دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

اهمیت استفاده از چادر نمایشگاهی

the-importance-of-using-exhibition-tents

چادر نمایشگاهی حداکثر دید را برای غرفه نمایشگاهی شما تضمین می کند. چادر نمایشگاهی شما بدون شک با مجموعه ای گسترده شامل چندین اندازه، رنگ، گزینه های چاپ مختلف و لوازم جانبی خیره کننده توجه شما را جلب خواهد کرد. از فرصت های سفارشی سازی نا محدود ما برای افزایش توجه بیشتر استفاده کنید. 

پیشرو در کیفیت چادر نمایشگاهی 

چادر نمایشگاهی تولید شده در دنیای چادر، کیفیت برتر را تا کوچک ترین جزئیات تضمین می کند. چادر های نمایشگاهی ما شما را نه تنها در یک نمایشگاه، بلکه در رویداد های تجاری بی شماری همراهی می کنند. علاوه بر این، آن ها در برابر آتش مقاوم و ضد آب هستند که آن ها را به عنوان یک چادر نمایشگاهی در فضای باز نیز مناسب می کند.

راه اندازی آسان و لوازم جانبی کاربردی

وقتی به مونتاژ پیچیده و طاقت فرسای غرفه نمایشگاهی خود فکر می کنید از قبل خسته شده اید؟ ما با بکارگیری افراد متخصص در دنیای چادر، راه اندازی آسان را در کوتاه ترین زمان ممکن تضمین می کنیم! چرخ ها حمل و نقل راحت را فراهم می کنند تا اطمینان حاصل شود که دیگر هرگز در مقابل مشتریان خود عرق نمی کنید!

چادر های نمایشگاهی سفارشی

 شرکت و محصولات شما منحصر به فرد هستند. چادر های ما به جلب بازدید کنندگان نمایشگاه تجاری کمک می کنند. دنیای چادر فرصت های شخصی سازی نامحدودی را ارائه می دهد تا چادر نمایشگاهی تجاری شما نه تنها برای شرکت شما مناسب باشد، بلکه بخشی از شرکت شما باشد.

با اندازه کامل چادر، نوع چادر، رنگ، چاپ فردی و طراحی چشم نواز، تصویری قدرتمند ایجاد کنید. بگذارید چادر نمایشگاه تجاری ما بخشی از لحظات بی نظیر شما باشد.

در همین رابطه بخوانید:

ترکیب بندی انواع چادر نمایشگاهی

لوازم جانبی نمایشگاه تجاری ضروری برای تعامل بهتر با بازدید کنندگان

ما طیف گسترده ای از لوازم جانبی مناسب را برای تضمین عملکرد عالی و شخصی سازی مطلق ارائه می دهیم. فکر می کنید انتخاب درست برای چادر نمایشگاهی خود دشوار خواهد بود؟ ما خوشحالیم که از شما در طول سفر به چادر رویداد عالی حمایت می کنیم. برای افزایش ارزش غرفه نمایشگاهی خود به یاد داشته باشید که آن را با دیواره نیمه کناری، پیشخوان های چوبی، سایبان ها و چرخ های حمل و نقل مجهز کنید.

  • دیوار های کناری نیم قد ما اندازه مناسبی برای تعامل با بازدیدکنندگان نمایشگاه در سطح حرفه ای دارند.
  • آیا می خواهید چیزی را در رایانه لوحی خود به آن ها نشان دهید؟ به جزئیات آگهی ها یا برگه های محصول خود اشاره می کنید؟ یا برای تقویت مکالمه و اولین ظاهر خود، هدایا و میان وعده های کوچک ارائه دهید؟ توصیه می کنیم کانترهای چوبی را به غرفه نمایشگاهی خود اضافه کنید.
  • اگر قصد دارید در نمایشگاه های فضای باز شرکت کنید و از آن به عنوان یک چادر نمایشگاهی ارزان در فضای باز استفاده کنید، باید سایبان نیز اضافه کنید. یک سایبان پارچه ای بازدید کنندگان شما را از آفتاب و باران محافظت کرده و در عین حال یک مکان گفتگوی دل پذیر ایجاد می کند!

چادرهای قابل حمل و جابجایی برای نمایش برند شما 

 دنیای چادر، چادر های رویداد های فضای باز با کیفیت بالا را با طراحی شیک به سبک آلاچیق ارائه می دهد، راه اندازی کاربردی و ساده برای استفاده و راحتی زیادی را در حمل و نقل ارائه می دهد. خواه نمایش محصول، خدمات غذا، فروش بلیت یا هر رویداد دیگری در فضای باز باشد، چادر های رویداد پارچه ای ما مطابق با نیاز های شما طراحی شده اند.

این چادر ها هم چنین یک ابزار عالی برای بازاریابی داخلی، نمایشگاه های تجاری، نمایشگاه های کار و ارائه هستند و می توانند به عنوان غرفه های کنفرانس استفاده شوند. این چادرها که از یک چارچوب PVC با درجه مبلمان جامع ساخته شده اند و با وینیل دریایی سنگین پوشیده شده اند، نمایش نهایی را بر روی سطحی ناهموار ارائه می دهند.

در هر نمایشگاه  سازه چادری در فضای باز، چادرهای قابل حمل ما ظاهری حرفه ای با افزودنی های نامحدود ارائه می دهند و به شما امکان می دهند هنگام انتخاب رنگ، شکل، لوگو، چاپ و گرافیک خلاقیت را تجربه کنید.

دنیای چادر در همین رابطه خواندن مقاله زیر را پیشنهاد می کند:

راهنمای انتخاب چادر نمایشگاهی مناسب

آیا امکان سفارشی سازی چادر نمایشگاهی وجود دارد؟

شما به راحتی می توانید بافت ها و گرافیک ها را مطابق با نیاز کسب و کار خود سفارشی کنید. هر یک از چادر های فضای باز ما با یک سایبان و یک پوشش وینیل در هر دو چاپ تمام رنگی و دیجیتال رنگ ثابت ارائه می شود. مقاومت آن ها در برابر اشعه ماوراء بنفش، آن ها را برای تبلیغات در فضای باز ایمن و تمیز کردن را آسان می کند.

علاوه بر این، این ماده مقاوم در برابر روغن، باکتری و کپک است. به راحتی می توان آن را با آب و صابون ملایم یا با سفید کننده های رقیق شده با کلر و سایر پاک کننده های مبتنی بر آمونیاک تمیز کرد. مراقب باشید هنگام تمیز کردن از آب بیش از حد سرد استفاده نکنید، زیرا وینیل ترک می خورد.

ما به عنوان یکی از فروشندگان پیشرو چادر، چاپ سفارشی و جایگزینی گرافیکی را همراه با مجموعه گسترده ای از چادرهای نمایشگاهی تبلیغاتی و چادر های ورزشی ارائه می دهیم. علاوه بر چادر های قابل حمل سفارشی، غرفه های امتیازی و نمایشگر ها، ما هم چنین لوازم نمایشگاه تجاری و نمایشگر های خرده فروشی را ارائه می دهیم.

فروش چادر های نمایشگاهی با کیفیت

آیا متقاعد شده اید که دنیای چادر تامین کننده کامل چادر نمایشگاهی برای شرکت شما است؟ در این جا می توانید چادرهای نمایشگاهی را برای فروش پیدا کنید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی یا اطلاعات بیشتر با کارمندان مجرب ما تماس بگیرید. آن ها خوشحال می شوند که شما را راهنمایی کنند و به هر سوال و نگرانی شما پاسخ دهند.

سایبان پارچه ای فضای باز
3 مرحله مهم در اجرا سازه چادری

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat