دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی ماشین | مرکز فروش چادرهای برزنتی با کیفیت

price-car-tarpaulin-tents قیمت چادر برزنتی ماشین

 قیمت چادر برزنتی ماشین با بالاترین کیفیت در بزرگ ‌ترین مرکز فروش چادرهای برزنتی کاملا اقتصادی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش به صورت عمده و مستقیم در کمترین زمان ممکن می‌ توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

مشخصات بهترین چادر برزنت برای ماشین

همانطور که مستحضر هستید چادرهای خودرو به منظور حفاظت و پوشش وسایل نقلیه به کار می رود. به همین دلیل نیاز به ویژگی هایی دارند که بتوانند به خوبی از پس وظیفه محول شده بر بیایند.

در حال حاضر انواع و اقسام چادر های خودرو با جنس های مختلف در بازار یافت می گردد اما با توجه به قابلیت ها و ویژگی های مناسبی که پارچه های برزنتی دارند به عنوان بهترین گزینه برای تولید چادر خودرو به شمار می روند.
پارچه های برزنتی به دلیل داشتن مقاومت و طول عمر بالا در برابر بسیاری از عواملی که منجر به پوسیدگی و از بین رفتن پارچه ها میشوند. به موثر ترین شکل ممکن قادر به پیشگیری از نفوذ عوامل مخرب بدنه و زنگ بدنه خودرو هستند.
به طور کلی بهترین چادر برزنتی ماشین باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین دارای وزنی سبک باشد که کاربران بتوانند به راحتی آن را به صورت تنهایی بر روی خودرو نصب کنند. از دیگر مشخصات و ویژگی های بهترین چادر برزنتی خودرو داشتن مقاومت بالا در برابر عبور مایعات می باشد همچنین چادرهای برزنتی خودرو باید مانع از تابش اشعه های نور خورشید شوند.
شایان ذکر است که چادرهای برزنتی خودرو دارای مقاومت بالایی در برابر کپک زدگی و همچنین عوامل شیمیایی می باشد. از آنجایی که این پارچه ها بیشتر در معرض قرار گرفتن مواد شیمیایی مانند: بنزین و روغن های خودرو هستند، مقاومت در برابر مواد شیمایی لازمه طول عمر آن ها می باشد. زیرا در غیر این صورت خیلی زود پوسیده و غیر قابل استفاده می شوند

عوامل موثر بر قیمت چادر برزنتی ماشین کدام اند؟

 در حال حاضر قیمت چادر برزنتی ماشین به عوامل متعددی در بازار بستگی دارد. از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت چادر برزنتی ماشین می توان به مواردی مانند: کیفیت، رنگ بندی، مرکز فروش و شیوه خرید اشاره کرد.

همانطور که مستحضر هستید خرید چادر برزنتی خودرو با کیفیت بالا معمولاً نیاز به پرداخت هزینه های بالاتری دارد.
اما اگر شما یک مرکز فروش معتبر و یا یک نمایندگی مناسب که به صورت آنلاین در حال فعالیت هست را برای خرید خود انتخاب کنید مطمئنا مبالغ کمتری را بابت چادر برزنتی ماشین پرداخت خواهید کرد.

سفارش آسان بهترین چادر خودرو 

همانطور که گفتیم قیمت چادر برزنتی ماشین در بازار با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می گردد. بنابراین در صورت خرید چادر برزنتی خودرو به صورت آنلاین مستلزم پرداخت هزینه های کمتری خواهید بود.

اما مزیت خرید آنلاین فقط در خرید مقرون به صرفه و اقتصادی نمی باشد. یکی دیگر از مهمترین ویژگی و مزیت خرید به صورت آنلاین خرید و ثبت سفارش آسان است. به نحوی که خریداران به راحتی در منزل خود بدون نیاز به صرف زمان بیشتر قادر به خرید هستند.
مجموعه فروش ما یکی از مراکز معتبر و فعال در زمینه عرضه انواع و اقسام چادر و وسایل نقلیه بوده که به صورت آنلاین محصولات خود را به بازار ارائه می دهد لذا شما می توانید در هر زمان و هر مکانی که قرار دارید به راحت ترین وجه ممکن جهت ثبت سفارش و خرید با ما ارتباط برقرار کنید.
قیمت پارچه برزنت سبک | بازار فروش آنلاین برزنت درج...
برزنت ضد حریق | بازرگانی فروش عمده برزنت نسوز
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat