دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش چادر برزنتی ۱۲ متری| ۵ ویژگی مهم چادر برزنتی ۱۲ متری

vijhegi-chador-berezenti-12-nafare

چادر برزنتی ۱۲ متری مدل های مختلفی در بازار دارد و هر کدام از آنها دارای مزیت و معایب مخصوص به خود هستند. برخی از آنها ضد آب و نسوز طراحی شده اند برخی دیگر جادار و مقاوم. برای این که بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین نوع چادر ۱۲ متر را تهیه کنید نیاز است تا با ویژگی های هر کدام از چادرهای موجود در بازار آشنا شوید. اگر علاقه مند به این کار هستید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا مهمترین آنها را بررسی کنیم.


بررسی انواع چادر برزنتی ۱۲ متری

چادر برزنتی ۱۲ متری از مواد مختلفی تولید می شود که هر کدام از آنها ویژگی های مخصوص به خود را دارند. از معروف ترین آنها می توان به چادر برزنتی بوم اشاره کرد. بوم را نمی توان از نظر فنی "ضد آب" نامید، زیرا بافت است و بنابراین دارای سوراخ های ریزی در بین الیاف پارچه است. با این حال، بیشتر بوم های موجود در بازار با یک ماده ضد آب پوش داده می شوند تا در برابر آب مقاوم باشند، اما در چند بار اول که چادر بوم در معرض باران قرار می گیرد، ممکن است مقدار کمی آب از طریق بوم و درز خیس بخورد. این کاملا طبیعی است و باید فیبرها در معرض آب قرار بگیرند تا یک مانع ضد آب تشکیل شود. برای جلوگیری از این کار می توانید چادر خود را در باغچه برپا کنید ، آن را شلنگ کرده و بگذارید چندین بار خشک شود – این کار "چاشنی" نامیده می شود و باعث کوچک شدن بوم و افزایش مقاومت آن در امتداد درزهای موجود می شود و چادر را ضد آب می کند.
ایران از شدیدترین شرایط آب و هوایی و زمین های جهان برخوردار است و داشتن الیاف پلی استر بافته شده در پایه بوم پنبه ای مزایای بسیاری دارد. پلی استر در بافت بدین معناست که بوم بسیار سخت تر است، کمتر در معرض گرفتگی و پارگی است، تمیز کردن آن راحت تر و خشک کردن آن سریعتر است. نصب کردن و نیز جمع کردن این نوع چادر در سریع ترین زمان اتفاق می افتد. بوم های پلی استر قابل تنفس هستند و آب کمتری به خود می گیرند و بنابراین در برابر کپک بسیار مقاوم تر از بوم پنبه ای خالص هستند.
چادر پی وی سی از دیگر چادر برزنتی ۱۲ متری معروف و مهم در بازار است که مزیت های بسیاری خوبی نسبت به دیگر چادرهای موجود در بازار دارد. آنها کاملا ضد آب، سبک، مقاوم و نیز نسوز هستند و قابلیت استفاده در هر جایی را دارند.
شما می توانید از چادر برزنتی ۱۲ متری پی وی سی در هر جای استفاده کنید. از مناطق سردسیر تا مناطق گرمسیر جنوب.

خرید ارزان قیمت چادر برزنتی ۱۲ متری 

برای خرید چادر برزنتی ۱۲ متری پی وی سی، پلی استر، بوم و دیگر محصولات یم توانید به صورت اینترنتی به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید تا از محصولات با کیفیت این مجموعه لذت ببرید و خرید خود را با حداقل قیمت انجام دهید.
پخش مشمع کانتینری | فروش ویژه مشمع کانتینری در ایر...
چادر های برزنتی ۱۲ متری | ویژگی های مهم چادرهای ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat