دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنت سفید | فروش پارچه برزنت برای چادر

sefidberezent1 قیمت پارچه برزنت سفید

 قیمت پارچه برزنت سفید علی رغم کیفیت بسیار بالایی که این پارچه منحصربفرد دارد، اقتصادی می باشد. شرکت فروش پارچه برزنت برای چادر انواع برزنت های سفید را که از کیفیت و قیمت بسیار مطلوبی برخوردار هستند به صورت عمده و آنلاین توزیع می کند.

از پارچه برزنت چه می دانید؟ 

برزنت، پارچه ای ضد آب است که از جنس پلی استر، پلی استر پنبه و نخ های پنبه ای و یا کرباس می باشد.
این پارچه در عرض های ۲۰۰ سانتی متر، ۱۵۰ سانتی متر و۱۰۰ سانتی متر تولید و روانه بازار می گردد که بر اساس نوع کاربرد و جنس پارچه نیز به دسته های مختلفی تقسیم می شود.
تمامی انواع برزنت ها به ویژه برزنت سفید، ضخیم بوده و در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاومت کافی دارند، به همین جهت بیشتر برای تولید انواع چادر و سایبان مورد استفاده قرار می گیرد.
البته رنگ بندی پارچه های برزنتی زیاد است با این حال که طرح چندانی ندارند؛ اما از میان تنوع رنگی، رنگ سفید به دلیل منحصربفرد بودن طرفداران بسیاری دارد.
برزنت ها معمولا پارچه هایی دارای روکش هایی از جنس پلاستیک و یا یورتان هستند که همین پارچه سبب ضد آب، ضد باد، ضد یخ زدگی و ضد حرارت بودن پارچه می گردد؛ البته این پارچه در برابر اشعه ماورإ بنفش نور خورشید، مواد شیمیایی و کپک زدگی نیز بسیار مقاومت دارد.

علی رغم کیفیت و زیبایی، قیمت پارچه برزنت سفید نیز بسیار مناسب می باشد و این موضوع هم باعث افزایش محبوبیت پارچه می گردد. 

کاربرد عمده پارچه برزنتی سفید

همانطور که مستحضر هستید، برزنت ها انواع مختلفی دارند که برزنت سفید یکی از محبوب ترین رنگ های پرطرفدار در بازار می باشد که کاربرد بسیاری دارد.
علت اصلی تمایز و خواهان زیاد این نوع پارچه، نسبت به سایر برزنت ها، رنگ روشن آن است که به عنوان یک رنگ منحصربفرو و بی نظیر سبب آرامش درونی می شود و بیشتر برای دکوراسیون داخلی مناسب می باشد.
بی شک با برپایی چادرهای حلال احمر برخورد داشته اید و قطعا دیده اید که رنگ این چادرها سفید بوده که این محصول همان پارچه برزنتی سفید است و حتی از میان چادرها می توان به چادر عشایری و چادرهای مسافرتی نیز اشاره کرد.
استفاده از پارچه برزنتی سفید برای پرده ها، پوشش های بالکن و تراس ها نیز بسیار شایان به ذکر است و دلیل اصلی این کاربرد بیشتر به جهت رنگ برزنت خواهد بود و حتی برپایی آلاچیق در تالارها و سال های پذیرایی و دوخت کیسه های خرید هم نمونه ای از کاربردهای این پارچه ضد آب می باشد.

کاربرد عمده و افزایش فروش نیز از مسائلی هستند که بر قیمت پارچه برزنت سفید تاثیر می گذراند. 

خرید ارزانترین قیمت پارچه برزنت سفید

 این روزها قیمت و کیفیت، هر دو از مهمترین فاکتورهایی است که باید به هنگام خرید لحاظ گردد و این موارد خود تحت تاثیر موارد زیادی تعیین می گردند.

قیمت پارچه برزنت سفید در بازار به عواملی چون، نوع مواد به کار برده شده در پارچه، میزان کیفیت آن، مارک شرکت سازنده، نوع مرکز تولید، شرکت تولید کننده و نحوه خرید پارچه بستگی دارد.
شرکت معتبر خرید عمده انواع برزنت یکی از بهترین توزیع کنندگان عمده در بازار داخل است که بهترین پارچه برزنتی سفید را با روش خرید جدید اینترنتی و با حذف واسطه ها به فروش می رساند.
جهت خرید عمده و آنلاین برزنت سفید باکیفیت ارزان، همین حالا سفارش خود را از طریق مشاورین این مرکز ثبت نمایید.
برزنت برای روکش ماشین | بازرگانی فروش عمده برزنت چ...
فروش برزنت بالکن | عرضه مستقیم انواع برزنت تراس و ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat