دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بازار فروش برزنت کانتینری با کمترین قیمت

bazar-forosh-berezent-cantineri-1
فروش برزنت کانتینری بدون واسطه و با کمترین قیمت بازار در فروشگاه اینترنتی ما انجام می شود. همین حالا برای خرید عمده برزنت کانتینری مرغوب از طریق وب سایت اقدام کنید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

برزنت کانتینری و مشخصات نوع مرغوب آن

صنعت نساجی و بافندگی، به عنوان یکی از قدیمی ترین صنایع بشر در طول تاریخ به شمار می رود. اولین دستگاه های بافندگی اختراع شده، کمک قابل توجهی به صنعت ریسندگی و بافندگی کرده اند و امروزه در دستگاه های جدید از مکانیزم آن ها استفاده می شود.
در ایران سابقه پارچه بافی به هزاران سال قبل از میلاد باز می گردد. اولین وسیله پارچه بافی که الیاف پنبه را به نخ تبدیل می کرد، دوک نخ ریسی بود.
در گذشته برای بافتن پارچه از الیاف طبیعی با منشأ گیاهی یا حیوانی مانند پنبه، ابریشم، کنف و کتان استفاده می شد. امروزه با توسعه تکنولوژی و پیشرفت ماشین آلات، استفاده از الیاف مصنوعی مثل نایلون، ترگال، پلی استر و غیره در تولید پارچه بسیار رایج شده است.
پارچه ها بر اساس الیاف و سایر مواد اولیه به کار رفته در آن ها، کاربردهای مختلف و انواع گوناگونی دارند. از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از:
نخی، حریر، ساتن، جین، موهر، جیر، پشمی، کتان، مخمل ویسکوز، چرم، ریون، پلی استر، لاکرا، لینن، برزنت و ...
برزنت نوعی پارچه با روکش پلاستیکی یا یورتان است که دارای الیاف سخت و ضخیم می باشد و کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد.
برزنت کانتینری با نام های چادر کانتینری و مشمع کانتینری نیز در بازار شناخته می شود. دلیل این نام گذاری کاربرد وسیع این پارچه به عنوان محافظ کانتینرها بوده است.
برزنت کانتینری به طور کلی به 2 دسته تقسیم می شود:
برزنت کانتینری تک رو: یک طرف آن پارچه و طرف دیگر آن چرم مصنوعی می باشد.
 برزنت کانتینری دو رو: دو طرف پارچه از چرم مصنوعی تولید شده است.
لازم به ذکر است که امروزه با توجه به توسعه صنعت حمل و نقل، حمل بار با استفاده از وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین درون شهرها و بین شهرها بسیار رایج شده است.
همانطور که می دانید اصلی ترین فاکتور در حمل و تحویل بار، سالم رسیدن آن به دست مشتری می باشد، بنابراین می بایست از یک پوشش مناسب و مقاوم جهت حفاظت از بار استفاده کرد تا صحیح و سالم به مشتری تحویل داده شود.
بر اساس قوانین مصوب شده، تمامی رانندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین باید جهت حمل بار از روکش محافظ و کاور استفاده نمایند.
پارچه های مشمع کانتینری بهترین گزینه پیش رو برای محافظت از بارهای وسایل نقلیه باربری هستند و به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که دارند، بسیار رواج یافته اند.
از جمله اصلی ترین مشخصات برزنت کانتینری مرغوب موارد ذیل می باشد:
o مقاومت بالا در برابر نور خورشید و اشعه ماوراء بنفش
o وزن سبک و ضخامت مناسب
o قابلیت پرس و دوخت به صورت همزمان
o ضد آب و آتش
o قابلیت انعطاف پذیری بالا، برش زدن و دوخت آسان
o مقاومت در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مانند مواد اسیدی، بازی، باکتری و قارچ
o قابل استفاده از هر دو طرف پارچه
o دارای رنگ بندی گوناگون و قیمت مناسب
o مقاومت در برابر رطوبت، پوسیدگی و تغییر رنگ

قیمت انواع برزنت کانتینری در بازار ایران

پارچه برزنت کانتینری به دلیل کیفیت خوب و دوام بالا علاوه بر پوشش محافظ بار ماشین های سنگین، مصارف دیگری از جمله چادر مسافرتی، پوشش محافظ محصولات کشاورزی، سایه بان، پرده های عایق حرارت، پوشش بام ها و سقف های موقت، روکش استخر و غیره دارد.
پارچه برزنت کانتینری در بازار ایران با توجه به کیفیت، ضخامت، کاربرد و سابقه کارخانه تولید کننده قیمت متنوعی دارد. همچنین در ابعاد مختلف و طیف رنگی متنوع در بازار موجود می باشد، که مشتری بر اساس نیاز خود، می تواند مناسب ترین نوع پارچه را خریداری کند.
4 نکته قبل از خرید برزنت کانتینری
مشتریان عمده پارچه برزنت کانتینری معمولاً مغازه داران فروش جزئی و متصدیان شرکت های حمل و نقل می باشند که نیازمند خرید این پارچه با تناژ بالا برای دوخت کاور کانتینر هستند.

نکاتی که برای خریداران عمده این محصول به هنگام خرید حائر اهمیت می باشد عبارتند از:

1- قیمت تمام شده مقرون به صرفه محصول
2- کیفیت پارچه و مرغوبیت آن
3- انتخاب پارچه با ضخامت مناسب
4- صرفه جویی در زمان رفت و آمد برای خرید محصول

مرکز فروش برزنت کانتینری از درب کارخانه

این روزها با توجه به افزایش جمعیت در کلان شهرها و حجم ترافیک، مردم برای رفت و آمد و تردد وقت زیادی صرف می کنند.
هم زمان با توسعه و پیشرفت روز افزون تکنولوژی و افزایش وسایل ارتباط نوین در بین مردم، کسب و کارها و خرید و فروش کالا شکل جدیدی به خود گرفته است.
همچنین با افزایش قابل توجه تعداد کاربران شبکه های مجازی و تلفن های هوشمند، اینترنت به یک بستر مهم برای کسب و کار تبدیل شده است.
روز به روز به تعداد مراکز فروش اینترنتی افزوده می شود و مشاغلی که به صورت سنتی کار می کردند، پا به عرصه فروش آنلاین گذاشته اند.
نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر کارخانه های تولیدی، در اکثر شهرها مشغول به فعالیت هستند و انواع پارچه برزنتی مرغوب را به صورت عمده به فروش می رسانند.
ولی ما برای خریداران عمده پیشنهاد بهتری داریم.
فروشگاه اینترنتی ما مستقیم با کارخانه تولید کننده در ارتباط بوده و همه واسطه های بین خریدار و تولید کننده را حذف نموده است. به همین دلیل محصولات با قیمتی ارزان تر از بازار به دست مصرف کننده خواهد رسید.
اگر به دنبال یک خرید عمده پرسود و بدون دردسر هستید، به وب سایت ما سر بزنید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

باید گفت که مشاورین بخش فروش، آماده پاسخگویی به خریداران جهت استعلام قیمت محصولات می باشند. 

خرید عمده بهترین پارچه برزنت نسوز
قیمت پارچه برزنتی کیف به صورت عمده و جزئی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat