دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پخش مشمع کانتینری | فروش ویژه مشمع کانتینری در ایران

MMMMsdfsdf444k پخش مشمع کانتینری

پخش مشمع کانتینری درجه یک و ارزان قیمت به صورت اینترنتی و با قیمت ارزان در این مرجع رسمی امکان پذیر است. از مرکز فروش ویژه مشمع کانتینری در ایران به صورت عمده و با قیمت پایین خرید کنید.




مشمع کانتینری و کاربرد عمده ای که دارد

مشمع کانتینری نوعی پارچه برزنت درجه یک و پرکاربردی است که در بازار با نام های دیگری نظیر چار کانتینری، برزنت کانتینری، پارچه ترانزیتی، روکش کانتینری و ... شناخته می شود.
این نوع برزنت یک پارچه بسیار مقاوم و ضد آب است که جهت ترانزیت نمودن ماشین های باری اعم از تریلی، کامیون، نیسان، وانت و غیره استفاده می گردد.
همانگونه که می دانید هر صنعتی قوانین خاص خود را دارد که فعالان آن عرصه بایستی تابع این صنعت باشند و از قوانین آن پیروی کنند.
صنعت حمل و نقل نیز شرایط خاص خود را دارد که طبق این قوانین باید ماشین های باری، حتما از روکش ماشین جهت حمل بار و یا ترانزیت استفاده نمایند.
این چادر ماشین باید قادر باشد در برابر، رطوبت، باد، باران، تگرگ، ضربه، خراش، اشعه ماورابنفش نور خورشید مقاومت کند که مشمع کانتینری با داشتن تمام شرایط لازم، مجاز به استفاده در این صنعت می باشد.
مشمع کانتینری در برابر آتش گرفتن خاصیت خود خاموش شونده است و حتی به دلیل وجود UV Resistant در برابر اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، مواد شیمیایی، اسیدی، قلیایی و ... مقاومت دارد.
از کاربردهای دیگر این نوع برزنت که به سبب ویژگی های ساختاری آن است، می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• انواع کاور و سایبان
• سقف های تیرچه بلوک ساختمانی
• ساخت اتاق های سبک چادری
• چادرهای بنری، کالسکه و آلاچیق
• ایزوله کردن اعضای متفاوت ساختمانی


انواع مشمع کانتینری درجه یک و ارزان قیمت

همانگونه که مستحضر هستید، مشمع کانتینری از انواع برزنت های درجه یک و ارزان قیمتی است که کاربرد بسیار وسیعی در اکثر صنایع دارد.
برزنت ها همگی پارچه های مقاوم و ضد آب هستند، اما مشمع کانتینری از مستحکم ترین انواع برزنت است که خود به واسطه تعداد لایه های تشکیل شده دارای انواع متفاوتی می باشد.
مشمع کانتینری از دو لایه تشکیل می شود که با نام های مشمع کانتینری یک رو و مشمع کانتینری دو رو در بازار پارچه شناخته می شوند.
• مشمع کانتینری یک رو: این نوع مشمع کانتینری دارای یک لایه چرم مصنوعی است که رویه دیگر آن از پارچه تشکیل می گردد. لایه چرم مصنوعی این نوع برزنت باعث ضد آب، ضد حرارت، ضد آتش، ضد ضربه، منعطف بودن و مستحکم بودن پارچه می گردد که این موضوع باعث ایجاد یک امتیاز مثبت در این نوع برزنت می شود.
• مشمع کانتینری دو رو: مشمع کانتینری های دورو از دو لایه چرم مصنوعی تشکیل می شوند که این دو لایه باعث ایجاد مقاومت بیشتری در پارچه می گردد. میزان مقاومت، مستحکم بودن و انعطاف پذیری برزنت های دو رو به نسبت نوع یک (مشمع کانتینری یک رو) بیشتر است و کاربرد آن را گسترده تر می کند.
هر دو نوع این برزنت در مراکز پخش مشمع کانتینری با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب عرضه می گردد.



مرکز پخش مشمع کانتینری باکیفیت

مشمع ‌کانتینری به واسطه کیفیت بالا و ضد آب بودن کاربرد وسیعی در اکثر صنایع دارد.
مرکز پخش مشمع کانتینری از مراکز بسیار بزرگ و معتبری است که بهترین انواع برزنت ها را که مشمع کانتینری نمونه ای از آن می باشد، با کیفیت بسیار بالا و قیمت زیر بازار عرضه می کند.
این مجموعه در تلاش است تا با افزایش کیفیت اعتبار خود را در بازار داخلی حفظ کند و حتی بیش از پیش باعث ارتقا کیفیت و در نتیجه فروش خود گردد.
جهت خرید مشمع کانتینری درجه یک و ارزان قیمت، با مشاورین مرکز پخش این مجموعه تماس حاصل فرمایید‌.

چادر برزنتی مسافرتی قیمت | مرکز چادرهای مسافرتی ار...
فروش چادر برزنتی ۱۲ متری| ۵ ویژگی مهم چادر برزنتی ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat