دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی مسافرتی قیمت | مرکز چادرهای مسافرتی ارزان

MMMMsss77 چادر برزنتی مسافرتی قیمت

چادر برزنتی مسافرتی قیمت مناسب را با تضمین کیفیت همین حالا می توانید در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. مرکز چادرهای مسافرتی ارزان بهترین برزنت مسافرتی را به صورت عمده و اینترنتی عرضه می کند.



چادر برزنتی مسافرتی و ویژگی های پارچه

همانگونه که می دانید، مسافرت یکی از تفریحاتی می باشد که افراد اهل تفریح و گردش طالب آن هستند؛ اما این تفریح ملزم به نکات و حتی لوازم ضروری است که طبق شرایط و استانداردهایی باید به همراه داشته باشیم.
چادرهای مسافرتی یکی از حیاتی ترین وسایل تفریح و مسافرت است که جهت استفاده در هر شرایط آب و هوایی باید آن را به کار ببریم؛ اما بهتر است ببینیم یک چادر مسافرتی خوب و مناسب باید چه ویژگی هایی را داشته باشد، تا بتوان شرایط و موقعیت خوبی را برای فرد استفاده کننده خلق کند؟
یک چادر مسافرتی ایده آل که در طول سفر ممکن است بارها از آن در مناطق و محل های مختلفی استفاده گردد باید به گونه ای باشد که در وهله اول به عنوان یک پناه گاه به کار رود و یک محیطی ایمن و حریم خصوصی بسیار عالی را برای فرد دست و پا کند.
چادرهای مسافرتی که مدت هاست به لوازم سفر اضافه شده اند، روز به روز با پیشرفت تمامی عرصه ها در طرح، مدل و حتی کارآیی بهتر طراحی و تولید می گردند.
در بازار چادرهای مسافرتی با جنس و مدل های متفاوتی وجود دارد که شاید بسیاری از آن ها ایده آل و مناسب جهت استفاده نباشند.
نوع پارچه استفاده شده برای دوخت چادر مسافرتی بسیار مهم است، چرا که این پارچه باید دارای ویژگی ها و خصوصیاتی باشد که موجب تمایز آن با دیگر پارچه ها شود.
یکی از مهم ترین ویژگی یک چادر مسافرتی خوب، ضد آب بودن آن محصول است که این ضد آب بودن به عواملی نظیر جنس بدنه، جنس پایه و دوخت چادر مسافرتی بستگی دارد.
برزنت ها بهترین گزینه مناسب جهت دوخت چادرهای مسافرتی هستند، که ضد آب، ضد حرارت، ضد اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، ضد خراش، ضد ضربه، ضد مواد شیمایی و کپک زدگی می باشند.




از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه برزنت مسافرتی

همانگونه که می دانید، افراد اهل گردش و تفریح زیاد هستند که دائما اوقات فراغت خود را در طبیعت بگذرانند.
از آنجایی که چادر مسافرتی از اغلام ضروری سفر به شمار می رود و برزنت ها نیز پارچه های کاربردی جهت دوخت این پارچه، پس به واسطه کیفیت جنس خوبی که دارند، از فروش بالایی برخوردار می باشند.
برزنت ها با وجود کارآیی بسیار و مقاومت بالا، قیمت مناسبی دارند؛ اما عواملی هستند که بروی قیمت خرید پارچه برزنت مسافرتی بی شک تاثیرات منفی و یا مثبت زیادی خواهند گذاشت.
از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت ها، جنس پارچه و مواد به کار برده در تولید پارچه است که این میزان ممکن است در تولیدی های گوناگون متفاوت باشد.
یا می توان گفت اصلی ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت ها، دخالت دست واسه گران است که ممکن است حتی گاهی دو برابر بر قیمت فروش بیافزایند.
چادر برزنتی مسافرتی قیمت مناسب که کیفیت بالایی داشته باشد، صد در صد گزینه مناسبی برای خرید می باشد.



خرید چادر برزنتی مسافرتی قیمت مناسب

چادر برزنتی مسافرتی قیمت ارزان از جمله محصولات پرفروش است که به جهت کاربرد در مصارف مختلفی نیز، بسیار مورد توجه صنایع دیگر قرار گرفته است.
مرجع بزرگ تجاری توزیع عمده انواع برزنت، از خوش نام ترین و پر آوازه ترین شرکت هایی در کشور می باشد که به جهت فروش محصولات درجه یک صاحب این شهرت و اعتبار گردیده است.
این مرکز بهترین چادر برزنتی مسافرتی قیمت اقتصادی را با تضمین کیفیت و همراه با خدماتی نظیر ارائه مشخصات کامل محصول، در اختیار شما کاربران گرامی قرار می دهد.

چادر برزنتی دست دوم| مهمترین مزیت چادر برزنتی دست ...
پخش مشمع کانتینری | فروش ویژه مشمع کانتینری در ایر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat