دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی

how-to-design-and-produce-exhibition-tents

  نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی 

نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی به طوری است که بستری عالی برای نمایش محصولات و خدمات شما ایجاد می کند. امروزه بسیاری از نمایشگاه ها در فضای باز برگزار می شود. با توجه به متغییر بودن آب و هوا، داشتن فضای سرپناه برای حضور افراد و شرکت در نمایشگاه یک تصمیم مهم است. 

اینجاست که نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی می درخشد. با استفاده از چادر نمایشگاهی فضای سرپوشیده ای را برای برزگداری نمایشگاه فراهم می شود تا افراد بتواند از آنجا تجارت خود را انجام دهد.

این چادرها جدا از فراهم آوردن فضای سرپناهی، فضایی برای نمایش تبلیغات و تصاویر مربوط به نام تجاری شرکت های مختلف نیز دارند. بسیاری چادر های نمایشگاهی را با نامهای دیگری مانند: غرفه های نمایشگاه تجاری، غرفه های نمایشگاهی و چادرهای تبلیغاتی می شناسند. در ادامه با نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی و مزایای آن بیشتر آشنا می شوید.

تولید چادر نمایشگاهی

چادر نمایشگاهی قابل حمل، بادوام و آماده برای هر شرایط آب و هوایی است. این چادر به شما امکان می دهد تا کسب و کار خود را تقریباً در هر مکانی که دارای فضای باز باشد و منافع تجاری داشته باشد برپا کنید.

همچنین می توانید نام تجاری برندهای مختلف خود با این نوع چادر ها به نمایش بگذارید. این چادر ها که به عنوان چادرهای نمای بیرونی نیز شناخته می شوند، طراحی و مارک گذاری شده اند و دارای گرافیک شرکت ها برای تبلیغات هستند، از جمله نام یک شرکت، لوگو، رنگ بندی و سایر تصاویر بصری.

البته می توانید این نوع چادرها بدون تبلیغات روی چادر نیز سفارش دارد. نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی از دو جزء اصلی ساخته شده است که شامل:

  • لوله های فلزی جمع شونده

این لوله ها را می توان به راحتی به یکدیگر متصل کرد و یک ساختار واحد ایجاد کرد، که قاب بیرونی چادر را تشکیل می دهد. هنگامی که نمایشگاه به پایان رسید، لوله های فلزی را می توان به سادگی جدا کرد، و آن ها را بسته بندی کرد و به راحتی منتقل کرد.

  • بوم

بوم در اصل یک پارچه ضخیم مانند: پارچه وینیل سفارشی با قابهای ساختاری که روی قاب یا ساختار فلزی کشیده شده می شود، است. بوم دارای دو کاربرد است. در درجه اول، به ایجاد یک منطقه تحت پوشش و سایه برای انجام عملیات شما کمک می کند.

در درجه دوم، بوم زمینه و فضایی برای چاپ ارتباطات، تصاویر محصول مربوط به تجارت های مختلف را فراهم می کند، که می تواند به یک چادر تبلیغاتی چاپ شده بسیار جذاب تبدیل شود و مارک های مختلف را فوراً برجسته کند.

سازمان های مختلف از چادر نمایشگاهی قابل حمل برای کاربرد های مختلف مانند: فروشگاه ها، خدمات رسانی، به فروش رساندن محصولات خود استفاده می کنند. از چادرهای سنتی 5 × 5 گرفته تا چادرهای سفارشی به طول 25 × 25 از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته.

چادرهای نمایشگاه به شما این امکان را می دهد که درفضای باز ضمن حفاظت در هر شرایط آب و هوایی به کسب و کار خود بپردازید. نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی اساساً بر دو مدل قابل حمل و نقل در فضای باز است:

  • چادرهای بازشو

این چادرها دارای قاب چادر استاندارد چهار پا هستند که از فولاد یا آلومینیوم طراحی شده اند. همانطور که از نام آنها پیداست، چادرهای بازشو تا می شوند یا در جای خود باز می شوند، و دیگر نیازی به ابزار یا مجموعه قطعات جداگانه نیست. پس از استقرار، چهار پا از یک پارچه ضحیم برای پوشش بوم چادر استفاده می شود تا قسمت بالای چهار پا را بپوشاند.

  • چادرهای لوله ای

چادرهای لوله ای، یا چادرهای نمایشگاهی بزرگ، از تیرهای فولادی یا آلومینیومی جداگانه ای ساخته شده اند که به یکدیگر متصل می شوند و قاب فلزی برای چادر ایجاد می کنند. ورق های وینیل مارک دار برای لغزش و پوشاندن قاب لوله ای ساخته می شوند و تناسب بوم محکم تری ایجاد می کنند.

چادرهای لوله ای نیاز به ابزار و تجهیزات برای نصب دارند اما می توانند فضای بزرگتری را پشتیبانی کنند. آنها برای نمایشگاه های بزرگتر در فضای باز یا حتی به عنوان چادرهای تالار های موقت ایده آل هستند.

مزایای چادر نمایشگاهی

نحوه طراحی و تولید چادر نمایشگاهی به سبک ها و شکل های مختلفی انجام می شود و بسته به نیاز خود می توانید هر شکل و سبک مورد نیاز را انتخاب کنید. چادر های نمایشگاهی برای کاربرد های مختلفی از جمله: برپایی غذاخوری فصلی و موقت، مراسم سوگواری یا شادی، تالارهای موقت، سالن های پذیرایی و حتی آلاچیق در فضای باز، مورد استفاده قرار می گیرد.

چادر نمایشگاهی مزایای مختلفی دارد که باعث می شود در کاربردهای متفاوت از مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از چادر های نمایشگاهی اشاره کرده ایم.

  • جابجایی آسان

این چادر ها به راحتی قابل حمل هستند بعلاوه راه اندازی و جمع کردن آن چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد. برای نصب آن به سادگی لوله ها بهم متصل می شوند، و روی آن یعنی بوم یا همان پارچه روی سازه قرار می گیرد و کار به همین سریعی کار نصب تمام می شود.

برای جدا کردن آن نیز فقط این روند را معکوس باید کرد. این سهولت، آن را به یک راه حل ایده آل تبدیل می کند که دیگر نیازی نیست زحمت ساخت در محل را داشته باشید.

  • سبک و قابل حمل

هر دو اجزای چادر نمایشگاهی، لوله های ساختاری آن و بوم بسیار سبک وزن هستند. علاوه بر این، کل این مجموعه را می توان بسته بندی کرد. این امر حمل چادر را برای نمایشگاه ها آسان می کند. این قابلیت حمل آن را به یک راه حل عالی برای کاربرد های مختلف تبدیل می کند.

  • فضای تبلیغاتی عالی

ساختار فیزیکی چادرهای نمایشگاهی به ویژه بوم، یک ویژگی تبلیغاتی خوب را فراهم می کند. بوم را می توان به صورت های مختلف چاپ کرد تا با استراتژی ارتباطی شما مطابقت داشته باشد. چاپ بر روی بوم بسیار عالی به نظر می رسد و بلافاصله هدف برگزاری در مورد چادر را نشان می دهد.

استفاده از تبیلغات بر روی چادر ایده ای برای نمایشگاه ها و تبلیغات رایگان برای جذب مشتریان در هر نوع کسب و کار است.

پارچه برزنت آلاچیق
بهترین پارچه برای سازه کششی چیست؟

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat