دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

سازه پارچه ای از اجرا تا نگهداری

Fabric-structure-1

برای اینکه سازه های پارچه ای خود را پس از اجرا همیشه در بهترین حالت نگه دارید، تمیز کردن و نگهداری بسیار مهم است. بنابراین، اگر می‌خواهید ساختار کششی شما با همان کیفیتی که در هنگام نصب وجود دارد باقی بماند (که در نتیجه طول عمر آن افزایش می‌ یابد)، دنیای چادر، بررسی منظم ساختار شما را توصیه می‌کند. 

نگهداری سازه پارچه ای پس از اجرا 

بررسی هر گونه مسائل مربوط به تمیز کردن یا نگهداری مطابق با دستورالعمل عملیات تعمیر و نگهداری که در پایان نصب برای شما ارائه می دهیم، بسیار مهم است. چگونگی نگهداری و تمیز کردن سازه پارچه ای به عوامل مختلفی مانند شکل و جنس پوشش، محل آن نسبت به منابع آلودگی محیطی و زباله (مانند درختان برای سایبان های بیرونی و کانال های تهویه مطبوع برای سایبان های داخلی) و میزان سایر کثیفی های موجود در هوا بستگی دارد. به عنوان یک دستورالعمل کلی توصیه می کنیم که سایبان باید به طور مرتب تمیز شود و بررسی های نگهداری سالانه انجام شود.

مجدداً، این دستور العمل در کتابچه راهنمای عملیات و تعمیر و نگهداری پیشنهاد خواهد شد. این راهنما شامل یک طرح کلی از بررسی های تعمیر و نگهداری عمومی و خاص و دستورالعمل های تمیز کردن پارچه است. هنگامی که بررسی تعمیر و نگهداری کامل شد و مشخص شد که تمیز کردن سایبان پارچه ای مورد نیاز است، قوانین کلی زیر وجود دارد:

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: چرا باید سازه پارچه ای را جایگزین سازه سنتی کنیم؟ 

سازه های پارچه ای بیرونی 

برای سایبان پارچه ای بیرونی، تجمع کلی کثیفی ناشی از گرد و غبار و آلاینده های موجود در هوا ناشی از ترافیک و کارهای ساختمانی و همچنین ریزش برگ درختان و درختچه ها است. کثیفی روی سایبان های افقی یا مسطح می تواند به ویژه در جایی که زهکشی آهسته آب فقط خاک را بسیار آهسته جابجا می کند بد باشد. در فرم های شدیدتر، بسیاری متوجه می شوید که تجمع کثیفی بسیار کم است.

به عنوان یک قاعده کلی، سایبان های بیرونی بهتر است در محل تمیز شوند تا ساییدگی عناصر کششی و سایر اتصالات مکانیکی کاهش یابد. این ممکن است به این معنی باشد که برای دسترسی به قسمت بالایی سازه به تجهیزات مناسبی نیاز است، اما در بسیاری از مواقع می‌توان روی خود پارچه قدم زد تا تمیز شود. در مواقعی که سایبان باید برداشته شود و دور از محل تمیز شود، همیشه توصیه می کنیم قبل از برداشتن با ما مشورت کنید تا مطمئن شوید که هر ترتیب خاصی از برداشتن انجام می شود. همزمان با بازرسی پارچه، باید به قاب و یراق آلات نیز نگاه کرده و از نظر خرابی، فرسودگی بیش از حد و سایر آسیب‌های بیرونی بررسی کرد. عکاسی در این مرحله همیشه ایده آل است، به طوری که وضعیت سازه پارچه ای در طول سالیان مختلف ثبت شود. 

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی های متنوع و زیبا در سازه های پارچه ای را نیز مطالعه کنید.

سازه های پارچه ای داخلی 

برای سازه پارچه ای های داخلی، تجمع کلی کثیفی بسته به کاربرد آن بسیار متفاوت است. سایبان‌های زیر پله ‌ها ممکن است در معرض نشت مواد غذایی و نوشیدنی قرار گیرند، در حالی که سایبان پارچه ‌ای روف گاردن ممکن است تجمع گرد و غبار روی سطح بالای پله را همراه با مگس‌های مرده و حشرات ببیند. واحد های جابجایی هوا نیز می توانند مقدار زیادی هوای اغلب کثیف را که ممکن است راه خود را روی پارچه پیدا کند، منتقل کنند. بنابراین در نهایت روش کار مورد نیاز برای تمیز کردن متفاوت است.

برای سازه های داخلی طیف وسیعی از پارچه ها بسته به طرح مورد نیاز استفاده می شوند. بنابراین روش های تمیز کردن به طور گسترده ای متفاوت هستند. به عنوان مثال، پارچه‌های ضد آفتاب عموماً مشبک روکش‌ شده با PVC هستند و بنابراین اغلب برای جارو کردن نیاز به برداشتن یا پایین‌ آوری دارند، در حالی که پارچه ‌های آکوستیک ممکن است نیاز به شستشو داشته باشند. بنابراین روش مناسب نگهداری باید با مدیر پروژه خود در میان گذاشته شود تا این اطلاعات در راهنمای صادر شده در پایان کار گنجانده شود.

برای قاب یا یراق آلات، فقدان نوردهی بیرونی به این معنی است که تمام دکل های فولادی و ساپورت باید در شرایط عالی باشند، اما پاک کردن و بازرسی مناطقی که به نظر می رسد در معرض خطر خرابی هستند، همراه با عکاسی از آن توصیه می شود.

تکنیک مورد نیاز برای محصول داخلی یا خارجی هر چه باشد، ما همیشه دستورالعمل‌های آسانی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که باید آن‌ ها را دنبال کنید تا ساختار کششی شما را در بهترین حالت نگه دارند. 

سازه کششی دنیای چادر 

دنیای چادر، اینجاست تا با جامع ترین خدمات تعمیر و نگهداری ساختار غشایی کششی و ساختار کابلی پارچه ای به شما کمک کند. همه سازه ها به سطحی از نگهداری نیاز دارند. نور خورشید و زمان دو عاملی هستند که سازه های نگهداری نشده را تخریب می کنند. دنیای چادر قراردادهای تعمیر و نگهداری را برای حفظ ظاهر جدید ساختار شما ارائه می دهد. همه مشکلات سرویس به دلیل سایش عادی نیست. گلوله ها، لیفتراک ها و حیوانات برخی از خطرات غیر معمول و پیش بینی نشده ای هستند که با آن ها برخورد کرده ایم.

برای تعمیرات اضطراری به تیم متخصصان ما اعتماد کنید. رویدادهای نادر مانند طوفان های قوی یا سیل های شدید می توانند خسارات ساختاری گسترده ای ایجاد کنند. پس از ارزیابی آسیب ها، تیم ما می تواند در صورت نیاز قسمت های آسیب دیده سازه یا کل سازه کششی را تعویض کند. این حتی می تواند فرصتی برای ارتقاء ساختار شما باشد! 

نکات خرید سایبان پارچه ای
عایق کردن برق با برزنت نسوز

مطالب مرتبط

 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat