دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی

the-best-way-to-design-an-exhibition-tent

 بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی به چه صورت است؟

 چادر های نمایشگاهی مدت زیادی است که مورد توجه همگان قرار گرفته و در مکان های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از چادر نمایشگاهی به امری متداول تبدیل شده است و گستردگی استفاده از آن سبب شده تا خرید آن بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مهم ترین دغدغه این افراد این است که چادر نمایشگاهی را از کجا تهیه کنند که مطمئن باشد و کدام چادر نمایشگاهی از نظر طراحی کارآمد تر است. در این مقاله بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی را مورد بررسی قرار می دهیم.

ویژگی های چادر نمایشگاهی و اهمیت طراحی آن

چادر های نمایشگاهی به دلیل ویژگی های که دارند، دارای کاربرد های بسیاری می باشند. این ویژگی ها باعث شده تا در مدت کوتاهی جای خوبی در بازار پیدا کند. ویژگی های آن عبارت اند از:

  • یکی از دلایلی که این چادر های نمایشگاهی بسیار مورد توجه قرار گرفته است این است که امکان برپایی آن در هر مکان و شرایطی می باشد و نگرانی از این بابت وجود ندارد. این چادرها را می توان در هر مکان باز و آزادی برپا کرد.
  • دیگر ویژگی که باعث شده تا از این چادر نمایشگاه باکیفیت بسیار استفاده شود هزینه ی بسیار پایین آن نسبت به گرفتن مکان مشخص می باشد. تا پیش از استفاده از این چادر ها برای برگزاری هر نمایشگاهی نیاز بود تا از مدت ها قبل به دنبال پیدا کردن مکان مناسب برای برگزاری نمایشگاه باشید و هزینه ی بسیاری را برای آن مکان پرداخت کنید ، اما با استفاده از این چادر ها دیگر نیازی به این کار نیست.
  • دیگر ویژگی این چادر ها راحتی نصب کردن و جمع کردن آن ها می باشد. آماده سازی مکان نمایشگاه یکی از بزرگ ترین معضلات برگزار کنندگان است ، اما چادر های نمایشگاهی را می توان با کمک چند نفر در مدت کوتاهی بر پا کرد و بعد از نمایشگاه نیز آن ها را جمع کرد. از این رو استفاده از این چادر ها کار را بسیار آسان تر کرده است.

حال که با هم ویژگی هایی که سبب شده این چادر ها به طور گسترده ای در بین افراد رواج پیدا کند مورد بررسی قرار دادیم ، باید بدانید که اهمیت طراحی چادر نمایشگاهی چیست. از طرفی بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی کدام می باشد. طراحی چادر نمایشگاهی از این لحاظ حائز اهمیت است که بسیار در کیفیت برگزاری نمایشگاه تاثیر می گذارد.

این که چادر نمایشگاهی چگونه طراحی شده باشد ، بر روی عوامل مختلفی تاثیر می گذارد. تعداد افرادی که در چادر جا می شوند، مقاومت چادر در برابر بارش و وزش باد ، مساحتی که چادر نمایشگاهی پوشش داده ، سایز آن و ... همگی عواملی هستند که وابسته به طراحی چادر های نمایشگاهی می باشند؛ از این رو طراحی چادر بسیار حائز اهمیت است و برای آن باید به نکات بسیاری در طراحی چادر نمایشگاهی دقت کرد که در ادامه آن ها را برسی می کنیم

نکات حائز اهمیت در طراحی چادر نمایشگاهی

برای رسیدن به بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی باید نکات زیادی را مد نظر داشت و هنگام طراحی به آن ها توجه کرد، تا بتوان به یک طراحی ایده آل رسید. در واقع بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی برای کارایی های مختلف متفاوت می باشد و نمی توان گفت که فقط یک روش خاص است که به عنوان بهترین روش طراحی می باشد.

به همین دلیل باید یک سری نکات را هنگام طراحی لحاظ کنید که به ایده آل ممکن برسید. اولین نکته دانستن این موضوع می باشد که این چادر را برای انجام چه کار هایی می خواهید طراحی کنید. بسیار حائز اهمیت است که کارایی چادر نمایشگاهی که می خواهید طراحی کنید را بدانید. برای درک بیشتر با مثال این مورد را بررسی می کنیم.

اگر بخواهیم فرضا برای یک مراسم سخنرانی چادر نمایشگاهی طراحی کنیم و بدانیم که مراسم در فضای باز زیر نور خورشید است؛ در واقع بهترین روش طراحی ، ساخت چادر نمایشگاهی به شکل یک سایه بانی می باشد. برای طراحی چنین چادری نیاز است به شکلی چادر را در آورید که بیش تر میزان سایه را داشته باشد تا مردم از نور آفتاب در امان باشند.

از طرفی در طراحی این چادر نیازی به دیواره نیست و تنها ساخت یک سقف که با میله به زمین متصل است کفایت می کند زیرا نیاز به جدا سازی فضا ها از هم نیست. اما حالا فرض کنید برای نمایشگاه کتاب می خواهید چادر های نمایشگاهی طراحی کنید. این بار از آن جایی که باید غرفه ها را از هم جدا کنید نیاز است تا علاوه بر سقف و دیوار برای دور، دیوار های حائلی برای جداسازی غرفه ها از هم نیز طراحی شود.

نکته ی دیگر در طراحی این است که برای چه شرایط جوی می خواهید چادر نمایشگاهی طراحی کنید. برای طراحی چادر در شرایط جوی که باد های شدیدی می وزد؛ حتما نیاز است که آن را با تعداد اتصالات زیادی به زمین متصل کنید تا از دوام آن در مقابل باد اطمینان حاصل کنید. هم چنین باید در شرایطی که احتمال باران وجود دارد، از متریالی‌ ضد نم و ضخیم استفاده شود.

مطالب پیشنهادی:

نحوه تولید و طراحی چادر نمایشگاهی

بهترین طراحان چادر های نمایشگاهی

طراحی چادر نمایشگاهی یک کار فنی و بسیار اصولی می باشد. از این رو باید افراد دارای تجربه و تخصص این کار را انجام دهند. بهترین روش طراحی چادر نمایشگاهی را افرادی که سابقه ی بالایی در امر طراحی چادر نمایشگاهی دارند و از دانش بالایی برخوردار هستند بهتر از سایرین می دانند.

مراجعه به جایی که طراحی چادر نمایشگاهی را به بهترین وجه انجام دهند، یکی از دغدغه های افرادی است که قصد برگزاری اجلاس و یا نمایشگاه ها را دارند. یکی از مراکزی که سابقه ی زیادی در این امر دارد و هم چنین می تواند به شما مشاوره ی تخصصی دهد،دنیای چادر می باشد.

دنیای چادر دارای بیش از بیست سال تجربه در حوزه چادر های نمایشگاهی می باشد، از این رو هم در امر طراحی بسیار دقیق و حرفه ای می باشد و هم می توانند مشاوره های تخصصی به شما ارائه دهد و شما را در انجام هرچه باکیفیت تر کارتان راهنمایی کند.

مهمترین ویژگی های یک برزنت با دوام
آشنایی با سازه چادری

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat