دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید سایبان چتری ساحلی | بهترین سایبان دنیای چادر

Buy-a-beach-umbrella-canopy خرید سایبان چتری ساحلی

 خرید سایبان چتری ساحلی با بهترین کیفیت دوخت و پارچه از این مرکز تولیدی امکان پذیر است. مجموعه دنیای چادر جهت دوخت بهترینسایبان های چتری سفارش می پذیرد.

وقتی صحبت از سایبان و آفتابگیر می شود اولین چیزی که در ذهن ما نقش می بندد جلوگیری از عبور نور خورشید است، اما سایبان ها میتوانند در روزهای ابری و بارانی نیز از ما محافظت نمایند و آرامش خاطر را به ما هدیه دهند. در این مقاله سعی داریم شما را با سایبان هایچتری و کاربرد آن ها آشنا کنیم و در انتها بهترین روش خرید سایبان چتری ساحلی را معرفی نماییم.

همه چیز درباره سایبان های چتری

سایبان چتری از انواع سایبان ‌های متحرک و تاشو به شمار می ‌رود که می‌ توان از آن در رستوران‌ ها، کافی ‌شاپ‌ ها و سایر مراکز تفریحیورزشی که فضای باز و‌نیمه باز دارند، استفاده کرد.

اگر تجربه سفر به شهرهای ساحلی کنار دریا را داشته باشید حتما در رستوران های ساحلی، چترهایی کوچک و بزرگ را در رنگبندی متنوعمشاهده کرده اید.
علاوه بر این در استخرهای شخصی، روف گاردن، تراس‌ و حیاط منزل مسکونی می‌ توانید از این نوع سایبان ‌های چتری چند ضلعی به راحتیاستفاده نمایید و لذت یک دورهمی فامیلی یا دوستانه را در زیر سایه یا بدون خیس شدن در روزهای بارانی تجربه کنید.
با این تفاسیر ویژگی های پارچه به کار رفته در سایبان روشن است؛ این پارچه باید اول از همه ضد آب باشد و بعد از آن در برابر نور خورشیدمقاومت کافی داشته باشد.
پس با این وجود همه نوع پارچه ای مناسب دوخت سایبان های چتری نیست، چرا که پارچه های معمولی از نفوذ آب جلوگیری نمی کنند و همچنیندر برابر اشعه های شدید و‌ مداوم خورشید نیز مقاوم نیستند.
پارچه های برزنتی که به ضد آب بودن معروفند، بهترین گزینه برای سایبان های چتری ساحلی به شمار می روند.
این پارچه علاوه بر این که سبک است و انعطاف پذیری بالایی دارد، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار بوده و با قرار گرفتن در آفتاب مستقیم وشدید دچار هیچ گونه آسیب فیزکی نمی شود.

قیمت سایبان چتری در بازار

همانطور که گفته شد سایبان های چتری برزنتی در ابعاد مختلف تولید شده و دارای یک پایه نگهدارنده برای قرارگیری بهتر روی زمین می باشند.

مکانیزم این سایبان ها همانند چترهای معمولی بوده و به دو صورت دستی یا اتومات در بازار موجود هستند.
قیمت سایبان ساحلی در بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی است از جمله:
1. نوع پارچه
2. جنس پایه های نگهدارنده
3. دستی یا برقی بودن سایبان و ثابت یا متحرک بودن
4. ابعاد و‌شکل سایبان چتری

خرید سایبان چتری ساحلی با بهترین کیفیت

برای خرید سایبان چتری ساحلی می توانید به صورت حضوری به مراکز دوخت و فروش این محصول مراجعه کرده و خرید خود را انجامدهید، ولی ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم.

این مجموعه شرایط خرید بی واسطه انواع سایبان های برزنتی را برای مشتریان فراهم آورده و این محصول کاربردی را با قیمت تولیدی به فروشمی رساند.
اگر می خواهید یک خرید هوشمندانه و بی دردسر را تجربه کنید بدون شک بزرگترین و معتبرترین مرکز فروش آنلاین سایبان چتری، بهترینگزینه پیش روی شما خواهد بود.
پس همین حالا در عرض چند دقیقه سایبان های چتری دلخواهتان را در رنگبندی متنوع از طریق وب سایت دنیای چادر سفارش دهید و در اسرعوقت تحویل بگیرید.
جهت استعلام لیست قیمت انواع سایبان های چتری ساحلی با مشاورین ما در تماس باشید.
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی
خرید سازه چادری کششی |ارائه سازه نمایشگاهی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat