دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی

tarpaulin-tent-covering-agricultural-products

چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی 

 از جمله مهم ترین کاربرد های پارچه برزنت استفاده از آن ها به عنوان پوشش و سایبان محصولات کشاورزی است. چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی برای جلوگیری از ورود آب باران به زمین محصولات و یا کنترل سرما جهت رشد محصولات استفاده می گردد. وجود این پوشش ها در زمین های کشاورزی و گلخانه ها بسیار لازم و ضروری است.

در سراسر کشور ، فروشگاه های بسیاری وجود دارند که در زمینه ی فروش انواع چادر ها و پوشش های برزنتی فعالیت می نمایند. از جمله این فروشگاه ها ، فروشگاه دنیای چادر است که محصولات و پارچه های برزنتی را در انواع طرح ها و رنگ ها به مشتریان عرضه می نماید.

پوشش برزنتی محصولات کشاورزی چیست؟

چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی نمونه هایی از چادر های برزنتی است که به عنوان سایبان بر بالای انواع محصولات و درختان و یا گل ها قرار داده می شود. این چادر های برزنتی از مواد پلی آستر و پنبه ای تهیه می شوند که این الیاف بسیار مستحکم و مقاوم هستند و همین سبب گشته تا بتوان این چادر ها را در شرایط جوی متفاوت مورد استفاده قرار داد.

از مهم ترین ویژگی این چادر ها بافت ضخیم و خشن آن هاست به نحوی که اجازه ی عبور کوچک ترین ذرات آب را از خود نمی دهند. البته ویژگی های دیگر چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی را در ادامه به طور مفصل تر بررسی خواهیم کرد.

انواع پارچه های برزنتی موجود در بازار:

پارچه ها و چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی را در انواع مختلف تهیه و تولید می کنند. در بخش زیر مهم ترین آن ها را بیان و مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • پارچه های برزنت شمعی: نمونه های شمعی از متداول ترین و رایج ترین پارچه های موجود در فروشگاه ها هستند. این پارچه ها اغلب از مواد پلی آستر تولید می شوند. برزنت شمعی خود به چند نمونه تقسیم می گردد از جمله پشت نقره ای ، پشت سفید ، پشت سیاه و.... از آن ها برای تولید چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی هم در کنار تولید دیگر محصولات استفاده می شود.
  • پارچه برزنت نانو: این نوع از برزنت ها توسط فرآیند های نانو تولید می شوند که از پیشرفته ترین و به روز ترین فرآیند ها می باشند. قیمت پارچه های برزنتی نانو نسبت به موارد دیگر بیش تر است اما مقاومت و استحکام بیش تری هم دارند و می توان گفت از این جهت نسبت به نمونه های دیگر برترند.
  • پارچه برزنت کانتینری: از این برزنت ها اکثرا برای پوشش بارهای کامیون ها و ماشین های سنگین توسط رانندگان استفاده می شود اما کاربرد های دیگری هم از جمله پوشش محصولات کشاورزی ، پوشش سقف سوله ها و... دارند.
  • پارچه برزنت نسوز: این برزنت ها را از الیاف فایبر گلاس ، آزبست ، تفلون و دیگر مواد و نخ های نسوز می سازند. به دلیل مقاومت بالای آن ها در برابر حرارت های بسیار زیاد ، در مکان هایی که ارتباط بیش تری با گرما و دماهای بالا دارند مورد استفاده قرار می گیرند. 

کاربرد های انواع پارچه های برزنت:

 تا قبل از این بخش بیان کردیم که از این پارچه ها برای تولید چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی استفاده می گردد اما این تنها کاربرد و استفاده ی آن ها نیست. در زیر تعدادی از محصولات تولید شده از برزنت و موارد استفاده ی آن ها را بیان می کنیم:

  • سایبان ها: بسیاری از سایبان های پارچه ای از مواد و پارچه های برزنتی تهیه شده اند. این سایبان ها در مکان های مختلف می توانند مورد استفاده قرار بگیرند هم چون پوشش موقت سقف سوله ها ، پوشش استخر های روباز ، تولید چتر ها ، استفاده برای روکش سایبان های چتری ، ساییان کالسکه ی نوزادان و....
  • کاور محصولات: برای حفاظت و نگهداری از بسیاری محصولات و دستگاه ها بایستی از نوعی پوشش و کاور استفاده شود. این کار سبب می گردد تا در زمان هایی که آن محصولات بلا استفاده هستند انواع آلودگی ها و گرد و غبار ها بر سطح آنها ننشیند.
  • تولید لباس های ورزشی و کوله های کوهنوردی: لباس های ورزشی ، کاپشن ها و بارانی ها باید از پارچه هایی تولید شوند که در زیر باران قابل استفاده باشند و رطوبت و آب باران به درون آن ها نفوذ نکند. علاوه بر لباس ها از این پارچه ها جهت تولید کوله های ورزشی و کوهنوردی نیز استفاده می شود. کوله های تولید شده از پارچه برزنتی بسیار مقاوم هستند و تحمل وزن سنگین وسایل را دارند.
  • چادر های مسافرتی: تا به حال توجه کرده اید که جنس چادر های مسافرتی از نوعی پارچه است. این پارچه ها اغلب پارچه ترانزیتی هستند و به خاطر ساختاری که دارند قابل استفاده در شرایط جوی گوناگون می باشند. تولید چادر های مسافرتی با پارچه های برزنتی سبب گشته تا به راحتی در زیر بارش باران و یا نور آفتاب قابل استفاده باشند بدون آن که نور آفتاب شما را اذیت کند یا آب باران به داخل چادر وارد گردد.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه ضد آب برزنت کانتینری با قیمت ارزان

مهمترین ویژگی های یک برزنت بادوام

خرید چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی:

چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی برای محافظت از گل ها ، محصولات مختلف و درختان در زمین های کشاورزی استفاده می شود. به کار بردن این چادر ها باعث می شود تا آب باران و یا سرمای هوا ، هم چنین نور آفتاب و... به محصولات آسیبی نرساند.

خرید چادر برزنت پوشش محصولات کشاورزی از طریق تمامی مراکز فروش آن امکان پذیر می باشد اما ما به شما فروشگاه دنیای چادر را معرفی می کنیم که با سال ها تجربه در زمینه ی ارائه ی محصولات برزنتی و انواع چادر ها مشغول به فعالیت می باشد. 

هم چنین این فروشگاه، امکان مراجعه ی غیر حضوری را از طریق سایت اینترنتی خود فراهم نموده است تا از آن طریق بتوانید از قیمت کالا های گوناگون استعلام نمایید.

قیمت روز چادر کانتینری
آیا سازه کششی متحرک است؟

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat