دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنت سبک | بازار فروش آنلاین برزنت درجه یک

Tarpaulin-fabric قیمت پارچه برزنت سبک

قیمت پارچه برزنت سبک در معتبرترین بازار فروش آنلاین انواع پارچه‌ های برزنت درجه یک نسبت‌ به قیمت حال حاضر بازار بسیار مقرون‌ به‌ صرفه می ‌باشد. جهت خرید عمده و مستقیم در کمترین زمان ممکن می توانید همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

مشخصات و کاربردهای برزنت سبک

همانطور که مستحضر هستید؛ پارچه های برزنتی یکی از متنوع ترین و پرکاربردترین پارچه های موجود در بازار می باشد که علاوه بر صنعت پوشاک در صنایع مختلف دیگر دارای کاربرد هستند.
از مهمترین مشخصات و ویژگی های پارچه های برزنتی سبک داشتن خاصیت ضد آب، مقاومت بالا در برابر عوامل طبیعی مخصوصاً اشعه های نور خورشید و داشتن استحکام و طول عمر بالا می باشد.

در حال حاضر پارچه های برزنتی سبک دارای کاربردهای زیادی هستند که از مهمترین آنها می توان به پوشش و کاور انواع و اقسام کالاها اشاره کرد. در واقع در هر جایی که نیاز به کاور و پوشش یک کالا و محصول وجود دارد حضور پارچه های سبک و مقاوم برزنتی در آنجا الزامی هست. 

قیمت پارچه برزنت سبک در بازار آنلاین 

قیمت پارچه برزنت سبک در بازار آنلاین به دلیل مزایا و ویژگی هایی که این بازار دارد نسبت به قیمت آن در بازار سنتی و خرید حضوری بسیار مناسب تر می باشد.

از آنجایی که در خرید به شیوه آنلاین، خریدار در هر مکان و هر زمان قادر به خرید بوده و نیازی به صرفه هزینه های رفت و آمد ندارند و همچنین در یک بستر وسیع تری قادر به ثبت سفارش و خرید می باشند هزینه ی کمتری را بابت خرید می پردازد.
به همین سبب است که در حال حاضر بازار خرید و فروش آنلاین به سرعت در حال گسترش بوده و اغلب تولید کنندگان و خریداران عمده جهت خرید به این بازار روی می آورند.

مزایای خرید پارچه برزنت از مجموعه دنیای چادر

مجموعه دنیای چادر یکی از مجموعه های موفق در عرصه تولید انواع چادر برزنت به بازار می باشد. این مجموعه با به کار بردن راهکارهای اصولی و همچنین برخورداری از کارشناسان فروش خبره و ماهر به خریداران و متقاضیان عمده چادرهای برزنتی کمک می کند تا بهترین موقعیت را برای خرید داشته باشند.


یکی دیگر از مزایای خرید از مجموعه دنیای چادر خرید راحت است. این مجموعه با ارائه محصولات خود به صورت آنلاین، موقعیتی را به وجود می ‌آورد که خریداران و متقاضیان عمده در هر کجای کشور که حضور دارند بتوانند به راحت‌ ترین وجه ممکن به صورت کاملاً مستقیم و بی واسطه به محصولات این مجموعه دسترسی داشته باشند.
دیگر مزیت خرید از دنیای چادر مرتبط با قیمت پارچه برزنت سبک است. در حال حاضر این مجموعه نازلترین قیمت ممکن در بازار را به خریداران و متقاضیان عمده ارائه می دهند.

سفارش دوخت انواع چادر از پارچه های برزنتی

همانطور که متوجه شدید مجموعه چادر به عنوان یکی از بهترین مجموعه های فعال در زمینه تولید و عرضه انواع چادر های برزنتی به بازار می باشد.

اگر شما می ‌خواهید قیمت پارچه برزنت سبک را کاملاً اقتصادی پرداخت کنید می توانید همین حالا به صورت مستقیم و بی واسطه با پشتیبانی مجموعه دنیای چادر ارتباط گرفته و تقاضای خود را ثبت نمایید.
همچنین شما می توانید جهت سفارش دوخت انواع چادر برزنتی به صورت عمده با این مجموعه ارتباط بگیرید.
جهت کسب اطلاعات کافی درباره نحوه ثبت سفارش خرید و همچنین اطلاع از قیمت پارچه برزنت سبک می توانید همین حالا در هر زمان و هر مکانی که قرار دارید به صورت کاملاً مستقیم و بی واسطه با کارشناسان فروش مجموعه دنیای چادر ارتباط برقرار کنید.
قیمت چادر برزنت کامیون | سفارش آسان برزنت کامیون د...
قیمت چادر برزنتی ماشین | مرکز فروش چادرهای برزنتی ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat