دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ضد آب راه راه آبی| مهمترین کاربرد چادر ضد آب راه راه آبی چیست؟

mohemtarin-karbord-chador-zedab-vahvah-chist- چادر ضد آب راه راه آبی

آیا می توانید از چادر ضد آب راه راه آبی خودرو در فضای باز استفاده کنید؟ می توانید، اما چادر های داخل پارکینگ به طور کلی از موادی ساخته می شوند که تنفس بیشتری دارند. این به شما کمک می کند تا گرما و تراکم بین درپوش و ماشین به دام نیفتد. این محافظ ها ممکن است نرم تر نیز باشند تا از رنگ خودروی یا لایه موم شما محافظت کنند. این بدان معنی است که آنها به اندازه پوشش های بیرونی دوام ندارند. همچنین کپک زده و در برابر پوسیدگی مقاوم هستند تا پوشش هرگز شروع به پوسیدگی و از هم گسیختگی نکند. مهمترین کاربرد چادر ضد آب راه راه آبی این است که از خودروی شما در برابر عناصر محیطی مانند، باد، باران، نور آفتاب، تگرگ، خراش، شیره درختان، فضولات حیوانات و ... محافظت کنند. 

انتخاب و خرید بهترین چادر ضد آب راه راه آبی 

از طرف دیگر، چادر ضد آب راه راه آبی اتومبیل در فضای باز به گونه ای طراحی شده اند که ضد آب بوده و جذب کمتری دارند. فقط آن را تکان دهید و عملا خشک است. همچنین از مقاومت بیشتری در برابر اشعه ماورا بنفش برخوردار بوده و ممکن است قلاب های اضافی برای اتصال آن به خودرو شما داشته باشد. این کمک می کند تا در هنگام طوفان، پوشش خودرو از ماشین جدا نشود. 

انتخاب مواد و سبک چادر ضد آب راه راه آبی 

تعدادی پارچه مختلف وجود دارد که برای تولید چادر ضد آب راه راه آبی خودرو استفاده می شود. مواد مورد نیاز شما واقعاً به این بستگی دارد که اتومبیل شما در فضای داخلی یا خارج از منزل نگهداری می شود و ممکن است تحت چه نوع آب و هوایی باشد. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که ماشین شما همیشه در معرض نور شدید و در معرض دمای گرم قرار دارد، می خواهید یک پوشش اتومبیل پیدا کنید که دارای تنفس و مقاومت در برابر اشعه ماورا UV بنفش باشد.
شما نمی خواهید همه آن گرما بین پوشش و ماشین شما جمع شود. از طرف دیگر، کسانی که در مناطقی که طوفان های مکرر دارند زندگی می کنند، قطعاً خواهان چادرهایی هستند که به راحتی در برابر آب مقاومت کند.

اگر می خواهید اتومبیلی را که مرتباً رانندگی می کنید بپوشانید، احتمالاً یک چادر ضد آب راه راه آبی سبک می خواهید که به راحتی بتوانید آن را باز کرده و یا ببندید. از طرف دیگر، اگر می خواهید اتومبیلی را که قصد دارید ماه ها آن را پارک کنید و از آن استفاده نکنید،، ممکن است به یک چادر مناسب تر نیاز داشته باشید که بتواند بدنه خودرو را محکم بغل کند. 

اندازه گیری وسیله نقلیه جهت سفارش چادر ضد آب راه راه آبی 

قبل از اینکه چادر ضد آب راه راه آبی اتومبیل را سفارش دهید، در مورد آنچه که برای انجام این روکش نیاز دارید تصمیم بگیرید - آیا در داخل خانه است یا در فضای باز؟ آیا نیاز به ضد آب بودن یا مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش دارد؟ سپس شما باید اتومبیل خود را از سپر به سپر، یک طرف به آن طرف (از خارجی ترین لبه آینه های خود) و بالا به پایین (از پایین چرخ تا بالاترین قسمت اتومبیل) اندازه بگیرید. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که یک روکش اتومبیل کاملاً متناسب سفارش دهید. 

برزنت ضد حریق | بازرگانی فروش عمده برزنت نسوز
چادر ضد آب راه راه آبی| ویژگی های مهم چادر ضد آب ر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat