دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

شرکت فروش مستقیم برزنت ترانزیتی و کانتینری

sasggggg888 فروش مستقیم برزنت
فروش مستقیم برزنت ترانزیتی و کانتینری هم اکنون به صورت اینترنتی انجام می شود. خرید عمده انواع برزنت درجه یک را با قیمت زیر بازار در مجموعه دنیای چادر تجربه کنید.


خط تولید انواع پارچه برزنت

برزنت، پارچه ای ضد آب و مستحکم است که به واسطه مزیت های ساختاری مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه ی مقاوم و منعطف از پارچه‌ هایی مانند کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک هایی چون پلی اتیلین ساخته می‌ شود که به دلیل کارآمد بودن طرفداران بسیاری دارد و در اکثر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.
به دلیل اهمیت ویژه برزنت ها کارخانه های زیادی به سبب تولید انواع پارچه برزنت در حال فعالیت می باشند‌ که از میان تمامی تولید کنندگان، شرکت تولید انواع برزنتی که هم اینک در سایت آن هستید، یکی از بزرگترین شرکت های تولیدی انواع برزنت مقاوم در کشور است که به واسطه تولید بهترین برزنت درجه یک توانسته صاحب نام و آوازه شود.
همانگونه که می دانید هر محصولی با چندین کیفیت وارد بازار می شود و برزنت نیز از این قاعده مستثنی نمانده و با کیفیت های مختلف که هر کدام تولید یک کارخانه می باشند، وارد بازار می گردد.
مرکز تولید انواع پارچه برزنتی اصل، متفاوت بودن کیفیت مواد اولیه مصرفی در خطوط تولید، متفاوت بودن دستگاه های تولیدی و کیفیت دستگاه ها همگی مواردی می باشند که بر کیفیت پارچه تاثیر خواهند گذاشت و موجب می شوند تولید شرکت های مختلف از لحاظ کیفیت در یک سطح قرار نگیرند.
در این کارخانه تولید و فروش مستقیم برزنت های متنوع به دلیل متکی بودن شرکت بر اصل تولید باکیفیت، استفاده از دستگاه های مدرن با سرعت و قدرت بالا، کادر متخصص و مجرب، مواد اولیه درجه یک و ... همیشه بهترین کیفیت تولید و عرضه شده است.
این کارخانه از مراکز موفق و مطرح در زمینه تولید و فروش مستقیم برزنت می باشد که بسیار قوی و حرفه ای در کشور فعالیت می کند.



پارچه برزنت مناسب چادر ترانزیتی و کانتینری

چادر ترانزیتی و کانتینری نوعی برزنت می باشند که در ابتدا به عنوان پوشش های مشمعی شناخته می شدند که دارای مقاومت بسیار در برابر عوامل طبیعی بوده و علی رغم مستحکم بودن منعطف می باشد.
این پارچه زیبایی چندان و تنوعی در طرح نداشته، بلکه دلیل کاربردهای فراوانی که دارد و همچنین کیفیت و مقاومت آن، تولید می گردد.
تمامی برزنت ها به ویژه برزنت کانتینری و ترانزیتی، عموما دارای دوام و طول عمر بالا هستند و در لبه ها و گوشه های آنان گیره های فلزی وجود دارد که نصب و جمع کردن آن ها را به سادگی میسر می کند.
الیاف برزنت های کانتینری و ترانزیتی از فلامنت و پنبه است که این جنس از الیاف، ضمن این که انعطاف پذیری در حد قابل قبولی را به این نوع پارچه ها می دهد، مقاومت این پارچه ها را نیز بالا برده و سبب شستشوی پارچه می شود.
این برزنت ها را به دلیل مقاوم و ضد آب بودن، به عنوان بهترین پوشش برای بار وسایل نقلیه ی باری استفاده می کنند؛ چرا که این پارچه ها یکی از لوازم مهم صنعت حمل و نقل پوشش بار یا چادر می باشند که طبق قوانین باربری استفاده از چادرهای مقاوم بسیار ضروری است.
پوشش بار باید سبک باشد و نتواند به دلیل سنگینی، به بار صدمه وارد کند و حتی مقاومت آن در حدی باشد که بار ماشین را در برابر تمام عوامل طبیعی حفظ کند، برزنت ها نیز به دلیل دارا بودن تمامی مزیت ها و شرایط، بهترین گزینه به جهت انتخاب چادر ماشین می باشند.
از ویژگی های این پارچه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاوم بودن در برابر ضربه و خراش
• مقاوم بودن در برابر اشعه ی ماوراء بنفش خورشید (UV Resistant) که دوام محصول را تا حد قابل ملاحظه ای بالا می برد.
• مقاومت در برابر هرگونه ماده ی شیمیایی و اسیدی
• مقاومت در برابر یخ زدگی، حرارت
• ضد آب
• سبک بودن و همچنین قیمت مناسب
پارچه های ترانزیتی و کانتینری دارای دو نوع مختلف یک رو و دو رو می باشند که هر کدام طبق مقاومتی که دارند برای مصارف مختلفی استفاده می گردند.
• پارچه ترانزیتی یک رو: این نوع برزنت دارای یک لایه پارچه ای و یک طرف چرم مصنوعی است، که همین چرم مصنوعی سبب نفوذ ناپذیری پارچه می شود.
• پارچه ترانزیتی دو رو: در پارچه های دو روی برزنتی، هر دو طرف پارچه از نوعی چرم مصنوعی تشکیل شده اند که سبب افزایش کیفیت و مقاومت پارچه می شوند. برزنت های دو رو به دلیل دو لایه بودن پارچه به نسبت نوع برزنت یک رو مقاومت و دوام بیشتری دارند.
این نوع برزنت ها فقط مختص به استفاده در صنعت حمل و نقل نیستند؛ بلکه به دلیل مقاومت و کیفیت بالایی که دارند، در صنایع مختلفی نیز این پارچه ها به کار می روند.
از کاربرد های رایج برزنت های کانتینری و ترانزیتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• تولید انواع سایبان
• آلاچیق و لانه حیوانات
• روکش محصولات کشاورزی و کالاهای مختلف
• روکش کاور بعضی از اجناس در انبارها
• روکش سقف ساختمان ها و منازل
• برای دوخت انواع چادرهای مسافرتی و کمپینگ
• تولید کالسکه و چتر



۴ نکته مهم قبل از خرید برزنت درجه یک

همانگونه که اشاره شد، برزنت ها پارچه های کاربردی هستند که برزنت کانتینری و چادر ترانزیتی نمونه ی بارز از انواع برزنت مقاوم و مستحکم می باشند.
این پارچه به دلیل کیفیت و مقاومت بسیاری که دارند مورد استفاده قرار می گیرند و با نام پارچه های کاربردی شناخته می شوند، کیفیت و مقاومت پارچه هر دو از فاکتورهای بسیار مهم بوده؛ به همین جهت به هنگام خرید باید نکاتی را مد نظر قرار دارد که این موارد عبارتند از:
• انعطاف داشتن پارچه؛ زیرا پارچه های کانتینری و برزنتی علی رغم سختی به دلیل مواد کاربردی از جنس پلاستیک باید منعطف باشند که این حالت کشسانی باعث طول عمر بالای پارچه می شود.
• توجه داشته باشید که برای چه کاری می خواهید از آن استفاده کنید و مطابق با خواسته خود پارچه را انتخاب نمایید؛ چرا که برزنت های ترانزیتی و کانتینری دارای دو نوع یک لایه و دو لایه می باشند که هریک با توجه به مقدار کیفیت و مقاومت مورد استفاده قرار می گیرند.
• نوع شرکت تولیدی و مرکز خرید(تولید شرکت معتبر که در ساخت این پارچه ها از مواد درجه یک استفاده می کنند و مرکز خرید مطمئن که بهترین برزنت های درجه یک را عرضه می کند)
• قیمت مناسب ( با فروش مستقیم برزنت که باعث حذف هزینه های اضافی می شود، می توان تا حدودی باعث‌ کاهش قیمت خرید شد.)



شرکت فروش مستقیم پارچه برزنت درجه یک در ایران

شرکت تولید برزنت کانتینری، که مدت هاست به واسطه فروش مستقیم برزنت و آنلاین بیش از پیش در میان کاربران محبوب شده، بهترین برزنت درجه یک را به قیمت ارزان به فروش می رساند.
مرکز فروش مستقیم برزنت یکی از برترین تولید کنندگان پارچه ترانزیتی و کانتینری کشور است که توانسته با ارائه کیفیت عالی در کنار قیمت مناسب در بازار تولید و توزیع انواع برزنت جا باز کند.

همانگونه که می دانید این شرکت با فروش مستقیم برزنت سبب حذف واسطه ها شده و پارچه برزنت کانتینری و ترانزیتی را با قیمت باورنکردنی عرضه می کند. 


بازار روز خرید چادر برزنتی مسافرتی با قیمت کارخانه
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat