دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سایبان پارچه ای حیاط

Yard-cloth-canopy-2

گذراندن وقت در خارج از منزل، چه صرفاً برای استراحت با خانواده یا سرگرمی با دوستان، می تواند ساعت ها لذت را به همراه داشته باشد. با این حال، باران، باد، و شرایط سوزان می تواند شما را از بهترین استفاده از فضای بیرونی خود باز دارد. به همین دلیل است که بسیاری از مردم به راه‌ حل‌ های سایبان مانند روکش ‌های پاسیو و آلاچیق ‌ها روی می ‌آورند تا یک ایوان سرپوشیده ایجاد کنند که در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده باشد. 

با این حال، اگر قبلاً شروع به بررسی گزینه‌های سایه ‌انداز متعدد در دسترس کرده ‌اید، ممکن است اطلاعاتی در باب این که کدام راه‌ حل می‌تواند فوراً بیشترین مزیت را داشته باشد، کسب کرده و هم چنین بدانید که کدام نوع سایبان پارچه ای در فضای باز می‌تواند در طولانی ‌مدت بیشترین ارزش را به خانه شما بیافزاید. در همین راستا، ما راه ‌حل‌ های مختلف سایبان در فضای باز را که باید از بین آن‌ ها انتخاب کنید، تجزیه و تحلیل می ‌کنیم و به بررسی مزایا و معایب آن ‌ها می ‌پردازیم تا بتوانید بهترین تصمیم متناسب با نیاز های خود را بگیرید.

 انواع پوشش پارچه ای حیاط

ابتدا، بیایید نگاهی به انواع مختلف پوشش های پاسیو، از جمله آلاچیق های پاسیو، سایبان های پاسیو، بادبان های سایه دار و سایبان پارچه ای بیاندازیم. در حالی که برخی از این روکش ها نیاز به ایجاد یک پشتیبانی دارند، برخی دیگر ممکن است بیشتر به عنوان یک سایه انداز پرتابل و قابل حمل عمل کنند و در حین استفاده شما توانایی مونتاژ و برداشتن داشته باشید.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: مشخصات پارچه مناسب برای سایبان پارچه ای 

سایبان پارچه ای حیاط

سایبان پارچه ای با کیفیت پاسیو به طور کلی ساختاری از نوع سازه چادری است که بسته به اندازه، ویژگی ها و وزنی که انتخاب می کنید، قیمت متغیری دارد و می تواند ارزان تر یا گران تر شود. این راه حل مقرون به صرفه است و سایه و سطحی از محافظت در برابر باد و باران را ارائه می دهد که می تواند در مکان و زمانی که به آن نیاز دارید، برداشته شده و نصب شود. 

سایبان پارچه ای بادبانی 

برخلاف سایبان ها، بادبان های سایه دار در واقع به دیوار خانه شما متصل می شوند. در حالی که این امر باعث می شود تا ظاهر بهتری روی سایبان ها داشته باشید، این ها اغلب به عنوان کیت هایی هستند که نیاز به مونتاژ و هم چنین اتصال به دیوار خانه شما دارند. در حالی که این سایبان بادبانی ها محافظت در برابر سایه و حتی اشعه ماوراء بنفش را ارائه می دهند، قرار دادن آن ها اجازه می دهد تا باد، باران و سایر عناصر در فضای باز شما نفوذ کنند. و مانند سایبان‌ها، گزینه‌هایی برای بهبود روشنایی و سرمایش محدود به وجود ندارد.

سایبان پارچه ای متحرک 

هم چنین ممکن است روکش های حیاط ساخته شده از پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس، چوب یا مواد دیگر را دیده باشید. سایبان ها اغلب قابل جمع شدن هستند و به سمت بیرون کشیده می شوند تا پاسیو، عرشه یا ایوان شما را بپوشانند. آن ها یک یا دو پله بالا تر از سایبان ها و بادبان های سایه دار قرار دارند، زیرا فضای بیرونی انعطاف پذیری را ایجاد می کنند که با طراحی شما مطابقت دارد.

 آلاچیق پارچه ای حیاط

در نهایت، شما حتی می توانید یک آلاچیق پارچه ای در پاسیو خود نصب کنید. این سازه ها کاملاً جدا از خانه شما هستند. یک آلاچیق پارچه ای به شکل هشت ضلعی، با سقفی گنبدی شکل که توسط هشت ستون متقارن حمایت می شود، محیط زیبای نشستن را فراهم می کند. با این حال، از آن جایی که این سازه مجزا است، شما و مهمانانتان می‌توانید در حین جابجایی و بازگشت به خانه به آلاچیق با عناصری مواجه شوید که می‌تواند در برخی از فصول و انواع آب و هوا، کم تر قابل استفاده باشد. این امر باعث می‌شود قبل از سرمایه‌گذاری در آلاچیق خود، اندازه ‌بندی مناسبی داشته باشید. یک آلاچیق با اندازه استاندارد بسته به نوع افزودنی هایی که برای آن دریافت می کنید، می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد.

اگر به دنبال سازه های پارچه ای حیاط خلوت هستید، به کارشناسان سایبان در دنیای چادر مراجعه کنید. ما راه‌ حل ‌های سایه ‌انداز سفارشی را در سراسر کشور به مشتریان ارائه می‌ دهیم و خوشحال می ‌شویم که همین کار را برای شما نیز انجام دهیم. از سایبان ‌هایی که عرشه یا پاسیو شما را می ‌پوشانند تا سازه ‌های مستقلی که می ‌توانند واحه ‌های سایه‌ دار دور از دیوار های خانه شما ایجاد کنند، ما مجموعه کاملی از محصولات سایه‌بان را برای انتخاب ارائه می‌ دهیم. علاوه بر این، هر چیزی که ما می سازیم قابل جمع شدن است، بنابراین مهم نیست که کدام نوع سیستم سایبان را انتخاب می کنید، می توانید مطمئن باشید که سایبان پارچه ای که خریداری کرده اید، همیشه برای شما کارآمد خواهد بود. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله سایبان پارچه ای بادبانی را نیز مطالعه کنید.

مزایای خرید سایبان پارچه ای با کیفیت از دنیای چادر

یکی دیگر از مزایای خرید سایبان پارچه ای حیاط خلوت شما از دنیای چادر این است که با قیمت ارزان به طور سفارشی برای خانه شما درست در این جا در مرکز تولید ما ساخته می شود. برخی از راه هایی که می توانیم سایبان های حیاط خلوت را سفارشی کنیم عبارتند از:

سایز بندی – ما می توانیم سایبان پارچه ای حیاط خلوت شما را طوری بسازیم که با فضایی که در ذهن دارید کاملاً متناسب باشد.

پارچه - با طیف وسیعی از سبک های پارچه، از جمله راه راه، رنگ های روشن و خنثی، مطمئناً ظاهری پیدا خواهید کرد که با خانه شما مطابقت داشته یا آن را تکمیل کند.

رنگ قاب – برخلاف بسیاری از تولیدکنندگان سایبان دیگر که فقط یک رنگ فریم ارائه می‌دهند، دنیای چادر چندین رنگ قاب را ارائه می‌ دهد تا بتوانید زیبایی ‌شناسی دقیقی را که می‌خواهید به دست آورید.

سخن پایانی

انتخاب شما در مورد متریال به کار رفته در پارچه، چه اکریلیک یا وینیل، به نوع آب و هوای رایج در منطقه شما و کاربرد مورد نظرسازه های پارچه ای بستگی دارد. اگر درجه حرارت های متفاوتی را تجربه می کنید، اکریلیک بهترین گزینه برای خرید می باشد. اما اگر مواد اولیه محکم ‌تری را ترجیح می‌ دهید و رطوبت و گرمای کمتری را تجربه می‌کنید، وینیل بهترین راه است. برای حداکثر راحتی و طراحی، اکریلیک به دلیل قابلیت تنفس و تنوع در انتخاب پارچه و سبک، مناسب است.

پارچه ترانزیتی و موارد مصرف آن
مشمع کانتینری ارزان قیمت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat