دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

راهنمای انتخاب چادر نمایشگاهی مناسب

Guide-to-choosing-the-right-exhibition-structure-3

اگر به دنبال چادر نمایشگاهی چند منظوره هستید، دنیای چادر، مجموعه وسیعی از چادر ها را در انواع و اندازه‌ های مختلف برای نمایشگاه ها یا بسیاری از رویداد ها ارائه می ‌دهد. اما، اگر مطمئن نیستید که هنگام تصمیم گیری برای خرید یا اجاره یک چادر نمایشگاهی به دنبال چه چیزی باید باشید، این فرایند می تواند به یک چالش نگران کننده تبدیل شود. اما خونسردی خودتان را حفظ کنید؛ این مقاله شما را در انتخاب نوع مناسب سازه نمایشگاهی راهنمایی می کند. 

 اندازه چادر نمایشگاهی

به چه میزان فضای کاربردی احتیاج دارید؟ اندازه چادر به نوع فعالیت هایی که باید انجام شود و تعداد افرادی که پیش بینی می کنید از نمایشگاه شما بازدید کنند، بستگی دارد. مثلاً چادر نمایشگاهی برای ترتیب دادن یک جشن تولد کوچک است یا برای برگزاری یک نمایشگاه یا رویداد بزرگ؟ اندازه چادر فاکتور مهمی است زیرا شما باید اقلام ضروری مانند دستگاه های تهویه مطبوع، صندلی، صحنه و سایر تدارکات متفرقه را در آن جای دهید. بنابراین، قبل از این که به فکر اجاره چادر باشید، این فاکتور را در نظر بگیرید. ابعاد سایت، تعداد مهمانان و هر گونه امکانات رفاهی تعیین می‌کند که چه اندازه چادر یا چادر با چه اندازه ای برای رویداد شما مناسب‌ تر است.

سازه نمایشگاهی متناسب با آب و هوا 

در مرحله بعدی در نظر بگیرید که آیا چادر برای آب و هوای فعلی مناسب است یا خیر، زیرا آب و هوای مناطق مختلف ایران با هم متفاوت و بعضاً غیرقابل پیش بینی است. اگر این رویداد در اواسط روز یا در طول تابستان برگزار می شود، مهم است که یک چادر با تهویه مطبوع یا یک چادر باز با تهویه مناسب تهیه کنید. در غیر این صورت، برای فصول موسمی، یک چادر با سقف عایق حرارتی یا سیستم دیوار محصور برای جلوگیری از ریزش باران یا باد های شدید عالی خواهد بود. توجه داشته باشید که یک شرکت اجاره چادر حرفه ای می تواند در مورد تمام نگرانی های آب و هوایی مشاوره درستی ارائه دهد. اگر رویداد شما در نزدیکی دریاچه، رودخانه یا مکان دیگری که مستعد باد و باران است برگزار می ‌شود، به ما اطلاع دهید تا بتوانیم گزینه‌ های ایمن را توصیه کنیم.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: جنس چادر نمایشگاهی

 جنس دیواره و سقف چادر نمایشگاهی

بیشتر سقف ها و دیواره های سازه نمایشگاهی با پارچه بوم مات سفید و معمولاً مقاوم در برابر حرارت پوشانده شده است. اما اگر مکان رویداد شما دارای مناظر باشکوهی باشد، می توانید سقف و دیوار های شفاف سفارش دهید تا جلوه خاص و منحصر به فردی به چادر نمایشگاهی رویداد خود ببخشید.

نوع زمین برای چادر نمایشگاهی

دنیای چادر می تواند تقریباً برای هر نوع زمینی چادر نمایشگاهی مناسبی عرضه کند. گفته می شود، انواع خاصی از چادر ها برای سطوح طبیعی مانند چمن بهتر هستند، در حالی که برخی دیگر برای سطوح بتنی یا سایر سطوح سخت ساخته می شوند.

ستون های نگهدارنده 

برخی از انواع سازه های نمایشگاهی به تیر های نگهدارنده بیشتری در زیر چادر نیاز دارند که انسداد کوچک اما قابل توجهی ایجاد می کنند. اگر به چادری نیاز دارید که کاملاً باز باشد، سازه های نمایشگاهی کابلی را می توانید در نظر داشته باشید.

ویژگی های چادر نمایشگاهی

در نظر داشتن خصوصیات سازه نمایشگاهی، یک عامل مهم در انتخاب آن است زیرا رویدادی که در یک چادر نمایشگاهی برگزار می شود، برای جذابیت به چند ویژگی اساسی نیاز دارد. به عنوان مثال، یک سرسرا در ورودی چادر، فضای رسمی ‌تری ایجاد می‌کند، یا سایه ای در فضای باز برای ایجاد نشیمن گاهی آرامش‌ بخش. هم چنین، داشتن خیمه ‌های تزئینی برای تکمیل چادر اصلی، مکان ‌های بسیار خوبی برای عکاسی ایجاد می‌کند. هنگام تصمیم گیری در مورد چادر نمایشگاهی، حتماً مطمئن شوید که آیا ویژگی های اضافی دیگری نیز وجود دارد که رویداد شما را معنا دارتر و کاربردی تر کند یا خیر.

انواع چادر های نمایشگاهی

چادر های نمایشگاهی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. این تنوع در سازه های پارچه ای به شما این امکان را می دهد تا سازه متناسب با نیاز های خود را برگزینید و از برگزاری مطلوب نمایشگاه اطمینان حاصل کنید. انواع چادر های نمایشگاهی عبارتند از: چادر سوله، چادر سازه، چادر اسپیس، چادر ضد آب، چادر کره ای، چادر لمینتی، چادر برزنتی، چادر ترانزیتی و ... . 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله همه چیز درباره چادر نمایشگاهی را نیز مطالعه کنید. 

چگونه می توان یک چادر نمایشگاهی اجاره کرد؟

هرچه به برگزاری نمایشگاه نزدیک تر می شوید، مواردی بیشتری هستند که ذهن شما را معطوف به خود می کنند و ممکن است برای چگونگی اجاره یک چادر نمایشگاهی دچار سردرگمی شوید. در این صورت بهتر است از طریق اینترنت اقدام به پیدا کردن چادر نمایشگاهی بکنید. دنیای چادر به راحتی از طریق اینترنت نیز قابل دستیابی است و خدمات اجاره چادر نمایشگاهی در تهران را ارائه می دهد. هم چنین می توانید با کارشناسان و متخصصان این حوزه تماس گرفته و مطمئن شوید تا چادری که انتخاب می کنید متناسب با نیاز های شما باشد و ابعاد و اندازه های مد نظر شما را پوشش دهد.

اکنون که موارد و نکات ذکر شده در بالا را در نظر گرفتید، قبل از اینکه قصد خرید چادر نمایشگاهی را داشته باشید، بررسی نظرات مربوط به چادر ها را فراموش نکنید. این بررسی ها به شما ایده مختصری در مورد این که پول خود را روی چه چیزی و کجا سرمایه گذاری می کنید، به شما می دهد. بنابراین اقدام به خریدی ایمن کنید و حتماً همه بررسی های مختلف را انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که تامین کننده ای که قصد امضای قرار داد با ایشان را دارید، قابل اعتماد و حرفه ای است. این ها همه موارد بسیار مهمی هستند زیرا در پایان روز، انتخاب یک چادر نمایشگاهی با کیفیت بالا، ایمن و زیبا برای اجاره برای رویداد و مهمانان آن بسیار مهم است. شما می توانید برای مشاوره و خرید انواع سازه چادری و نمایشگاهی با کارشناسان دنیای چادر در تماس باشید.

ترکیب بندی انواع چادر نمایشگاهی
سازه کششی استخر

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat