دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی ماشین | برترین و معتبرترین فروشگاه عرضه چادر برزنتی ماشین

bartarin-motabartarin-foroshghah-arze-chador-berezenti-mashin-1 چادر برزنتی ماشین

 از چادر برزنتی ماشین داخلی و چادرهای سفارشی ماشین گرفته تا چادر ماشین ضد آتش در فضای باز و چادر های مخصوص فضای پارکینگ، در واقع صدها پوشش خودرو برای انتخاب وجود دارد. بنابراین ، وقتی نوبت به خرید چادر ماشین می رسد، مهم است که تفاوت بین انواع مختلف چادرها را درک کنید. برای داشتن بهترین محافظت باید به برترین و معتبرترین مراکز فروش در کشور مراجعه کنید تا بتوانید این محصول را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

مرکز خرید چادر برزنتی ماشین 

اولین و مهمترین کار، هنگام خرید بهترین چادر برزنتی ماشین، انتخاب یک نام تجاری معتبر و مطمئن می باشد،. برند هایی مانند دنیای چادر بهترین روکش های اتومبیل موجود در بازار را با بالاترین کیفیت ممکن طراحی و تولید می کنند. آنها می دانند که برای طراحی روکش اتومبیل چه کاری لازم است تا چادر مورد نظر بتواند در برابر عناصر محیطی مقاومت کند.
مورد دیگری که باید به دنبال آن باشید این است که آیا چادر برزنتی ماشین یک پوشش مناسب جهانی است یا یک پوشش مناسب اتومبیل. شما باید تصمیم بگیرید که آیا به روکش داخل اتومبیل نیاز دارید یا روکش ماشین در فضای باز. اگر وسیله نقلیه خود را برای مدت زمان طولانی در خیابان یا محل عبور خود پارک کنید، به روکش اتومبیل در فضای باز ضد آب نیاز دارید. روکش های اتومبیل در فضای باز به اندازه کافی سخت هستند تا از آب و هوای شدید، شیره درخت، فضله پرندگان و موارد دیگر محافظت کنند.

از طرف دیگر، روکش های داخل خودرو برای محافظت در برابر ذرات گرد و غبار و برجستگی های کوچک و خراش هایی ساخته شده است که می تواند در یک پارکینگ ایجاد شود. یا، اگر به دنبال محافظت طولانی مدت از خودروی خود هستید، حتی ممکن است یک کیسه اتومبیل را انتخاب کنید، که کل وسیله نقلیه شما را محصور می کند و از تماس با هر گونه آلودگی جلوگیری می کند. 

معتبرترین فروشگاه عرضه چادر برزنتی ماشین 

 مجموعه دنیای چادر برترین و معتبرترین عرضه کننده انواع چادر برزنتی ماشین از نوع پلی استر با پوشش پی وی سی ۹۰۰ گرم در مترمربع ؛ محافظت در برابر UV قارچ کش در ۲۱ رنگ و پارچه پلی استر با پوشش ۶۰۰ PVC گرم در متر مکعب در ۲۱ رنگ و همچنین چادر نسوز با پوشش پلی اورتان می باشد. این نوع پارچه ها کاربرد های مختلفی دارند.


مهمترین اولویت دنیای چادر کیفیت است. ما همواره بر کیفیت محصولات خود تأکید داریم. مواد اولیه، فرآیندها و محصولات ما درجه یک است. تیم متخصص ما دائماً در جهت بهبود فرآیندهای تولید محصولات برزنتی تلاش می کند تا هر محصولی که به بازار فروش عرضه می شود، از بالاترین استانداردهای کیفیت برخوردار باشد.
ما تمام محصولات خود را از مواد درجه یک تهیه می کنیم، در نتیجه کیفیت چادر برزنتی ماشین تولید شده ما تضمین شده است. هر کدام از محصولات ما دارای مجوزهای لازم همراه با گواهی کیفیت و گزارش های بازرسی است.
چادر برزنتی ماشین | نحوه انتخاب و خرید چادر برزنتی...
چادر کودک شمعی مکعبی کوچک | کارخانه تولید چادر کود...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat