دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت برزنت| لیست قیمت برزنت شمعی درجه یک

list-gheymat-berezent-sham_20201229-114608_1
لیست قیمت برزنت شمعی را می توانید از مراکز بزرگ تولید کننده و یا عرضه کننده با یک تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به دست بیاورید. به عنوان مثال می توانید با مسئول فروش دنیای چادر در این باره صحبت کنید. مشاوران دنیای چادر با بهره مندی از دانش و تخصص لازم در زمینه فروش محصولات برزنتی، می توانند شما را در این کار راهنمایی نمایند تا محصولی کارآمد و متناسب با نیازتان خریداری کنید.

معیارهای انتخاب برزنت شمعی درجه یک

مهمترین معیار انتخاب برزنت شمعی، کیفیت و قیمت است. اگر بتوانید محصول درجه یک خریداری کنید قطعا خواهید توانست برای سالهای طولانی از این محصول در محافظت از لوازم خود استفاده کنید. اگر در این زمینه تخصص لازم را ندارید، می توانید می توانید به شرکت دنیای چادر مراجعه نمایید و از راهنمایی کارشناسان و متخصصان این شرکت بهره مند شوید. برای سفارش محصولات این شرکت نیز می توانید به وب سایت اینترنتی دنیای چادر مراجعه کرده و ضمن سفارش از قیمت به روز آنها نیز با خبر شوید.
برزنت شمعی از نظر تنوع بسیار گسترده است و شما متناسب با نیاز و بودجه خود می توانید از آنها استفاده کنید. شما از برزنت های شمعی می توانید به عنوان روکش بار کامیون های حمل مواد و یا به عنوان چادر مسافرتی استفاده کنید.
قیمت برزنت شمعی به عوامل مختلفی بستگی دارد، مهمترین عامل و تاثیر گذار ترین عامل بر قیمت برزنت های شمعی، جنس پارچه و میزان مقاومت آنها است. به عنوان مثال قیمت برزنت های شمعی ۳ لایه نسبت به برزنت های تک لا و دو لایه گرانتر است. با کمی گشت و گذر در بازار منسوجات با قیمت های مختلفی روبرو می شوید. دلیل این امر وجود تنوع و همچنین کیفیت برزنت های عرضه شده می باشد.
همانطوری که در مطالب گذشته نیز بیان شد، بهترین راه و روش برای برآورد قیمت قیمت برزنت شمعی، محاسبه کلیه هزینه اولیه و ثانویه موجود می باشد. به عنوان مثال اگر برزنت انتخابی شما، ضد آب، نسوز و چند لایه باشد باید هزینه اضافه پرداخت کنید. البته بهتر است برای دریافت لیست قیمت انواع برزنت شمعی به مراکز عرضه کننده موجود؛ مانند شرکت دنیای چادر مراجعه کنید. 

تولید و عرضه برزنت شمعی درجه یک

کارخانه دنیای چادر از بزرگترین و معتبرترین کارخانجات تولید انواع برزنت شمعی با کیفیت و ارزان قیمت است، شما می توانید با مراجعه به این مرکز برزنت متناسب با نیاز خود را با حداقل قیمت تهیه کنید.

کارخانه دنیای چادر برای خرید عمده از این مرکز تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته بنابراین توصیه ما برای خرید برزنت شمعی خرید عمده است. شما می توانید محصولات تولیدی کارخانه دنیای چادر را به صورت آنلاین از وب سایت این کارخانه سفارش دهید. برای سفارشات اینترنتی نیز تخفیفات موجود اعمال خواهد شد پس نگران این موضوع نباشید.

خرید اینترنتی از وب سایت دنیای چادر ارزان تر و راحت تر است و نیازی به مراجعه حضوری خریداران ندارد و بعد از ثبت سفارش در کمترین زمان به آدرس شما ارسال خواهد شد. 

پارچه برزنت کیف در تهران | مرکز پخش عمده برزنت کیف...
لیست قیمت برزنت| لیست قیمت برزنت در کرج
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat