دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی دست دوم| مهمترین مزیت چادر برزنتی دست دوم چیست؟

mohemtarin-maziyat-chador-berezenti-dast-dovom
همانطور که همه می دانند مهمترین مزیت خرید چادر برزنتی دست دوم قیمت ارزان آن است، به طوری که شما با حداقل بودجه می توانید بهترین نوع چادر برزنتی را از بازار فروش خریداری کنید. با ما در ادامه همراه باشید تا مهمترین نکات خرید چادر برزنتی دست دوم را برای شما بازگو کنیم، با مطالعه این مطلب خواهید توانست انتخاب صحیحی داشته باشید.

چند نکته مهم هنگام خرید چادر برزنتی دست دوم 

۱. شرایط خارجی چادر
بهتر است هنگام خرید چادر برزنتی دست دوم به این نکته توجه کنید، و از چادری که قصد خریدش را دارید به خوبی بازرسی کنید. برای این کار بهتر است
 از نزدیک به چادر نگاه کنید.
 آیا چادر پاره است؟
 آیا درزها هنوز سالم هستند یا در حال از بین رفتن هستند؟
 آیا کف چادر هنوز سالم است، به بقیه چادر متصل است و سوراخ ندارد؟
 زیپ های هر قسمت چادر را بررسی کنید - آیا آنها به راحتی باز و بسته می شوند؟
ممکن است در ابتدا سوراخ های کوچکی در قسمت های از چادر اصلی دیده شود. اما تحت فشار یا در شرایط ضعیف، آن پارگی های جزئی ممکن است بدتر شود. از خرید چادری که سوراخ های بزرگ و یا کوچک دارند خودداری کنید.
۲. بوی چادر
چادر بدبو به معنای چند چیز است - بعضی از آنها قابل رفع هستند، بعضی دیگر به راحتی برطرف نمی شوند.
وارد چادر شوید و از حس بویایی خود برای تشخیص بوی بد چادر برزنتی دست دوم استفاده کنید!
اگر در زمان کنار گذاشتن چادر یا نگهداری چادر خشک نباشند مشکلی برای چادرها به وجود می آید و ممکن است چادر کپک بزند. این یک قانون شماره یک در مراقبت از چادر است - چادر را همیشه خشک نگه دارید.
در بعضی از چادرها، جایی که کپک خیلی گسترده نیست، می توان آن را با آب و صابون غیر شوینده شستشو داد، اما این بستگی به این دارد که در پارچه چادر جا افتاده است. اگر بوی چادر می رسد باید از نزدیک چادر را برای مشاهده علائم کپک نگاه کنید.
بوی دیگر چادر دست دوم، بوی استفراغ است. دیگران آن را بیشتر شبیه ادرار توصیف کرده اند. هیچکدام بوی خوبی ندارند. من شخصاً این را در چادر حس نکرده ام، بنابراین نمی توانم در مورد بوی استفراغ تأیید یا اطلاعات بیشتری به شما بدهم، اما این به دلیل پوشش پلی اورتان است که به قسمت زیرین چادر یا داخل چادر اعمال می شود.

۳. لوازمی که همراه چادر هستند
همانطور که چادر اصلی را از نظر وضعیت بررسی کردید، لوازم جانبی همراه چادر برزنتی دست دوم نیز نیاز به بازرسی دارند. برخی از قطعات / لوازم جانبی قابل تعویض هستند، بنابراین ممکن است به اندازه یک ملاحظه بزرگ نباشد، اما اگر در حال خرید آنها هستید، خوب است بدانید که کار می کنند.
به پشه بند نگاه کنید (در صورت وجود) - پارگی، درز و غیره را بررسی کنید اگر سگک هایی دارد که آن را می بندد، بررسی کنید همه آنها سالم باشند.

کیسه چادر - آیا چادر برزنتی دست دوم می تواند در کیسه ای که همراه آن است برگردد؟ آیا کیف می تواند چادر را در خود نگه دارد یا اینکه قابلیت آن را ندارد. باز هم مهم نیست، اما اگر کیفیت عالی نباشد با یک هزینه دیگر باید کیف مناسب برای چادر خریداری کنید. 

عرضه چادر برزنتی دست دوم| ارزان ترین فروشگاه ارائه...
چادر برزنتی مسافرتی قیمت | مرکز چادرهای مسافرتی ار...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat