دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

عرضه چادر برزنتی دست دوم| ارزان ترین فروشگاه ارائه کننده چادر برزنتی دست دوم

arzantarin-foroshghah-chador-berezenti-dast-dovom

عرضه چادر برزنتی دست دوم | ارزان ترین فروشگاه ارائه کننده چادر برزنتی دست دوم
فروشگاه دنیای چادر ارزان ترین مرکز در کشور است که خریداران چادر برزنتی دست دوم می توانند به صورت اینترنتی و یا حضوری به این مرکز مراجعه نمایند تا با ضمانت معتبر حتی برای محصولات دست دوم خرید خود را انجام دهند. این مرکز در کرج واقع بوده و شما می توانید به این مرکز یا نمایندگی دنیای چادر در تهران مراجعه کنید.


راهنمای خرید برزنتی دست دوم 

خرید چادر برزنتی دست دوم مانند خرید ماشین، لباس یا کت و شلوار است. به دلیل این که مدل های مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد، ممکن است موقع انتخاب آن دچار سردرگمی شوید. و گیجی می تواند به معنای انتخاب نادرست، یا حتی انصراف از خرید باشد.
جای نگرانی نیست ما در این مطلب به شما کمک خواهیم کرد. با رعایت این نکات مفید بهترین نوع چادر برزنتی دست دوم را با قیمت ارزان خریداری کنید.
1. تعداد افرادی که از چادر برزنتی دست دوم استفاده می کنند را در نظر بگیرید؟
همیشه این مفهوم را که یک چادر چهار نفره چهار نفر می خوابد نادیده بگیرید. ممکن است فقط سه خواب باشد، اما برای یک تجربه راحت دو نفر می توانند در چنین چادری بهتر استراحت کنند. مثلاً یک چادر چهار نفره به این معنی است که چهار نفر بدون فضای چمدان و غیره می توانند از آن استفاده کنند، بنابراین، یک خانواده چهار نفره باید به یک چادر شش نفره نگاه کند. این به شما اتاق برای تختخواب و مکان های کوچکتر برای ذخیره لباس و غیره می دهد.
2. به شرایط استفاده فکر کنید؟
بعضی از چادرها برای محیط های مختلف مناسب ترند. چادر تابستانی از ماده سبک ساخته می شود، تهویه زیادی دارد و احتمالاً برای شرایط سخت طراحی نشده اند. یک چادر سه فصلی به احتمال زیاد در باران شدیدتر و وزش باد به خوبی مقاوم است و از سرما محافظت می کند.

چادرهای زمستانی واقعی احتمالاً در کشور ما زیاد رایج است، زیرا شرایط ما خفیف تر است. با این حال ، اگر قصد اردو زدن در برف را دارید، پس چادر شما باید چادر زمستانی باشد و نه چادر سه فصلی. با دقت خرید کنید تا چادری متناسب با هوا تهیه کنید.
3. سهولت استفاده را در نظر بگیرید؟
هنگام خرید چادر برزنتی دست دوم باید به این نکته توجه کنید. سهولت استفاده و نصب چادر ضروری است. در صورت امکان، چادر را در مغازه برپا کنید، گرچه ممکن است همیشه این گزینه واقع بینانه نباشد. اما بهتر است قبل از خرید به آن توجه کنید..

بهترین و مناسب مرکز برزنتی دست دوم 

شرکت دنیای چادر بهترین و ارزان ترین مرکز خرید چادر برزنتی دست دوم در مدل های مختلف است. با مراجعه به این مرکز می توانید مدل های کم کارکرد را با قیمت خیلی ارزان خریداری کنید. دنیای چادر این محصولات را به صورت حضوری و اینترنتی برای شما عرضه می کند تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.
برای خرید حضوری از فروشگاه دنیای چادر می توانید به شهر کرج و یا تهران مراجعه کنید. البته قبل از خرید می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید.
چادر برزنت ضد آب | مرجع فروش بهترین چادرهای برزنتی
چادر برزنتی دست دوم| مهمترین مزیت چادر برزنتی دست ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat