دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ترانزیتی ضد حریق

Fireproof-tarpaulin-2

پارچه ترانزیتی های مقاوم در برابر آتش (ضد حریق)، منسوجاتی هستند که از طریق عملیات شیمیایی الیاف ضد آتش یا نسوز ساخته شده، نسبت به سایرین در برابر آتش مقاوم تر هستند. 

 پارچه ترانزیتی ضد حریق

اصطلاح ضد حریق همانطور که در مورد مواد آلی (یعنی حاوی کربن) به کار می رود، به کاهش خطر آتش سوزی اشاره دارد. تست‌هایی برای مقاومت در برابر شعله هستند که توانایی پارچه ترانزیتی را برای مقاومت در برابر اشتعال با اندازه و مدت زمان شعله در شرایط آزمایش آزمایش می‌کنند. نتیجه یک آزمایش مقایسه ای است که معیاری از مقاومت مواد در برابر احتراق انتشار ناشی از منابع اشتعال در مقیاس کوچک را ارائه می دهد.

این آزمایش‌ها ویژگی‌های سوزاندن خطرات در مقیاس کامل را پیش‌بینی نمی‌کنند.  پلی استر ذاتاً مقاوم در برابر شعله است و بنابراین هنگام اعمال در آزمایشات مختلف شعله ور نمی شود. هر مقدار حرارتی که در یک بازه زمانی کافی طولانی تحویل داده شود، تأثیری بر یکپارچگی پارچه نخواهد داشت، در حالی که مقدار محدودی از گرمای تحویل شده در فاصله زمانی کافی کوتاه ممکن است پارچه را مشتعل یا ذوب کند. 

 کاربرد برزنت ترانزیتی نسوز برای صحنه ها

اشتعال پذیری پارچه یک مسئله مهم نساجی است، به ویژه برای پارچه های صحنه که در یک مکان عمومی مانند مدرسه، تئاتر یا محل برگزاری رویدادهای ویژه استفاده می شود. مقررات ایجاب می کند که برزنت های پارچه‌ای که در چنین فضاهایی استفاده می‌شوند دارای گواهینامه ضد شعله یا ضد حریق باشند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه ترانزیتی درجه یک 

 دوام و تمیز کردن پارچه ترانزیتی ضد حریق

هنگامی که پارچه ای به عنوان ضد حریق تولید می شود، مقاوم در برابر آتش یا مقاوم در برابر آتش در نظر گرفته می شود، مقاومت در برابر آتش تا پایان عمر پارچه باقی می ماند زیرا در خود الیاف پارچه بافته شده است. طبق توصیه سازنده پارچه، پارچه ترانزیتی می تواند شسته یا خشک شود. در مورد پارچه‌هایی که به‌عنوان ضد حریق شناخته می‌شوند و به صورت موضعی با مواد شیمیایی درمان شده‌اند، بازدارندگی پارچه با گذشت زمان، به ویژه با تمیز کردن مکرر، از بین می‌رود. از آنجایی که این مواد شیمیایی در مایعات - اعم از آب یا مایع تمیز کننده خشک - محلول هستند، این پارچه ها باید با یک ماده تمیز کننده غیر مایع به صورت خشک تمیز شوند. 

انواع پارچه ترانزیتی نسوز 

برزنت ترانزیتی ضد حریق در دو نوع تولید و عرضه می شود که در این بخش از مقاله به آنها اشاره ای کوتاه می کنیم:

1. پارچه ترانزیتی نسوز سیلیکونی: دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالایی می باشد. این نوع از برزنت ترانزیتی تا 300 درجه سانتی گراد حرارت را تحمل میکند.به دلیل مقاومت در برابر روغن و اسید در صنایع مختلف استفاده می شود.

2. برزنت ترانزیتی نسوز فویل دار: پارچه ترانزیتی فویل دار دمای 500 تا 800 درجه سانتی گراد را می تواند تحمل کند.نوعی از برزنت ترانزیتی فویل دار موجود است که تا 1260 درجه سانتی گراد حرارت را تحمل می کند. به همین دلیل این نوع پارچه ترانزیتی مقاوم ترین نوع پارچه نسوز است.

کاربردهای پارچه ترانزیتی ضد حریق 

پارچه ترانزیتی نسوز به دلیل ویژگی ها و مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارد کاربردهای گوناگون و گسترده ای دارد که عبارتند از:

1.درزگیری داکت کوره

2. عایق کاری قالب در ریخته گری

3. لایه محافظ در جوشکاری

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه ترانزیتی نقره ای را نیز مطالعه کنید.

سخن پایانی

پارچه های ترانزیتی که ما تولید می کنیم، از بالاترین کیفیت و استاندارد های پیشرو در صنعت برخوردار است. معمولاً در حمل‌ و نقل جاده‌ای به عنوان چادر ترانزیتی مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین چیزهایی که باید در هنگام انتخاب پارچه ترانزیتی درجه یک و با قیمت ارزان در نظر بگیرید این است که چگونه از آن استفاده می کنید، خواه برای استفاده طولانی مدت یا کوتاه مدت، و هر نوع عایق بندی خاص و ویژگی های سفارشی مورد نظر شما. پارچه ترانزیتی برای پاسخگویی به همه نیازها و بودجه ها، از ارزان قیمت تا بالاتر، وجود دارد.

تمامی نمونه های برزنت را می توان در فروشگاه دنیای چادر یا وبسایت اینترنتی آن دید و سفارش داد. این فروشگاه با سال ها تجربه در زمینه ارائه و فروش انواع پارچه ها و محصولات برزنتی، بهترین و باکیفیت ترین خدمات را به مشتریان در سراسر کشور ارائه می دهد. هم چنین انجام تمامی پروژه های سازه ای یا محصولات برزنتی که نیاز به نصب داشته باشند را در سراسر کشور اجرا می نماید. 

انتخاب سازه کششی مناسب شهرهای گرمسیر
بررسی تاثیر ضخامت برزنت بر قیمت آن

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat