دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی

Sell-canopies-for-the-garden فروش سایبان برای باغ

 فروش سایبان برای باغ با مرغوب ترین کیفیت پارچه و دوخت، از این‌ مجموعه صورت می گیرد. جهت سفارش سایبان ابتدا راهنمای قبل از خریدرا مطالعه فرمایید و سپس اقدام نمایید.

اگر می‌خواهید اطلاعات جامع و کاملی در مورد انواع سایبان های پرکاربرد داشته باشید، پیشنهاد می‌ کنیم که مقاله زیر را مطالعه نمایید.
همچنین در ادامه مطلب بهترین مرکز‌ فروش‌ سایبان برای باغ را نیز معرفی خواهیم کرد.

 سایبان های چتری را بیشتر بشناسید

کشور ما، دارای مزارع و باغ های گسترده ای می باشد. این باغ ها علاوه بر زیبایی غیر قابل وصف و سایر ویژگی های مثبت و قابل توجه، یکسری نکات منفی نیز دارند که از مهم ترین آن ها می توان به غیر قابل استفاده بودن از باغ در طول روز و گرمای تابستان اشاره کرد.

برای حل این مشکل از سایبان های ثابت یا مترحک مخصوص باغ استفاده می ‌شود.
همانطور که می دانید سایبان ها انواع مختلفی دارند، از سایبان های سقفی ثابت گرفته تا سایبان های چتری جمع شونده، سایبان هایاتوماتیک و غیره.
به طور کلی سایبان به قسمت خارجی دیوار ساختمان یا باغ و به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب نصب می شود. هر نوع از اینسایبان ها متناسب با مکان مورد نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
سایبان چتری جزو پرکاربردترین نوع سایبان برای فضاهای باز است که به دلیل ساختار مناسبی که دارد، گزینه ای ایده آل برای باغ ها بهحساب می ‌آید.
این نوع سایبان معمولاً به صورت هشت ضلعی و یا مربعی در بازار موجود است که دارای پایه بوده و به دو نوع پایه کنار و پایه وسط تقسیم میشود.

راهنمای خرید سایبان چتری مناسب باغ

همانطور که گفته شد سایبان های چتری برای پوشش فضاهای باز و‌ نیمه باز استفاده می شوند. از آنجایی که سایبان چتری می تواند به راحتیجا به جا شود به همین خاطر گزینه مناسبی برای باغ محسوب می گردد.

لازم به ذکر است که انتخاب پارچه مطلوب برای سایبان چتری نقش بسیار مهمی در رضایت کارفرما دارد و باید به آن اهمیت دوچندان داد؛ چراکه این سایبان ها باید در برابر بارش برف، باران، وزش باد و اشعه های مستقیم و شدید نور خورشید از میهمانان محافظت نمایند.
برای انتخاب پارچه مناسب سایبان باغ به ویژگی ضد آب و غیر قابل نفوذ بودن آن ها حتماً توجه نمایید. همچنین پارچه از فاکتورهایی است کهدر قیمت سایبان باغ تأثیرگذار می باشد.
یکی از موارد دیگری که برای خرید سایبان چتری باید مورد توجه باید داشت خاصیت ضد حریق بودن پارچه به کار رفته در آن می باشد.
علاوه بر این ها استفاده از پارچه های برزنتی روکش شده با pvc علاوه بر افزایش دوام و طول عمر سایبان، فرآیند شست و شوی آن را نیزسهولت می بخشند

بهترین مرکز فروش سایبان برای باغ

 سایبان ها از جمله محصولاتی هستند که به دلیل وابستگی آن ها به عوامل متعددی چون ابعاد، نوع، جنس پارچه سایبان و غیره نمی توان قیمتاز قبل تعیین شده ای برای آن ها بیان نمود.

مرکز دنیای چادر یکی از برترین و باسابقه ترین مراکز فروش سایبان برای باغ به شمار می رود که خود تولید کننده و اجرا کننده سایبانمخصوص باغ می باشد.
در این مجموعه برای شما خریداران عزیز، بهترین قیمت سایبان باغ در نظر گرفته شده است و می توانید به آسانی یک خرید هوشمندانه و مقرونبه صرفه را تجربه نمایید.
پس همین حالا برای سفارش دوخت سایبان چتری درجه یک از طریق همین وب سایت اقدام کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.
پارچه برزنت ضد رطوبت
خرید سایبان چتری ساحلی | بهترین سایبان دنیای چادر
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat