها قوی هستند و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند.
 علاوه بر فضای باز، می توان از آنها در حیاط خانه و هر جای خانه استفاده کرد.
 بسیاری از مدل ها دارای بندهای شانه دار و کیف حمل می شوند.
صندلی مسافرتی تاشو که مخصوصاً برای ساحل، کوه، مسافرت های کمپینگ و پیاده روی یا هر کار در فضای باز طراحی شده اند. آنها با تمام راحتی های قابل تصور می آیند. علاوه بر سهولت حمل و نگهداری در فضای کم، آنها از ویژگی هایی برخوردار هستند که یک صندلی تاشو معمولی نخواهد داشت.

این طرحها بی پایان هستند و از هر دو رنگ مات و روشن تشکیل شده اند. بسیاری از این مدل صندلی ها برای همه کالاهای ضروری و سایر کالاهای شما همراه جیب و کیف است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که کوچکترین وسایل مانند تلفن همراه شما را به جیب می زنند. 

صندلی مسافرتی از چه چیزی ساخته شده است؟ 

همه صندلی های مسافرتی تاشو با کیفیت خوب از آلومینیوم و فولاد درجه یک ساخته شده اند که باعث می شود ضد زنگ، با دوام و مقاوم باشند. آنها همچنین از ویژگی هایی مانند جا لیوانی برای پایه های نوشیدنی شما تشکیل شده اند تا شما را راحت تر و بدون دست آزاد کنند.
علاوه بر آلومینیوم و فولاد از پارچه های برزنتی برای پوشش اصلی صندلی استفاده شده است. شما می توانید آنها را در طرح های مختلف و در ابعاد متفاوت تهیه کنید.

با کمی جستجو می توانید ایده ها و طرح های جدید و جدیدتری از صندلی مسافرتی در دسترس پیدا کنید تا بتوانید براساس سطح راحتی خود یکی را انتخاب کنید. برخی از بهترین ویژگی های موجود در این صندلی های مسافرتی تاشو، میز کناری، سایبان، راکر، محل نگهداری، استراحتگاه های بازو و پا، جا لیوان و غیره است که از جنبه های مهم و مورد نیاز برای بهبود کیفیت زندگی شماست. 

فروشگاه سایبان چتری پایه وسط | فروش سایبان ویلا و ...
زیرانداز مسافرتی | فروش زیرانداز مسافرتی در دنیای ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat