دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین تولید کننده سازه پارچه ای

the-best-manufacturer-of-fabric-structures

 بهترین تولید کننده سازه پارچه ای

انتخاب بهترین تولید کننده سازه پارچه ای کار راحتی نیست و به شناخت ویژگی های تولید کننده نیازمند می باشد، بنابراین در این مقاله ویژگی های این تولیدکننده را به اطلاع شما می رسانیم.

سازه پارچه ای یکی از سیستم های ساختمانی سبک به شمار می آید که به وسیله پوشش پارچه ای، طراحی و ساخته می شود. این نوع سازه تعامل بیشتری با طبیعت برقرار می کند و در محیط زیست سازگاری بیشتری را از خود نشان می دهد، بنابراین در مقایسه با سازه های دیگر، بیشتر مورد توجه طراحان قرار می گیرد.

سازه پارچه ای سه بعدی است که توسط پارچه پوششی ساخته می شود و به علت سبک بودن پارچه، از وزن کمی برخوردار می باشد. درست است که پارچه ی به کار گرفته شده در این نوع سازه نازک می باشد اما در برابر تغییر شکل مقاومت می نماید و ساختار اصلی خود را حفظ می کند.

فواید سازه های پارچه ای:

  •  سازه چادری از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند به طوری که اگر جنس پارچه مرغوب باشد، سازه تا 35 سال نیز ماندگار باقی می ماند.
  • در برابر آتش سوزی مقاوم است.
  • با انعکاس نور در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.
  • مصالح کمتری نیاز دارد در نتیجه هزینه ی حمل و نقل کمتری در پی دارد.
  • عایق گرمایی است، بنابراین برای ایجاد گرمایش در محیط داخلی سازه، انرژی کمتری لازم است.
  • چون سبک وزن هستند به راحتی شکل می گیرند پس طرح های متنوعی را شامل می شوند.
  • برای شست و شو به مواد شیمیایی نیازی ندارند و به راحتی با آب شسته می شوند.

دوخت این نوع سازه ها به روش های مختلفی انجام می شود که عبارتند از:

چسب پارچه، دوخت صنعتی و جوش پارچه

شرکت های متعددی برای تولید سازه پارچه ای وجود دارند که هرکدام بسته به میزان تجربه و سابقه، عملکرد متفاوتی را از خود نشان می دهند اما دنیای چادر به عنوان یک تیم قوی می تواند اولویت مناسبی برای شما باشد.

اقدامات لازم برای تولید سازه پارچه ای توسط بهترین تولیدکننده

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بهترین تولید کننده سازه پارچه ای برای اجرا و پیاده سازی سازه ی مورد نظر چه اقداماتی را انجام می دهد؟

  • مدلسازی و انجام فنداسیون

فنداسیون یا پی ریزی ساختمان، یک بخش از سازه به شمار می آید که نیروی ستون ساختمان را به زمین و به خاک پیرامونش منتقل می کند. شرکت های تولید کننده سازه های پارچه ای با توجه به شرایط آب و هوای ناحیه، نوع سازه و میزان نیروی وارد شده به سازه، نوع و ابعاد فندانسیون را مشخص می کنند. همچنین عمق، طول و عرض فندانسیون سازه های پارچه ای، به وزن سازه و قابلیت خاک زمین بستگی دارد.

  • طراحی الگوی اولیه و دوخت پارچه

پارچه های مورد استفاده در سازه های پارچه ای، طی یک فرآیند صنعتی ساخته می شوند و در تولید آن ها از جدیدترین و استانداردترین دستگاه های روز دنیا استفاده می شود. بهترین تولید کننده سازه پارچه ای، بهترین پارچه ی روکش دار را خریداری می کند و استاندارد بودن آن را در اولویت قرار می دهد.

  • ارائه و اجرای سازه

سازه های پارچه ای از بخش ها و عناصر مختلفی تشکیل شده اند که هرکدام وظایف خاصی را بر عهده دارند، برای مثال عناصر دیگری در سازه وجود دارند که ابتدا بار غشا را به فندانسیون و در آخر به زمین منتقل می کنند تا سازه فشار زیادی را تحمل نکند. اگر به سازه، فشاری بیش از تحملش وارد شود، شکل و فرم اصلی خود را از دست می دهد و یا ممکن است فرو بریزند، بنابراین این عناصر در استحکام سازه نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند، پس باید شرکتی را برای ساخت سازه انتخاب کنید که در تولید سازه، بهترین نوع عناصر و با کیفیت ترین مصالح را خریداری کند.

  • رنگ آمیزی سازه

رنگ آمیزی سازه‌، یکی از مراحل ساخت سازه چادری به شمار می آید که به نوع خلاقیت شرکت تولید کننده بستگی دارد. اتصالات به کار رفته در سازه ها نمایان و آشکار بوده و قابل دیدن می باشند، بنابراین شرکت های معماری تصمیم می گیرند که برای جذابیت بیشتر سازه، اتصالات را رنگ آمیزی می کنند. رنگ آمیزی اتصالات طول عمر سازه را افزایش می دهد و از زنگ زدن و فرسودگی سازه جلوگیری می کند.

  • ساخت اتصالات مقاوم

در نظر داشته باشید که برای ساخت سازه، تولید کننده ای را برگزینید که مقاوم ترین اتصالات را طراحی می کند زیرا اتصالات مقاوم، طول عمر و ایمنی سازه را افزایش می دهند.

  • استفاده از نیروی متخصص برای نصب تجهیزات

نیروی متخصص یکی از معیار های مهم برای انتخاب شرکت معماری به شمار می آید، پیاده کردن قطعات و نصب پارچه بر روی سازه چادری به تجربه بالایی نیاز دارد زیرا پارچه ی سازه برای انعکاس بیشتر روشنایی باید به طور یکنواخت نصب شود، بنابراین کادر و نیروی متخصص، در زیبایی سازه نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

  • تحویل پروژه در کمترین زمان و بالاترین کیفیت

دنیای چادر به عنوان یکی از بهترین تولیدکننده سازه پارچه ای از استاندارد ترین تجهیزات و مجرب ترین افراد بهره می گیرد و پروژه مورد نظر را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تحویل می دهد.

  • منظم بودن

نظم، مهمترین عامل برای انتخاب تولید کننده است زیرا تحویل دیر هنگام پروژه و پایبند نبودن به قرار دارد، روند ساخت سازه را با تاخیر مواجه می کند و سبب اتلاف وقت می شود.

  • قیمت مناسب

مسلما هرچقدر سازه با کیفیت تر باشد، هزینه سازه چادری بالاتر می رود، زیرا سازه ی با کیفیت به مصالح محکم و پارچه مرغوب نیازمند است، اما سعی کنید تولید کننده ای را انتخاب کنید که میان قیمت و کیفیت عالی توازن را برقرار کنید و با قیمت مناسب، سازه با کیفیت و جذابی را به شما تحویل دهد.

نتیجه گیری

در این مقاله بهترین تولید کننده سازه پارچه ای را به شما معرفی کردیم و بیان نمودیم بهترین تولید کننده، همیشه نظم را در اولویت خود قرار می دهد و از بهترین نیروی متخصص استفاده می کند، همچنین رنگ آمیزی سازه و الگوی اولیه را به بهترین نحو انجام می دهد.

ویژگی یک چادر مسافرتی خوب
راهنمای خرید سایبان سفری

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat