دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

chador-berezenti-saqfi-2

چادر برزنتی، برای مقاومت در برابر فشارهای زیاد و نیز برای مقاومت در برابر باد، باران، طراحي شده است. چادرهای برزنتی ضخیم و ضد آب برای پوشش سقف در فضای باز که به پوشش نیاز دارند مناسب هستند. این گونه از برزنت ها مقاوم در برابر اشعه ماورا UV بنفش هستند و از قیمت ارزانی برخوردارند.


کاربرد چادر برزنتی سقفی

شرکت دنیای چادر شهرت زیادی در ساخت چادر برزنتی سقفی با کیفیت بالا دارد. چادرهای برزنتی سال های زیادی است که در صنایع حمل و نقل، کشاورزی، ساخت و ساز، مورد استفاده قرار می گیرد. ضخامت چادرهای برزنتی از اهمیت بالاتری برخوردار است. این محصول توسط کامیون داران، نقاشان و کشاورزان در سراسر جهان استفاده می شود. دوخت های متناسب با مواد درجه یک و همچنین ضخامت خوب چادر، چیزی است که باعث می شود تار برزنت ها در برابر سایش و هوای سخت مقاومت بیشتری داشته باشد.

مهمترین کاربرد چادر برزنتی سقفی برای پوشش بار کامیون ها، ساختمان های آسیب دیده در زلزله و یا طوفان، ایجاد پناهگاه موقت و ... است. برزنت های سقفی بهترین و مناسب ترین روش برای محافظت از لوازم مهم و با ارزش هستند. این محصولات به دلیل زیبایی فوق العاده در بازار طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند. فروشگاه دنیای چادر یکی از معتبر ترین و پرفروش ترین فروشگاه های ارائه کننده چادرهای برزنتی سقفی در کشور است. برای خرید این محصول می توانید به این مرکز مراجعه نمایید.
چادر برزنتی سقفی به دلیل ویژگی های بسیار زیاد و همچنین قیمت مناسب همواره در بازار منسوجات و نیز طراحی فضای باز و طراحی بالکن به عنوان یک محصول مناسب مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع برزنت را می توان در اکثر بازار های داخلی و خارجی به وفور مشاهده نمود.
در کشور ما نیز، مانند سایر کشور ها، طیف وسیعی از مصرف کنندگان از چادر برزنتی سقفی استفاده می کنند. دلیل آن خصوصیات سودمند آن می باشد که باعث شده از این مواد برای اهداف خارجی و داخلی استفاده شود. مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و پوسیدگی، آن را به یک ماده عالی برای پروژه های خارجی تبدیل کرده است.

ویژگی های چادر برزنتی سقفی

مرکز معتبری مانند فروشگاه دنیای چادر در ایران، سال های طولانی است که چادر برزنتی سقفی و سایر محصولات مشابه را با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. محصول عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر بصورت لایه ای مقاوم طراحی شده است. معمولا لایه‌ی خارجی این روکش، مقاوم، ضد آب و ضد آفتاب بوده و لایه‌ی داخلی آن آستری نرم دارد.

چادر برزنتی سقفی عرضه شده در فروشگاه دنیای چادر یکی از بهترین نوع چادر های برزنتی در کشورمان است که با قیمت مناسبی برای خریداران به فروش می رسد. این نوع از برزنت ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند و خریداران می توانند متناسب با نیاز خود آن را خریداری کنند.
مهمترین ویژگی های چادر برزنتی سقفی عبارت است از:
• ضد آب و ضد حرارت
• مقاوم در برابر فشار و کشش
• مقاوم در برابر پارگی
• طول عمر بیشتر
• پوشش لوازم صنعتی
• و ...
شرکت فروش مستقیم برزنت ترانزیتی و کانتینری
قیمت برزنت هیئت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat