دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ترانزیتی و موارد مصرف آن

parche-teranziti-mavared-masraf-an.jp_20210510-131125_1 پارچه ترانزیتی

امروزه بسیاری از جا به جایی های کالا به منظور صادرات و واردات با استفاده از کامیون های حمل بار انجام می شود که باید برای این وسایل حمل بار چادر و پوششی تدارک دیده شود که ضد آب، ضد آتش و در عین حال سبک و کم حجم باشند تا به بار صدمه ای وارد نشود، به همین دلیل می توان از انواع پارچه ترانزیتی استفاده کرد.

این چادرها و روکش های روی بار بیشتر از جنس برزنت می باشند، این پارچه از نوع پارچه های بسیار ضخیم و با دوامی است که برای ماشین های بزرگ حمل بار که مجبور هستند در هر آب و هوایی در رفت و آمد باشند استفاده می شود.
از موارد مصرف انواع این پارچه ها نه تنها می توان به چادرهای مختص کامیون های بزرگ اشاره کرد بلکه از این نوع پارچه های مستحکم می توان به عنوان پارچه های قابل استفاده در ساخت انواع چادرهای مسافرتی مقاوم و ایجاد سایبان های مستحکم نیز استفاده کرد.
همچنین شرکت های تولیدکننده چتر و کالسکه نیز از انواع این پارچه برای ساختن این دو وسیله با استحکام استفاده می کنند.
به طور کلی انواع پارچه ها چون از جنس برزنت هستند و بسیار مقاوم می باشند برای ساخت هر چیزی که نیاز به استحکام زیادی دارند استفاده می شود.
قابل ذکر است که انواع این پارچه ها در وزن و تراکم تار و پود با یکدیگر فرق می کنند و باید در هنگام خرید از تجربیات فروشنده استفاده کنیم.

خواص انواع پارچه ترانزیتی
انواع این پارچه ها دارای ویژگی های خاصی هستند که یکی از آنها پارچه ترانزیتی ضد آب میباشد، این پارچه ها در هر نوع آب و هوای سرد و گرمی قابل استفاده هستند و دارای خصوصیات متفاوتی می باشند.
از دیگر خصوصیات انواع پارچه ترانزیتی نیز می توان به موارد دیگری مانند مقاومت آنها در برابر آتش و جلوگیری از انتشار آن، مقاومت و استحکام در برابر اشعه های مضر خورشید( این مورد به خصوص برای کامیون های حمل بار مواد غذایی مفید است) اشاره کرد.
انواع این پارچه ها دارای ویژگی هایی مهمی مانند ضد پوسیدگی و ضد کپک نیز می باشند که سبب شده است که صنایع مختلف از آنها استقبال زیادی به عمل بیاورند.
همچنین ناگفته نماند که این پارچه ها از الیاف مصنوعی و مقاوم و بسیار انعطاف پذیر تولید می شوند.

انواع پارچه ترانزیتی
انواع این پارچه ها از نوع پارچه های برزنت دارای یک لا تا شش لا و یا ترکیبی از لایه های مختلف می باشند که در عرض ها و اندازه های مختلف نیز در بازار موجود هستند و به خرید و فروش می رسند.
به طور کلی هر اندازه تعداد لایه های برزنت به کار رفته در آنها بیشتر باشد آن پارچه در برابر آب مقاومت بیشتری نشان می دهد و در همین صورت نیز سنگین تر می باشند.
بیشتر تریلرها و کامیون های حمل بار از پارچه سه لا و شش لا استفاده می کنند چون تار و پود آنها طوری به هم تنیده شده است که صد در صد ضد آب می باشند و این ویژگی را در خود تقویت کرده اند.
پخش پارچه ترانزیتی توسط فروشگاه های معتبر انواع پارچه های برزنتی انجام می شود و بیشتر آنها این کار را همراه با ضمانت انجام می دهند.
قیمت پارچه ترانزیتی یک لایه تا نوع چند لایه ارزان تر می باشد و البته میزان مقاومت و استحکام آن نیز متفاوت است و کارایی های مختلفی نیز دارند.
میزان فروش پارچه ترانزیتی نیز بستگی به نوع مصرف و قیمت آن دارد اما مهم ترین نکته که باید در اینجا مد نظر داشت این است که در هنگام خرید پارچه ترانزیتی پارچه ای را انتخاب کنیم که بتوان مدت ها از آن استفاده مفید کرد و امنیت خوبی برای کار ما داشته باشد و همیشه به دنبال پارچه ترانزیتی ارزان قیمت نباشیم.
در بازار خرید و فروش انواع پارچه ترانزیتی، این پارچه ها نه تنها در داخل تولید می شوند و به فروش می رسند، بلکه انواع پارچه ترانزیتی کره ای و چینی نیز که دارای کیفیت بسیار خوبی و تفاوت هایی نیز می باشند وارد می شوند.
در هنگام خرید این نوع پارچه باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت، ابتدا باید به دنبال پارچه ترانزیتی ارزان باشیم، بعد نوع استفاده مان را مد نظر قرار می دهیم و سپس به انتخاب چند لایه بودن پارچه و رنگ آن می پردازیم.
فروش پارچه برزنت و آشنایی با این پارچه
سایبان پارچه ای حیاط
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat