دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت ضد حریق | بازرگانی فروش عمده برزنت نسوز

Fireproof-tarpaulins برزنت ضد حریق

برزنت ضد حریق را با کیفیت عالی و قیمت مناسب، در کمترین زمان ممکن به صورت اینترنتی از شرکت بازرگانی فروش عمده برزنت نسوز می توان خریداری کرد.

پارچه برزنت ضد حریق چیست؟

همانگونه که مستحضر هستید، علم در حال پیشرفت است و ما انسان ها نیز طبق این پیشرفت خواهان محصولات و تولیدات متنوع تر، پیشرفته تر و پرکاربردتر هستیم که باعث سهولت انجام فعالیت های روزمرگی هر حوزه ای شود.

یکی از خواسته ها و نیازهای ما در برخی از صنایع، پارچه ای نسوز بود که بتواند در برابر حرارت بالا مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
پارچه برزنت نسوز، گزینه ای از این محصولاتی بود که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنایع پتروشیمی جهت مصارف گوناگونی به تولید رسید.
این نوع برزنت را با نام برزنت ضد حریق، برزنت ضد آتش و پارچه نسوز نیز می شناسند و خود در چند نوع متفاوت تولید می شود که کیفیت و مقاومت یکسانی هم ندارند.
• برزنت ضد حریق سیلیکونی: این پارچه از مقاومترین نوع برزنت ها است که قادر به تحمل دمای 300 درجه سانتیگراد می باشد و به دلیل استفاده از سیلیکون در ساخت آن، مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارد. این پارچه می تواند در برابر اسید و روغن نیز مقاومت کند.
• برزنت ضد حریق فویلدار: این نوع پارچه ضد آتش، به نسبت سایر انواع برزنت های نسوز می تواند دما و حرارت بیشتری را تا دمای 500 الی 800 درجه سانتیگراد تحمل نماید. فویل مورد استفاده در ساخت این پارچه باعث افزایش مقاومت مکانیکی آن می شود.
برزنت نسوز آزبست: این پارچه از آزبست که یک الیاف طبیعی سفید رنگ است تولید می شود، که به آن برزنت سفید می گویند. از این محصول در تولید لباس های ضد حریق استفاده می کنند.
برزنت ضد حریق تفلون دار: این پارچه نیز نوعی برزنت ضد آتش است که اگر بر روی پارچه فایبرگلاس یک لایه تفلون کشیده شود، پارچه های نسوز تفلون دار تولید می شود.

کاربرد عمده پارچه برزنت ضد حریق

همانطور که اشاره شد، از این پارچه در محل هایی با حرارت زیاد استفاده می کنند که قادر است دمای بالایی را تحمل کند.
تحمل حرارت در شرایط ناپایدار تا ۱۲۶۰ درجه سانتی گراد و مقاوم در برابر جرقه های آتش از بهترین ویژگی های این پارچه منحصربفرد به شمار می رود.
این نوع برزنت عایق حرارتی و جاذب صدا می باشد که در برابر خوردگی، اسید و اشعه UV مقاومت بالایی دارد.
مزیت های بسیار برزنت ضد حریق باعث کاربردی بودن پارچه شده است که از این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• پروژه های ساختمانی
• جهت عایق بندی، دیگ های بخار، درزگیری دریچه های مرتبط با مشعل
• تولید انواع دستکش و لباس نسوز
• عایق کاری قالب ها در صنایع ریخته گری و ساختن پناهگاه ها

• محافظت در برابر الکتریسیته ساکن 

بازرگانی فروش عمده برزنت نسوز

 شرکت معتبر فروش انواع برزنت ضد آتش، یکی از برترین مراکز توزیع عمده در کشور است که باکیفیت ترین برزنت ضد حریق را با قیمت منصفانه به فروش می رساند.

این مجموعه در راستای دسترسی راحت تمامی کاربران در سرتاسر کشور، به جمع فروشندگان دنیای مجازی پیوسته و به عنوان بازرگانی بزرگ آنلاین داخلی فعالیت می کند.
جهت خرید عمده و اینترنتی انواع پارچه برزنت نسوز ،می توانید همین حالا با کارشناسان خبره این مرکز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.
قیمت چادر برزنتی ماشین | مرکز فروش چادرهای برزنتی ...
چادر ضد آب راه راه آبی| مهمترین کاربرد چادر ضد آب ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat