دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت ضد رطوبت

moisture-resistant-tarpaulin-fabric-2

پارچه برزنت ضد رطوبت 

پارچه های برزنت از بهترین پارچه های موجود در بازار است که برای ساخت انواع چادر های مسافرتی ، چادر های گنبدی ، روکش ماشین ها و ... استفاده می گردد. از آن جایی که چادرهای ساخته شده از این پارچه خاصیت ضد آب و ضد رطوبت دارند به آن ها چادر برزنت ضد رطوبت هم گفته می شود. این چادر ها را از بسیاری از مراکز فروش پارچه های برزنتی می توان خرید . یکی از خوش نام ترین این مراکز ، فروشگاه دنیای چادر می باشد که سال هاست در زمینه ی فروش انواع چادر های برزنت و دیگر پارچه های برزنت فعالیت دارد . 

 

پارچه برزنت ضد رطوبت چیست ؟

چادر برزنت ضد رطوبت توسط بسیاری از تولید کنندگان داخلی و خارجی و از پارچه های برزنتی تولید می گردد که خود این پارچه ها از مواد مصنوعی پلی آستر و یا مواد نخ پنبه ای تهیه می شوند . این مواد از مستحکم ترین و منسجم ترین مواد می باشد که اجازه ی عبور کوچک ترین رطوبت ، نور خورشید ، سرما و ..‌. را از خود نمی دهند . به همین دلیل کاربرد های گوناگون این محصولات را در مکان های مختلف می توان دید .

کاربرد پارچه های برزنت:

پارچه برزنت ضد رطوبت را در تولید محصولات بسیاری می بینیم که در زیر، چند مورد از آن ها را بیان می کنیم .

  • تولید روکش های ضد آب محصولات مختلف هم چون کولر ها
  • تولید چادر نمایشگاهی اسکلتی ضد رطوبت که آن ها را با نام چادر های تونلی هم می شناسند .
  • تولید انواع سایبان ها هم چون چتر ها ، سایبان های قابل حمل ، سایبان های کالسکله ی کودکان و ...‌
  • تهیه و تولید چادر های گنبدی ضد رطوبت که این چادر ها را بیش تر در محل های زندگی عشایران می توان دید .
  • تهیه و تولید انواع ساک ها و کوله های کوهنوردی 
 انواع پارچه برزنت ها :

پارچه برزنت ضد رطوبت می تواند از انواع برزنت ها تولید گردد هم چون :

  • پارچه های برزنت شمعی : این نمونه برزنت ها از مواد پلی آستر تولید می شوند که به خاطر ساختار و بافت محکم و غیر نفوذی که دارند اجازه ی عبور کوچک ترین ذرات آب را از خود نمی دهند . این نمونه از برزنت ها را برای ساخت انواع سایبان ها ، لباس های ورزشی ، روکش های ماشین ، پارچه ترانزیتی بیمارستانی ، روکش های کولر ، چادر های مسافرتی ، ساک ها و کوله ها و .... استفاده می شوند .
  • پارچه های برزنت نسوز : این پارچه ها با استفاده از مواد نسوزی هم چون فایبر گلاس ، آزبست ، فویلدار ، تفلون ، سیلیکون و دیگر مواد ضد حریق ساخته می شوند. با توجه به قابلیت نسوز بودن آن ها در مکان هایی که در ارتباط با دما های بسیار بالا و گرمای شدید هستند به کار می روند . این پارچه ها تحمل دماهای بسیار بالا تا ۵۰۰ درجه ی سانتی گراد دارند .
  • پارچه های برزنت نانو : از محبوب ترین نمونه های برزنتی است که توسط فناوری های به روز نانو تولید می شود . این نمونه از برزنت ها نسبت به سایر موارد ، مقاومت و استحکام بیش تری دارند . بسیاری از نمونه های چادر برزنت ضد رطوبت از مواد نانو تولید گشته است . با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این محصولات ، قیمت آن ها نسبت به نمونه های مشابه بیش تر می باشد .
  • برزنت های کانتینری : دلیل این نام گذاری استفاده ی آن ها در ساخت روکش های کانتینر و ترانزیت می باشد. البته موارد استفاده ی دیگری هم دارند هم چون تولید پوشش های استخر های روباز ، پارچه های بیمارستانی ، روکش کولر و ... . این نوع از برزنت ها هم یکی از اصلی ترین مواد تولید کننده ی پارچه های برزنت ضد رطوبت می باشند .
  • برزنت های چند لایه : چادر های تولید شده از این برزنت ها بسیار ضخیم می باشد و به همین دلیل برای استفاده در مناطق مرطوب مناسب تر از دیگر موارد هستند . آن ها را در نمونه های مختلف ۱ لا ۵ لا ، ۲ لا ۳ لا، ۳ لا ۳ لا و ۳لا ۶ لا تهیه می کنند. با توجه به چند لایه بودن این پارچه ها ، چادر برزنت تولید شده از آن ها عمر طولانی مدتی دارند . این پارچه ها را برای ساخت انواع چادر های مسافرتی ، روکش بار ماشین ها ، روکش های کولر و ... به کار می برند.
 نحوه ی خرید پارچه های برزنتی :

اگر از جمله افرادی می باشید که قصد خرید پارچه برزنت ضد رطوبت دارید ، می توانید آن ها را از فروشگاه های فروش وسایل برزنتی تهیه نمایید. فروشگاه دنیای چادر ، یکی از مراکز فروش این محصولات است که چادر های برزنتی را در انواع طرح ها و رنگ ها به مشتریان ارائه می دهد . 

علاوه بر خرید حضوری از این فروشگاه می توانید به سایت اینترنتی چادر 24 مراجعه کنید و انواع محصولات را در صفحه ی آن ببینید . برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص انواع پارچه های برزنت امکان برقراری ارتباط با مشاوران دنیای چادر فراهم می باشد .

سخن نهایی :

پارچه برزنت ضد رطوبت از اصلی ترین محصولات تولید شده از پارچه ی برزنت می باشد که اغلب توسط مواد پنبه ای و پلی آستر ساخته می شود . این چادر ها کاربرد های فراوان دارند که به طور مفصل آن ها را بیان کردیم . از مهم ترین ویژگی های آن ها ضد رطوبت بودن و مقاومت بسیار بالای آن ها است.

ضد رطوبت بودن آن سبب گشته تا برای زیر باران مورد استفاده قرار گیرند و مقاومت آن باعث عمر طولانی مدت این پارچه می شود . فروشگاه چادر 24 از بزرگ ترین و معتبر ترین مراکز ارائه دهنده ی انواع پارچه ها و محصولات برزنت و هم چنین چادر برزنت ضد رطوبت می باشد که با مراجعه به آن ، می توانید خریدی مطمئن داشته باشید .

مهمترین ویژگی های پارچه کانتینری
فروش سایبان برای باغ | راهنمای خرید سایبان باغی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat