دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت روز چادر کانتینری

container-tent-day-price

 قیمت روز چادر کانتینری

قیمت روز چادر کانتینری به عوامل بسیاری بستگی دارد که از مهم ترین آن ها مواد اولیه ی خریداری شده برای تولید آن ها می باشد . البته آن که از چه فروشگاهی هم اقدام به خرید می نمایید بی تاثیر نخواهد بود.

پیدا کردن یک فروشگاه که قیمت انواع پارچه کانتینری آن مناسب تر از سایر مراکز باشد ، خود دغدغه ای برای خریداران است. فروشگاه دنیای چادر سالیان بسیاری است که به فروش محصولات برزنتی و انواع چادر های کانتینری می پردازد.

علاوه بر فروش محصولات ، این مجموعه خدمات دیگری هم چون طراحی ، ساخت و نصب انواع سازه های برزنت در سراسر ایران و خارج از ایران را انجام می دهد. در این مقاله می خواهیم از قیمت روز چادر کانتینری و فاکتور های تاثیر گذار بر آن سخن بگوییم.

چادر کانتینری چیست؟

پارچه های کانتینری نمونه هایی از پارچه های برزنتی هستند که برای پوشاندن بار ماشین های سنگین به کار می روند. این چادر ها را از مواد پلی آستر تولید می نمایند که بسیار مقاوم در برابر پارگی می باشند. چادر های کانتینری را معمولا از برزنت های شش لا تولید می کنند که نسبت به سایر برزنت ها مستحکم تر می باشد.

کاربرد این پارچه ها به این صورت است که آن ها را بر روی بار های ماشین می کشند تا وقتی رانندگان بار ها را در طول جاده جا به جا می کنند ، وسایل موجود در بار در شرایط جوی مختلف آسیب نبیند و اگر باران و برفی می بارد به کالاها برخورد نکند. 

نمونه های دیگری از این پارچه های برزنتی در بازار موجود می باشند که هر کدام قابلیت ها و موارد استفاده ی خود را دارند ، برای مثال پارچه های نظامی ، برزنت های شمعی ، نانو و.... قیمت انواع پارچه های برزنتی می تواند روز به روز متفاوت باشد و به عوامل متعددی بستگی داشته باشد. در همین راستا قیمت روز چادر کانتینری نیز متفاوت است.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه ضد آب برزنت کانتینری با قیمت ارزان

عوامل تاثیر گذار بر قیمت روز چادر کانتینری:

 فاکتور های متعددی در قیمت روز پارچه کانتینری تاثیر گذار می باشد که در زیر به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

  • با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نوسان قیمت مواد اولیه ، تولید کنندگان در هر بار خرید مواد اولیه ، آن ها را با قیمت های متفاوتی می خرند و این موضوع سبب گشته تا قیمت روز چادر کانتینری وابسته به قیمت مواد اولیه در هر بار خرید باشد.
  • از دیگر عوامل تاثیر گذار تعداد لایه های قرار گرفته بر روی هم در این چادر ها می باشد. هر چه ضخامت آن ها بیش تر باشد ، از مواد بیش تری برای تولید آن ها استفاده گشته است و قیمت آن ها بالا تر خواهد بود.
  • علاوه بر موارد بالا عرض چادر های خریداری شده توسط شما در تعیین آن ها تاثیر گذار می باشد. این پارچه ها را در عرض های مختلف تهیه می نمایند که بسته به نوع نیاز خود می توانید آن ها را خریداری نمایید.
  • یکی از اصلی ترین فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت روز چادر کانتینری، تولید کنندگان آن ها می باشد. اگر تولید کنندگان این چادر ها خارجی باشند و هزینه هایی از جمله حمل و نقل آن ها تا ایران به مجموعه هزینه های پرداختی شما اضافه گردد قاعدتا قیمت بالاتری خواهند داشت اما نمونه های تولید داخلی قیمت کم تری دارند.

مزایای استفاده از چادر های کانتینری:

استفاده از این چادر ها برای رانندگان ماشین های سنگین لازم و ضروری می باشد. در زیر مزیت استفاده از چادر های کانتینری را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • .این چادر ها مانع از برخورد آب باران و برف به کالاهای بارگیری شده می شوند و همین موضوع باعث می شود تا آسیبی به بار ها وارد نگردد و از لحاظ مالی شما را دچار خسارت نکند.
  • .چادر های کانتینری بافت بسیار ضخیمی دارند و به راحتی سطح آن ها دچار پارگی نمی شود. هم چنین سطح آن ها دچار خط و خش نمی شود.
  • .چادر های کانتینری دوام بالایی دارند و تا سالیان سال می توانند برای شما سالم بمانند. پس با یک بار خرید آن ها ، از خرید مجدد آن تا سالیان سال بی نیاز خواهید بود.
  • .نسبت به دوامی که دارند قیمت آن ها مناسب می باشد. برای خرید این چادر ها می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه نمایید.
  • .تولید کنندگان این چادر ها را در رنگ های مختلف تولید می نمایند که بسته به نیاز و سلیقه خود می توانید آن ها را تهیه و خریداری نمایید.
  • .این پارچه ها را علاوه بر آن که برای روکش بار ماشین استفاده می کنند برای سایبان ها هم مورد استفاده قرار می دهند. دلیل این موضوع آن است که پارچه های پارچه برزنت کانتینری به دلیل بافت محکمی که دارند اجازه ی عبور نور را از خود نمی دهند پس می توانند گزینه ی مناسبی برای سایبان ها باشند.

خرید چادر های کانتینری از فروشگاه دنیای چادر:

در بخش های قبل گفتیم که استفاده از این چادر ها برای روکش بار ماشین ها رایج گشته است. به همین دلیل بسیاری از متقاضیان این محصول در فکر خرید آن از یک فروشگاه مطمئن می باشند.‌ یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید چادر کانتینری ، قیمت آن ها می باشد.

فروشگاه دنیای چادر با سال ها تجربه ی حرفه ای در زمینه ی طراحی و فروش انواع سازه کششی ها و محصولات برزنت ، آماده ی خدمت رسانی به تمامی متقاضیان در سراسر کشور می باشد. متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیش تر در خصوص قیمت روز چادر کانتینری با مشاوران این فروشگاه تماس حاصل نمایند.

سخن نهایی:

قیمت روز چادر کانتینری از جمله مسائل مهم در خرید این چادر ها می باشد. خریداران اغلب به دنبال قیمت های پایین تری برای این محصولات می باشند که خرید را برای آن ها مقرون به صرفه نماید. شما می توانید بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت ها را در فروشگاه دنیای چادر ببینید.

خرید برزنت شش لا

 خرید برزنت شش لا در کیفیت مناسب پارچه برزنت شش لا امروزه از پرطرفدار ترین پارچه های مورد استفاده در تهیه ی محصولات برزنتی می باشند. این پارچه ها به دلیل ضخامت بالایی که دارند طول عمر زیادی هم دارند که سبب گشته تا سالیان سال بدون هیچ گونه مشکلی برای شما کار کنند. شاید برایتان سوال باشد که خرید برزنت شش لا از کدام فروشگاه ها امکا...
https://chador24.ir/blog/1150-buy-six-layer-tarpaulin
اجرای سازه کششی در تهران
چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat