دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مرکز فروش پارچه ترانزیتی کره ای به قیمت روز

korean-transit-fabric-sales-center-at-the-price-of-the-day

پارچه ترانزیتی کره ای به قیمت روز همین حالا در مرکز فروش پارچه ترانزیتی عرضه می گردد. خرید اینترنتی بهترین پارچه ترانزیتی با قیمت ارزان به یک‌ واقعیت تبدیل شد.

پارچه ترانزیتی کره ای به قیمت روز همین حالا در مرکز فروش پارچه ترانزیتی عرضه می گردد. خرید اینترنتی بهترین پارچه ترانزیتی با قیمت ارزان به یک‌ واقعیت تبدیل شد.

آیا با پارچه ترانزیتی آشنایی دارید؟ آیا می دانید پارچه ترانزیتی چه کاربردهایی دارد؟ یا می دانید علی رغم تولیدات داخلی، برخی از شرکت ها، بهترین ترانزیت های تولید کشورهای خارجی را نیز وارد می کنند.

اگر قصد دارید با این پارچه منحصربفرد بیشتر آشنا شوید و یا قصد خرید بهترین پارچه ترانزیتی ارزان را دارید ادامه مطالب را مطالعه کنید. 

چرا پارچه ترانزیتی کره ای بخرم؟ 

برزنت نوعی پارچه بسیار سخت و ضخیم می باشد که علاوه بر موارد ذکر شده ضد آب و منعطف بودن از دیگر مزیت های این پارچه به شمار می رود.
برزنت از پارچه‌ هایی مانند کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک هایی نظیر پلی اتیلین ساخته می‌ شود.
پارچه برزنت به واسطه جنس و کیفیت دارای انواع مختلفی است که از این میان پارچه کانتینری جزو پر کاربردترین نوع برزنت ها می باشد.
با توجه به اینکه طبق قوانین باربری استفاده از چادر برای حمل بار در ماشین هایی چون کانتینر، تریلرها، نیسان، وانت، کامیون و ... الزامی است باید از یک‌ پارچه ای بسیار مقاوم و ضد آب استفاده شود.
در میان پارچه های موجود برزنت کانتیتری با توجه به دارا بودن تمامی ویژگی هایی نظیر ضد آب، ضد حرارت، ضد آتش، مستحکم، مقاوم، ضد ضربه و ضد خراش از بهترین پارچه های موجود در صنعت نساجی می باشد.
این پارچه علاوه بر کاربرد در دوخت چادر کانتینر برای مصارف دیگری چون
  • ساخت انواع چادر اتومبیل و کامیون، پوشش انبار و سوله، کاور بالکن، پوشش استخر، انواع سایبان به کار می رود.
  • اما پارچه برزنت کانتینری علاوه بر تولید داخل، از کشورهای خارجی نیز وارد کشور می شود که پارچه کانتینری کره ای یکی از همین قبیل واردات است.
  • پارچه کانتینری کره ای به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد مورد توجه بازار مصارف این نوع برزنت قرار گرفته است.
  • کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب از دلایل افزایش فروش این پارچه می باشد. 

در همین رابطه مطالب زیر را مطالعه کنید:

چه محصولاتی با پارچه برزنت می توان تولید کرد؟

طراحی و ساخت انبار با پارچه مشمع کانتینری

قیمت پارچه برزنت ترانزیتی مرغوب در بازار

پارچه برزنت ترانزیتی انواع مختلفی دارد که براساس جنس پارچه برزنت و نوع کاربردی که دارند به دسته های مختلفی تقسیم می شوند.
پارچه برزنت ترانزیتی از جمله مواردی می باشد که به دلیل ضخیم بودن، جنس سخت و کاربرد ویژه آن به نسبت بقیه ترانزیت ها دارای قیمت متفاوتی است.
مجموعه فروش بهترین پارچه ترانزیتی، پارچه های برزنت ترانزیتی را در کیفیت عالی و قیمت ارزان به صورت آنلاین توزیع می کند.
البته توجه داشته باشید که قیمت پارچه برزنت ترانزیتی به نسبت کیفیت آن متفاوت می باشد، اما با این حال، این مرکز فروش جزو مراجع معتبر و بزرگی است که پارچه ترانزیتی کره ای را با کیفیت تضمینی و قیمت رقابتی به فروش می رساند.

مرکز عرضه مستقیم بهترین پارچه های ترانزیتی

مرکز عرضه بهترین پارچه ترانزیتی، مدت زیادی است که در زمینه های مختلفی چون واردات، توزیع و فروش عمده بهترین چادر ترانزیتی کره ای فعالیت می کند.
این شرکت در چند سال اخیر توانسته است، با تکیه بر کادر متخصص، بهره مندی از تکنولوژی روز و تجارت چندین سال فعالیت خود همگام با رشد صنعت های مختلف، به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه تامین بهترین پارچه ترانزیتی کره ای شناخته شود.
این مجموعه پا به پای پیشرفت تکنولوژی فعالیت می کند و همگام با عصر مدرن به صورت اینترنتی و مستقیم بهترین پارچه ترانزیتی کره ای را عرضه می کند.

برزنت آلاچیق
قیمت عمده پارچه کانتینری در بازار تهران

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat