دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سیستم چادر نمایشگاهی به چه صورت است؟

What-is-the-exhibition-tent-system-like

چادر نمایشگاهی دارای طراحی و نحوه ی تولیدی است که بستری بسیار مناسب را با به نمایش گذاشتن محصولات و عرضه خدمات برای خریداران مهیا می کند. در عصر امروزه بسیاری از نمایشگاه ها در فضای آزاد برگزار می شود که این امر شاید باعث ایجاد نگرانی بابت تغییرات آب و هوایی و شرایط متفاوت جوی برای برپا کننده نمایشگاه چادری شود. بنابراین راه حل مناسب در این شرایط استفاده از چادر های نمایشگاهی می باشد که با داشتن سرپناه شرایط را برای برگزار کنندگان آن راحت تر می کند. در این مقاله قصد داریم در خصوص سیستم چادر نمایشگاهی سخن بگوییم.

 

ویژگی های چادر نمایشگاهی

این چادر ها در واقع می توانند فضایی را به عنوان سر پناه به وجود بیاورند تا برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدمات و همچنین خدمات و تبلیغات آن ها مورد استفاده قرار گیرند.

 چادر نمایشگاهی به نام های دیگری نیز شناخته می شود که از بین آن ها می توان به غرفه های نمایشگاه تجاری، غرفه های نمایشگاهی و همینطور چادر های تبلیغاتی اشاره کرد.

آن ها قابل حمل هستند، دوام مناسبی دارند و طول عمر طولانی دارند، برای هر شرایط آب و هوایی مناسب است و در شرایط مختلف جوی قابلیت استفاده شدن دارند.

همچنین به علت نحوه‌ی اجرای سیستم آن، قابلیت برپا کردن آن در تقریبا هر فضای آزاد و باز ممکن است و به همین علت منافع تجاری سودمندی را برای برپا کننده آن به وجود خواهد آورد.

 سیستم های اصلی چادر های نمایشگاهی

طراحی سیستم چادر نمایشگاهی از اجزا مختلفی تشکیل شده است. مهم ترین و اصلی ترین دوجزء آن شامل لوله های فلزی جمع شونده و بوم می باشد. در ادامه به بررسی مختصر هر یک این موارد خواهیم پرداخت.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: فروش انواع چادر نمایشگاهی

 

لوله های فلزی جمع شونده

این لوله ها اجزایی از چادر نمایشگاهی هستند که به عنوان پایه و اساس سازه محسوب می شوند. این لوله ها جوری طراحی شده اند که قابلیت وصل شدن به هم و جدا شدن از یکدیگر را به راحتی دارند. هم چنین با اتصال به یکدیگر به نوعی قاب و چارچوب اصلی سازه را تشکیل می دهند. بنابراین پس از اتمام کار می توان لوله های فلزی را از هم دیگر جدا کرد و بنابراین سازه را باز کرد. در ادامه لوله های فلزی را به طور منظم دسته بندی می کنند. بسته بندی این لوله های فلزی جمع شونده، به نحوی صورت می گیرد که امکان حمل و نقل و جا به جایی آن به آسانی فراهم می شود.

 

بوم چادر نمایشگاهی

در واقع بوم یک پارچه ضخیم در سیستم چادر نمایشگاهی می باشد که روی قاب ها و یا ساختار های از پیش ساخته شده کشیده می شود. جنس این پارچه ها که به عنوان بوم در چادر های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد می تواند با توجه به نیاز و کاربرد دقیق نمایشگاه، متفاوت باشد.

این پارچه ها از لحاظ جنس به قدری متنوع هستند که هم از لحاظ کاربرد و هم از لحاظ رنگ و طرح و نقش بتوانند انواع سلیقه های افراد را در بر بگیرند و پوشش دهند.

این بوم ها در چادر نمایشگاهی دو کاربرد بر عهده دارند. اولین کاربرد آن، در واقع ایجاد یک محیط و منطقه تحت پوشش و سایه می باشد که به عنوان سر پناه، محیط را برای عملیات مد نظر شما مناسب می کند و قابلیت این را دارد که به شما امکان دهد تا بتوانید فعالیت خود را حتی در شرایط جوی و آب و هوایی متفاوت ادامه دهید و نگرانی در این مورد نداشته باشید.

دومین کاربرد این بوم ها در چادر های نمایشگاهی ، فراهم کردن زمینه و فرصتی است برای فعالیت های تبلیغاتی. در واقع بوم می تواند سطحی را در اختیار شما قرار دهد تا از آن برای چاپتصاویر و متونی استفاده کنید که جنبه تبلیغی داشته باشند. 

 خرید چادر های نمایشگاهی

اگر قصد برپایی یک نمایشگاه در فضایی باز و به صورت موقت دارید، باید چادر های نمایشگاهی برای مکان نمایشگاه تهیه کنید. خرید این چادر ها از طریق بسیاری از مراکز فروش آن امکان پذیر است. یکی از معتبر ترین مراکز در زمینه طراحی ، فروش و نصب انواع چادر های نمایشگاهی و دیگر سازه های پارچه ای یا کششی ، فروشگاه دنیای چادر می باشد. با مراجعه به سایت اینترنتی دنیای چادر می توانید نمونه پروژه های انجام شده توسط این مجموعه را ببینید و سفارشات خود را ثبت کنید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس حاصل نمایید.

همچنین در این راستا پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی را نیز مطالعه کنید. 

 

سخن پایانی

 فروش انواع چادر نمایشگاهی در چند سال اخیر بسیار رایج گشته است. چادر نمایشگاهی را می توان برای برگزاری انواع مراسم ها ، نمایشگاه ها و هم چنین کمپ و اردو در طبیعت استفاده کرد. این چادر ها مزیت های بسیاری دارند که یکی از آن ها بی نیاز کردن افراد از کرایه کردن مکان و دادن هزینه ی گزاف می باشد. چادر نمایشگاهی انواع بسیار مختلفی دارد که برای انتخاب بهترین نوع نیاز به مشاوره تخصصی است. برای اینکه در این زمینه بتوانید مشاوره تخصصی بگیرید و خرید مطمئن تری داشته باشید، می توانید به مجموعه ی دنیای چادر مراجعه کنید.

پارچه برزنت برای ساخت استخر پرورش ماهی
طراحی های متنوع و زیبا در سازه های پارچه ای

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat