دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنت کامیون | سفارش آسان برزنت کامیون درجه یک

Truck-tarpaulin-tent قیمت چادر برزنت کامیون

قیمت چادر برزنت کامیون در مرکز بزرگ فروش آنلاین انواع پارچه برزنتی، مقرون بصرفه است. برای سفارش آسان برزنت کامیون درجه یک تنها کافیست تا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

از پارچه چادر برزنتی کامیون چه می دانید؟

پارچه یکی از محصولاتی است که در جنس های مختلف، جهت کاربردهای متفاوت به تولید می رسد که البته با توجه به ظاهر و کاربرد به چند دو پارچه های تزئینی و کاربردی تقسیم می شود.

از دیرباز تا کنون، پارچه های کاربردی مورد استقبال صنایع مختلف قرار گرفت که با پیشرفت صنایع پتروشیمی پارچه هایی با کارآیی بهتر، کیفیت بالاتر و مستحکم تر به تولید رسید که می توان گفت برخی از آن ها تنها جنبه کاربردی داشته و بر زیبایی این محصول چندان کار نشده است.
نوعی از این پارچه ها، برزنت است که از ترکیب الیاف طبیعی و پنبه ای با مواد پلیمری مانند پلی استر به تولید می رسد‌.
پارچه برزنت بسته به نوع مواد تولیدی خود به انواع مختلفی تقسیم می شود که هریک، کاربرد گسترده ای در حوزه های مختلف دارد.
پارچه برزنت کامیون، نوعی پارچه بسیار مقاوم، منعطف و ضد آب است که برای پوشش بار ماشین های باری اعم از کامیون استفاده می شود؛ اما قابلیت منحصربفرد این محصول باعث شده تا مورد توجه دیگر صنایع نیز قرار بگیرد.
برای مثال برزنت کامیون را برای تولید انواع چتر، سایبان، خیمه، روکش کالا، روکش پالت، چادر اسکلتی و غیره نیز به کار می برند.
این نوع برزنت کیفیت منحصربفردی دارد، البته قیمت چادر برزنت کامیون مقرون بصرفه است

لیست قیمت چادر برزنت کامیون

همانگونه که مستحضرید، برزنت های کامیون پارچه های بسیار مقاومی هستند که می توانند در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاومت داشته باشند.
این پارچه منحصربفرد، در چندین لایه متفاوت به تولید می رسد که لایه رویه آن از چرم مصنوعی برای عایق رطوبت و منعطف بودن پارچه به کار رفته است.
قیمت چادر برزنت کامیون با توجه به کیفیت بسیار بالای پارچه، مقرون بصرفه می باشد، البته نوع مواد تولید، نوع مارک، مرکز خرید و روش دسترسی به پارچه از مواردی هستند که با این اوضاع بد اقتصادی بر قیمت پارچه تاثیر می گذارند.
اما چگونه و از کجا می توان معتبرترین مرکز را با روشی قابل اعتماد پیدا کرد؟
این روزها شرکت های زیادی اقدام به فروش پارچه برزنت کامیون کرده اند که ما هیچ شناختی از آن ها نداریم، پس چگونه بهترین را انتخاب کنیم؟

در ادامه مباحثی را در این باره ارائه خواهیم داد. 

سفارش آسان برزنت کامیون درجه یک

شرکت معتبر و اینترنتی توزیع عمده برزنت کامیون، یکی از قدیمی ترین مراکز فروشی است که سابقه زیادی را در این عرصه دارد.
این مجموعه سالهاست که مورد رضایت بازار داخلی و مشتریان قرار گرفته و دلیل این محبوبیت، صداقت در فرایند کار آن می باشد، چرا که اولویت کار خود را رضایت مشتری و بر مبنای منفعت هر دو طرف معامله آغاز به فعالیت نموده است.

اگر می خواهید از لیست بهترین و ارزانترین قیمت چادر برزنت کامیون مطلع شوید، یا قصد خرید دارید، با مشاورین این مرکز تماس حاصل فرمایید. 

فروشگاه چادر کانتینری | سفارش بهترین چادر کانتینری...
قیمت پارچه برزنت سبک | بازار فروش آنلاین برزنت درج...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat