دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی اسکلتی | نمایندگی خرید چادر برزنتی اسکلتی با بهترین قیمت

namayandegi-kharid-chador-berezenti-eskeleti

شرکت دنیای چادر از سال ۱۳۷۹ در کرج در حال طراحی و ساخت انواع مختلف چادر برزنتی اسکلتی ضد آب، نسوز و ضد پارگی است. چادرهای ما به دلیل دوام و راحتی بیشتر در همه شرایط آب و هوایی در سطح کشوری شناخته شده هستند. شما می توانید چادر های برزنتی اسکلتی خود را با قیمت بسیار ارزان و با ضمانت معتبر از دنیای چادر خریداری کنید، شما به راحتی می توانید این نوع از چادرها را نصب و به اندازه دلخواه خود تنظیم کنید. لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چادر اسکلتی وقت بگذارید و ادامه مطلب را مطالعه کنید.


چند نکته در مورد خرید چادر برزنتی اسکلتی برای کمپینگ

چادر برزنتی اسکلتی دارای قیمت (و وزن) بالاتری نسبت به چادرهای نایلونی سنتی هستند، اما مزایای آن بسیار زیاد است. پایداری، اتکای هوا، جادار بودن، دوام، مقاومت و تنفس یک چادر برزنتی باعث شده است که این چادرها علاقه مندان زیادی داشته باشند، به خصوص برای مسافران فصلی در فضای باز.
با داشتن مشخصات فنی و گزینه های فراوان، خرید چادر برزنتی اسکلتی ممکن است کمی سخت و گیج کننده باشد. ما ملاحظات مهمی را برای ارزیابی هنگام خرید این نوع چادر گردآوری کرده ایم تا شما با مطالعه آن به راحتی خرید خود را انجام دهید.
بیایید از اینجا شروع کنیم برزنت ماده ای است که به شدت بافته شده و از مواد مختلفی همچون، پلی استر، پلی اتیلن یا کنف ساخته شده است. به دلیل دوام و استحکام بالایی که دارد، از آن برای ساخت بادبان، کوله پشتی، آثار نمایش هنری، کفش و البته چادرهای اسکلتی استفاده گسترده ای می شود. این کار با اجرای الگوی "ساده بافندگی" ساخته می شود که رشته های برزنت را به هم وصل می کند. اگر به دنبال قویترین بافت برزنت هستید، نوع پلی استر را جستجو کنید، زیرا بیشترین دوام را ایجاد می کند.


شاید بپرسید چرا برزنت را برای ساخت چادر انتخاب کنید؟

دوام و زیبایی برزنت دلیل اصلی آن است. کسانی که مدت طولانی تری را در خارج از خانه اردو می زنند و یا به مسافرت های طولانی تری می روند آنها را انتخاب می کنند. اما بسیاری از مزایای دیگر انتخاب برزنت عبارت است از:
۱- مقاومت در برابر آب: آب در واقع باعث انبساط، مهر و موم شدن و قفل شدن الیاف پنبه با یکدیگر می شود.
۲- ماندگاری: پارچه نخی سخت است و پاره شدن آن را مشکل می کند.
۳- کنترل گرما و رطوبت: ذرات ریز بین بافت های برزنت باعث می شود تا چگالش و گرمای تابستان از چادر خارج شود.
۴- پایداری: برزنت به راحتی و با وصله ساده ترمیم می شود تا از تصاحب فضای پرهزینه در زباله دانی شهرستان جلوگیری شود.
۵- زمستان پسند: اگر به درستی به خروجی جک اجاق گاز مجهز باشید، می توانید اجاق گاز با چوب به چادر برزنتی اسکلتی اضافه کنید تا فضای داخل چادر گرم شوند. فقط مطمئن شوید که چادر شما دارای گواهی ضد آتش باشد.
۶- ظرافت: چادر برزنتی اسکلتی طبیعی بسیار عالی به نظر می رسند، و شما می توانید آنها را در ظرفیت های مختلف تهیه کنید.
چادر برزنتی اسکلتی | ۱۰ نکته مهم درباره چادر برزنت...
قیمت انواع چادر برزنتی | ارائه دهنده باکیفیت ترین ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat