دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

با سازه کششی تهویه طبیعی داشته باشید

Have-natural-ventilation-with-the-tensile-structure-1

تهویه طبیعی یکی از اساسی ترین تکنیک ها برای کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها است. اگر بتوان از ظرفیت خنک کنندگی هوای محیط برای افزایش آسایش حرارتی داخلی استفاده کرد، در این صورت نیاز به تهویه مکانیکی فضا کاهش می یابد. تهویه طبیعی متکی به نیروهای طبیعی از جمله باد است.

 هیچ چیز با نسیم خنک طبیعی قابل مقایسه نیست!

اتوماسیون همه جا در اطراف ما وجود دارد اعم از خانه ها، مبلمان، ادارات، اتومبیل ها و حتی لباس های ما. ما آن قدر به محاصره شدن توسط سیستم های خودکار خو گرفته ایم که فراموش کرده ایم زندگی بدون آن ها چگونه بوده است. در حالی که اتوماسیون کیفیت فضاهای داخلی را با راه حل هایی مانند هوای تصفیه شده و کنترل دما به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است، هیچ چیز با نسیم خنک طبیعی قابل مقایسه نیست! سازه کششی پارچه ای مراتب برخورداری از تهویه طبیعی را برای شما فراهم خواهد کرد.

 نگاهی عمیق تر به سیستم تهویه سازه کششی

تهویه سازه های پارچه ای به طور طبیعی بهتر از نمونه های سنتی بتنی و فولادی آن ها است. برخورداری از تهویه مناسب برای سازه کششی به منظور ذخیره سازی موفق کالا، دام، یا هرچیزی با ماهیت خورنده مانند کود یا نمک ضروری است. اطمینان از این که هوای تازه آزادانه و به طور مداوم در سر تا سر سازه کششی شما حرکت می کند، به کاهش اثرات آسیب رطوبت، حفظ سلامت دام ها و خنک ماندن کالاها کمک می کند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: همه چیز درباره سازه کششی

 افزایش بهره وری انرژی با تهویه طبیعی

با افزایش آگاهی از هزینه و اثرات زیست محیطی استفاده از انرژی، تهویه طبیعی به روشی جذاب برای کاهش مصرف انرژی و هزینه و ارائه کیفیت محیطی قابل قبول در داخل سازه کششی پارچه ای و حفظ آب و هوای داخلی سالم و مناسب تبدیل شده است. تهویه طبیعی می تواند به عنوان جایگزینی برای تاسیسات تهویه پر هزینه مورد استفاده قرار گیرد و به این ترتیب 10 تا 30 درصد در کل مصرف انرژی صرفه جویی شود.

 سیستم تهویه طبیعی چگونه کار می کند؟

حرکت هوا با بالا آمدن هوای گرم و پایین آمدن هوای خنک ایجاد می شود. همان طور که هوای درون سازه غشایی گرم تر می شود، بالا می رود و ناحیه ای با فشار کم ایجاد می کند. این حرکت همان چیزی است که باد را ایجاد می کند. سیستم های تهویه طبیعی برای انتقال هوای تازه در سازه کششی به اختلاف فشار متکی هستند. این اختلاف فشار می تواند ناشی از باد یا اثر شناوری ایجاد شده توسط تفاوت دما یا تفاوت در رطوبت باشد. در هر صورت، میزان تهویه به اندازه و محل قرارگیری ورودی ها در سازه پارچه ای کششی بستگی دارد.

 چرا برخورداری از تهویه در معماری مهم است؟

در معماری، تهویه به معنای وارد کردن هوای بیرون و توزیع آن در یک فضا است و معمولاً در سه نوع مختلف شناخته می شود: مکانیکی، طبیعی و حالت مخلوط. مدیریت تبادل و گردش هوا در فضای باز برای داشتن یک فضای راحت بسیار مهم است. خواه این کار با وسایل مکانیکی یا طبیعی انجام شود، جریان‌های هوای پایدار رطوبت را آزاد کرده و جریان هوای نفوذی را فراهم می‌ کنند و هوای سالم را برای تنفس در اختیار قرار می دهند. یک سیستم تهویه موفق باید با زمینه پروژه، که شامل موقعیت جغرافیایی، مصالح یا پارچه ای که سازه کششی از آن ساخته شده، معماری آن به عنوان یک کل و عادات کاربرانی که فضا را اشغال می کنند، هماهنگ باشد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله ویژگی های پارچه سازه کششی را نیز مطالعه کنید. 

دلیل برتری تهویه طبیعی نسبت به تهویه با فن
تهویه طبیعی، بر خلاف تهویه اجباری با فن، از نیروهای طبیعی باد و شناوری برای رساندن هوای تازه به داخل سازه کششی استفاده می کند. هوای تازه در سایبان های چادری برای کاهش بوها، تامین اکسیژن برای تنفس و افزایش راحتی حرارتی مورد نیاز است.

تهویه طبیعی، همگام با فناوری سبز

اخیراً مردم نسبت به محیط زیست بسیار آگاه ‌تر شده‌اند و راه‌حل‌ های غیر فعال‌ تری را برای کاهش مصرف انرژی و ردپای کربن انتخاب می‌کنند. این آگاهی سیستم های تهویه مطبوع خودکار را کنار زد و باد یا به بیانی دیگر، تهویه طبیعی را جایگزین آن ها کرد، یک تهویه طبیعی رایگان، تجدیدپذیر و سالم که به اندازه کافی قادر به بهبود کیفیت هوای فضای داخلی سازه کششی است.

سخن پایانی

چنانچه قصد خرید و سفارش هر مدل ازسازه های پارچه ای را دارید می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید در صورت هرگونه سوال وابهام از مشاورین مجموعه بهره بگیرید.

همان طور که می دانید یا شنیده اید، اجرای سازه های کششی به هر مدلی که باشد باید نظارت مهندسین را در بر داشته باشد و محاسبات فنی روی آن انجام بگیرد. خبر خوش اینجاست که از این بابت نیز خیال تان راحت باشد.

نوع پارچه سازه کششی در فروشگاه دنیای چادر بسیار با کیفیت بوده و شما قادر خواهید بود بهترین پارچه را خریداری کنید. لازم به ذکر است که در صورت ثبت سفارش اجرایی شدن پروژه ها نیز برعهده فروشگاه دنیای چادر می باشد.

چه نوع چادر نمایشگاهی مناسب محل کنسرت است؟
سایبان پارچه ای بادبانی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat