دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه کانتینری برای روکش و چادر کانتینری

gheymat-parche-cantineri
همه آن چه درباره پارچه کانتینتری باید بدانید

پارچه های کانتینری برزنتی ترانزیتی معمولاً در عرض 150 سانتی‏ متر و طولی تقریباً 28 متر و نیز با ضخامت 70/0 میلی ‏متر به بازار عرضه می شود که وزنی در حدود 770 گرم در هر متر مربع را دارا است.
برای دوخت پارچه کانتینری برزنتی از روکش‏ هایی مثل پلاستیک یا پلی ‏یورتان مصرف می‎ شود. به همین دلیل از ضخامت و استحکام مناسبی برخوردار است.
پارچه کانتینری ای که در بازار به فروش می‎ رسد، اکثراً مقاومت بالایی در مقابل فشارهایی در حدود 1000 میلی‎ متر فشار آب از خود نشان می دهند به گونه ای که هرگز آبی در آن نفوذ نخواهد کرد.
از علت های اصلی این که از این پارچه جهت روکش کانتینری استفاده می شود، سبک وزن بودن آن می باشد. وسایل نقلیه سنگین به خاطر جا به جایی بار، نمی توانند از روکش های سنگین فلزی استفاده کنند.
به همین خاطر است که پارچه های کانتینری برزنتی مقاوم برای روکش بار در میان مردمی که در زمینه حمل بار مشغول هستند، خیلی محبوب و پر طرفدار می باشد.
بعضی افراد می دانند که خاصیت ضد آب بودن، یکی از ویژگی های مهم پارچه های کانتینری برزنتی است.
جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب باران به داخل کانتینر یا کامیون از خصوصیات مهم و اصلی پارچه های کانتینری به شمار می رود. دیگر ویژگی مهم این پارچه، غیر قابل اشتعال بودن یا همان نسوز بودن آن می باشد.
پارچه کانتینری برزنتی با نام پوشش های خود خاموش شونده در بازار جا افتاده اند. مقاومت این پارچه در مقابل اشعه یو وی یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد چادر کانتینری محسوب می شود.
از پارچه کانتینری برزنتی ترانزیتی، نه تنها در حمل بار جاده ای، بلکه در صنایع کشتیرانی، حمل و نقل ریلی و حمل بار با قطار و همچنین برای روکش بار در صنایع مختلف دیگر مثل کشاورزی و دامپروری استفاده نمود.

در نتیجه موارد مصرف پارچه های کانتینری برزنتی ترانزیتی فقط مربوط به حمل بار در جاده ها نمی شود. معمولاً از پارچه های کانتینری برزنتی ترانزیتی می توان در صنایعی از جمله صنایع زیر استفاده کرد:
• چتر و سایبان
• چادرهای مسافرتی و کمپینگ
• روکش استخرهای رو باز
• سایبان مغازه و فروشگاه
• مناسب برای انواع کاور های فضای باز
• سقف سوله، انبار، حیاط، بالکن، آلاچیق و سفره خانه، رستوران ها، روکش استخر، کاور کولر آبی و گازی، پرده های ورودی ساختمان و سالن های ورزشی، روکش غرفه و سازه های نمایشگاهی، خیمه و غیره
نمونه های پارچه کانتینری برزنتی درجه یک و مرغوبی در کشور ما به مشتریان ارائه می شود که خریداران می توانند با توجه به نیازهای خود آن را خریداری کنند.
از لحاظ خیلی از موارد، پارچه ها با هم متفاوت هستند که یکی از همین موارد رنگ بندی این پارچه ها می تواند باشد.
در اکثر مواقع می توان پارچه های کانتینری راه راه با رنگ های آبی، قرمز، سبز و غیره را پیدا کرد که هر نوعی از آن ها در سطح کیفیتی ویژه ای قرار دارند.
علت این طبقه بندی این است که هر یک از کارخانه های تولیدی خصوصیات ویژه ای را برای محصولات خود معیین می کنند.
معمولاً خرید پارچه کانتینری برزنتی به دلیل کارایی خوبی که از آن ها انتظار می رود، بیش تر به شکل عمده انجام می گردد.
به طور کلی ویژگی ها و خصوصیات پارچه کانتینری برزنتی ترانزیتی را بیان می کنیم:
• جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل کانتینر
• جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل کانتینر
• نسوز بودن و ضد اشتعال بودن چادرها
• سبکی و نصب آسان چادرهای کانتینری
• قیمت پارچه کانتینری برزنتی ترانزیتی مناسب و ارزان
• کیفیت بالای پارچه ترانزیتی برزنتی
• دوام و عمر طولانی محصولات برزنتی

بهترین راهکار خرید پارچه کانتینری برای چادر کانتینری کدام است؟

فروش عمده نمونه های مختلف از پارچه برزنتی کانتینری در تهران و سایر شهرهای ایران انجام می پذیرد چون این محصولات از کارایی های بسیاری برخوردارند که باید در دسترس عموم قرار بگیرند.
فروش پارچه برزنتی کانتینری با کمک امکانات بسیاری انجام می گردد که این امر را برای خریداران راحت می نماید. فروش حضوری و فروش غیر حضوری دو روش پیش رو می باشد که هر یک از آن ها خریداران ویژه و مخصوص به خود را دارد.
از مزایای خرید غیر حضوری می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه اشاره کرد. همچنین در خرید غیر حضوری می توان از مشاوره ها و راهنمایی های رایگان مشاوران و متخصصان کمک گرفت.


مناسب ترین قیمت پارچه کانتینری در بازار ایران

قیمت پارچه کانتینری برزنتی درجه یک و مرغوب در بازار ایران را کارخانه های تولید کننده مشخص می کنند.
کارشناسان و متخصصان، تولید این محصولات را بر طبق خصوصیاتی که دارند قیمت گذاری می کنند تا خریدارن در هنگام خرید از میزان سطح کیفی محصولات اطلاع داشته باشند.
قیمت پارچه کانتینری برزنتی در قالب لیست هایی عرضه می شود و می دانیم که دلایل بسیاری در این حوزه دخیل هستند که در زیر به آن ها اشاره ای خواهیم داشت:
• نوع پارچه
• اندازه پارچه برزنتی کانتینری
• رنگ پارچه برزنتی کانتینری
• نحوه فروش پارچه برزنتی کانتینری
• میزان عرضه پارچه برزنتی کانتینری

فروش بی واسطه انواع پارچه کانتینری

مراکز تولید کننده پارچه کانتینری برزنتی ترانزیتی در کشور تلاش می کنند تا بهترین نوع کیفیتی از محصولات خود را به بازار ایران عرضه کنند و از این راه سود دهی خود را زیاد کنند.
تولید پارچه کانتینری برزنتی ترانزیتی به جز این که در کارخانه های ایرانی به شکل عمده شکل می گیرد، واردات بسیاری از این محصولات را از شرکت های بازرگانی مشاهده می کنیم.

پارچه های وارداتی هم مانند پارچه های تولید داخل، از میزان سطح کیفی خوبی برخوردارند که می توان آن ها را با نرخ قیمت تعیین شده خریداری نمود. 

مرکز خرید مشمع کانتینری با قیمت ارزان
پارچه کانتینری ارزان قیمت

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat