دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چه نوع چادر نمایشگاهی مناسب محل کنسرت است؟

What-kind-of-exhibition-tent-is-suitable-for-the-concert-venue-1

اکنون روش برگزاری نمایش ها و انتخاب مکان بسیار تغییر کرده است. با پیدایش سازه های پارچه ای دیگر نیازی نیست تا محل برگزاری اجرا ها در یک مقیاس کوچک محدود شود. جشنواره های موسیقی در فضای باز رفته رفته به سرگرمی مورد علاقه جوانان بیشتری تبدیل می شود و اکنون شهر های زیادی پذیرای این کنسرت های موسیقی هستند. 

چادر های نمایشگاهی بزرگ

برای رویداد هایی مانند کنسرت ها و اجراهای موسیقی معمولاً از سازه های کششی چادری بزرگی استفاده می کنند که 30 تا 45 متر می توانند عرض داشته باشند و فضای داخلی 1350 متر مربع تا 6075 متر مربع یا حتی بیشتر را در اختیار قرار دهند. این چادر های نمایشگاهی بزرگ قابلیت میزبانی تا 17000 نفر را نیز دارند. چادرنمایشگاهی بزرگ برای برگزاری رویداد های بزرگ از جمله کنسرت ها و تئاتر ها که نیاز به چیدمان صندلی نیز دارد، عالی است.

 مزیت های استفاده از چادر نمایشگاهی برای کنسرت

این سازه کششی های پارچه ای از نظر طراحی مدولار هستند. به این معنا که می توان ظرفیت آن ها را متناسب با تعداد شرکت کنندگان افزایش یا کاهش داد تا مطابق با نیاز های رویداد باشد. ارتفاع و فاصله مناسب بین پایه های پروفیل آلومینیمی، دسترسی آسان مردم و خودرو ها را به محوطه تعبیه شده فراهم می کند. ساختار این چادر های نمایشگاهی به گونه ای است که کیفیت آکوستیک را بهبود می بخشد. پارچه های با کیفیت بالا نیز هستند که می توانند برای هرچه بهتر برگزار شدن کنسرت، جبوه شب را در روز ایجاد کنند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: سازه چادر نمایشگاهی

دلیل برتری چادر نمایشگاهی نسبت به سازه های سنتی برای برگزاری کنسرت 

همان طور که گفته شد مزایای زیادی برای انتخاب سازه های پارچه ای برای سالن کنسرت شما به جای مصالح ساختمانی سنتی وجود دارد. برای شروع، چادر های نمایشگاهی با کیفیت دنیای چادر را می‌توان در کسری از زمان در مقایسه با روش‌های ساخت و ساز معمولی راه‌اندازی و عملیاتی کرد. در مقایسه با سازه‌های ساخته شده از آجر و فلز که ماه‌ها زمان نیاز دارند تا ساخته شوند، سازه های پارچه ای دنیای چادر در زمان و قیمت و هزینه صرفه جویی می کنند و راه حلی مقرون به صرفه ارائه می دهند. 

علاوه بر این، سازه نمایشگاهی برای برآورده کردن نیازهای خاص سالن کنسرت شما قابل تنظیم است. معماری داخلی دهانه باز، تخصص مهندسی و گزینه های سفارشی سازی، این سازه های پارچه ای غشایی را از سایر راه حل های ساختمانی پیش ساخته متمایز می کند. به این ترتیب بدون هیچ گونه نگرانی هر فضای باز را به یک سالن کنسرت تبدیل کنید که بتواند از هزاران مهمان پذیرایی کند.

 چادر نمایشگاهی مورد استفاده به عنوان محل کنسرت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بر خلاف آنچه ممکن است بعضی افراد تصور کنند، شما نمی توانید از هر نوع چادر نمایشگاهی در هر جایی استفاده کنید و انتظار داشته باشید که آن یک موفقیت بزرگ باشد. در این جا فقط چند مورد از معیار های اصلی برای انتخاب چادر نمایشگاهی مناسب برای کنسرت وجود دارد: 

 1. فضای کافی

واضح است که چادر نمایشگاهی عالی و با کیفیت مناسب برای برگزاری یک رویداد موسیقی باید فضای زیادی داشته باشد. به این ترتیب هم نوازندگان و هم خوانندگان فضای بیشتری در اختیار دارند و ایده های بیشتری را در اجرا می توانند پیاده سازی کنند. کنسرت ها معمولاً با استقبال تعداد زیادی از مردم و طرفداران روبرو می شود پس شرکت کنندگان نیز به کمی فضای اضافی برای تنفس نیاز خواهند داشت.

2. ورودی های بزرگ

همیشه در جریان برگزاری کنسرت ها به دلیل استقبال پر شور مردم امکان رخداد مشکلات ناشی از ازدحام و شلوغی وجود دارد. چادر نمایشگاهی با ورودی های بزرگ یا تعبیه ورودی و خروجی جداگانه می تواند در حل این مشکل موثر واقع شود. هم چنین در صورت بروز حوادث احتمالی تخلیه مردم از چادر ها سریع تر صورت می گیرد.

آیا نیاز به چک کردن آب و هوا دارید؟
برای ایمنی اجرا کنندگان و تجهیزات آن ها، پوشش صحنه با کیفیت و قابل اعتماد ضروری است. چادر نمایشگاهی دنیای چادر، به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی زیاد در مورد شرایط آب و هوایی نا مطلوب، کنسرت های فضای باز را برنامه ریزی کنید. چادر های نمایشگاهی با کیفیت دارای غشاهای پارچه ای محکمی هستند که مقاومت بالایی در برابر آب و هوای نامساعد، باران شدید، برف، وزش باد و غیره دارند. علاوه بر این، می‌توان آن‌ ها را به صورت سازه های موقت فقط برای یک بار استفاده راه‌اندازی کرد یا به‌ عنوان یک سازه دائمی در تمام طول سال در نظر گرفت.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله سیستم چادر نمایشگاهی به چه صورت است را نیز مطالعه کنید.

چادر نمایشگاهی مناسب محل کنسرت را چگونه تهیه و نصب کنید؟
برنامه ریزی، هماهنگی و جزئیات زیادی برای برگزاری یک رویداد موسیقی انجام می شود. لذا وجود یک شرکت سازنده چادر نمایشگاهی که بتوانید به آن اعتماد کنید، مهم تر از همیشه است. با چندین سال تجربه و طیف وسیع محصول، دنیای چادر این جاست تا به شما در رفع تمام نیاز های مربوط به چادر و خرید چادر نمایشگاهی کمک کند. چه به دنبال میزبانی یک جشنواره خیابانی باشید، چه به دنبال راه‌هایی برای گسترش فضای محل برگزاری خود، یا به ساختارهایی برای یک کنسرت نیاز داشته باشید، ما با شما و تهیه کنندگان همکاری می ‌کنیم که به هماهنگی برنامه ‌ریزی، تدارکات، نصب و راه‌اندازی کمک کنیم تا مطمئن شویم رویداد بدون مشکل برگزار می شود.

دنیای چادر، طیف گسترده ای از سازه چادری های با کیفیت و ارزان را ارائه می دهد. این چادر های نمایشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین گزینه خرید برای برگزاری رویداد ها هستند. هر روز که می گذرد، تعداد بیشتری از تهیه کنندگان به فکر خرید چادر نمایشگاهی به عنوان محل کنسرت می افتند. خرید چادر های نمایشگاهی به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که ارائه می دهند و صرفه جویی در هزینه های جنبی، در مجموع برای شما ارزان تمام می شوند. چادر های نمایشگاهی در انواع رنگ ها، طرح ها، اندازه ها و با بکارگیری انواع پارچه ها در تولید با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند.

معرفی برزنت سایبان
با سازه کششی تهویه طبیعی داشته باشید

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat